יו יו 2018 גדול
[ssba]
אינדקס

קוד רצפת האגן | שולי בראונשטיין

תל אביב

טלפון 052-8270123

לאתר החיצוני

נעים להכיר: אני שולי בראונשטיין – אישה, אמא, חיה ונושמת פילאטיס, 24/7.

בהכשרתי המקצועית אני בוגרת תואר ראשון (B.Ed) ביציבה וביומכניקה (וינגייט) וכן מדריכת הכנה ללידה ודולה מוסמכת, מדריכת פילאטיס, מדריכה ליציבה ולתנועה, מאמנת כושר ובעלת 2 עשורים של ניסיון באימונים אישיים ובקבוצות. בעשור האחרון התמחיתי גם באימונים לנשים בהיריון ואחרי לידה, ואימנתי מאות נשים בקבוצות יחודיות בדיאדה תל אביב. כמומחית לחיטוב בהתאמה אישית, אני מסייעת להן ומדריכה אותן כיצד להתחבר לגופן ולפסל אותו כרצונן.

אני מאמינה שכולנו זקוקות לדחיפה קטנה בדרך הנכונה.

P.U.S.H-pilates
Everybody Needs a
P– Powerful
U – Useful
S – Synergetic
H – Holistic

ומי את?
* האם את מתאמנת, ושואפת להיות קצת יותר מחוטבת, לחיות בגוף צעיר יותר, קל וגמיש?
* האם את מבקשת להעמיק, לחקור וללמוד תנועה נכונה ויציבה בריאה?
* האם את מעוניינת לשפר תוצאות ולדייק את ביצוע התרגילים, בלי לגרום לגופך עומסים מיותרים?
* האם את בהריון, ורוצה לשאת את גופך בקלילות ולהישאר זקופה ומחוטבת, גם בחודשי ההיריון המתקדמים?
* האם את אימא טרייה, שחולמת לחזור לגוף חזק, בריא ומהודק, אבל "לא מגיעה לזה" בגלל חוסר השינה, האנרגיה והזמן?

אם את מרגישה שבשלב זה של ההריון את כבר לא יכולה לבצע חלק מהתרגילים (כי לא נוח לך, או שאת מעדיפה להימנע) – יש אלטרנטיבות מצוינות, ואין סיבה להפסיק להתאמן דווקא עכשיו, כשגופך כל כך זקוק לך, ואת זקוקה לו!

באימונים מיוחדים להריון נתמקד בכאן ובעכשיו. נתכונן ללידה שבהמשך
כל תנוחה, כל תרגיל – הם גם הכנה ללידה. שמירה על יציבה טובה בהיריון מאפשרת לסנכרן את פעולת הנשימה עם התגייסות שרירי הליבה, תוך עלייה הדרגתית בדרגות הקושי וחיזוק השרירים. בשיעורים נתרגל גם תנועות היכולות לסייע במהלך הלידה עצמה, כמו תנועות להנעת מפרקי הירך והאגן לצורך הזרמת דם ושחרור אזורים אלה.

הזיכרון התנועתי הנרכש במסגרת השיעורים יישמר בגופך והוא עשוי לסייע לך בזמן הלידה באופן יעיל ופרודוקטיבי, אפילו יותר מאשר הזיכרון הקוגניטיבי.

במהלך השיעורים נשים דגש רב על חיזוק וגיוס שרירי מרכז הגוף ( קרקעית האגן, שרירי הבטן והגב עמוקים) בשילוב עם נשימה כהכנה לפני ביצוע כל תרגיל. כדי לסייע לגוף לתפקד ולהתמודד טוב יותר עם המטלות והעומסים בחיי היומיום. ניעזר ב-FIT BALL לביצוע תרגילים רבים. בזמן התרגול נלמד כיצד להתחבר לנשימה כחלק בלתי נפרד מהתרגול, ונפתח מודעות ליציבה נכונה. נתפנק בהנעה ובשחרור המפרקים, הגברת זרימת הדם ושחרור ממתחים.

בשיעור נבצע תרגילים במגוון מנחים: נתרגל שיווי משקל בעמידה, תרגילים עם הכדור כנגד קיר, עמידת 6, שכיבה על הצד ועוד.ניעזר בכדור, במשקולות ובגומיות – המדגישים הכוונות מיוחדות לשרירים.

ההנחיה בשיעורים היא ברורה מאד, בהירה ו"בגובה העיניים", כך שכל אחת תוכל להבין, להתחבר ולהתקדם בקצב שלה. נסיים כל שיעור בהרפיה מונחית המלווה בנשימה, דמיון מודרך ומוסיקה נעימה ומשחררת את הגוף והנפש.

חשוב לדעת:
בשיעורים כל תרגיל וכל תנוחה מכילים 3 שכבות של ידע:
1. חיזוק שרירי קרקעית אגן על ידי תרגול "קוד רצפת האגן "
2. הכנה ללידה על ידי הסברים שמלווים תנועות ותנוחות שיישמרו
בזיכרון התנועתי שלך.
3. חיזוק שרירים וחיטוב הגוף לקבלת גוף מדהים גם בזמן ההריון.

בשיעורים ובסדנאות אני מלווה אותך, יד ביד, לאורך חודשי ההיריון ומעניקה לך ליווי גופני ורגשי, מקצועי ומקיף, וגם מעט הכנה לתקופת ההורות הראשונית. הסדנאות מתקיימות באווירה אינטימית, בקבוצות קטנות ובאווירה אישית, תומכת וקשובה.

unnamed

מפגשים חד פעמיים במיוחד עבורך, ועבור המלווה שלך ברגעים המשמעותיים הללו

*סדנת "קוד רצפת האגן" לנשים בהריון
ההריון שלך מגביר את תחושת העומס, הכובד או תחושת המתיחה. בסדנה תלמדי אילו מהתחושות מאותתות על חולשה, אילו על כיווץ יתר ואיך לגייס נכון את שרירי קרקעית האגן והבטן ועדיין להמשיך לנשום ולהתנועע בחופשיות.
לפרטים נוספים והרשמה לחצי כאן.

*סדנת הכנה ללידה ולהורות ראשונית
קורס הכנה ללידה המשלב בין התכנים הבסיסיים (המועברים ברוב הקורסים) לבין כלים תיאורטיים ומעשיים מוכחים, שיסייעו לך להרגיש בטוחה יותר בגופך, לנהל את הלידה שלך בהתאם להעדפותיך ולשלוט בפחדים ובחששות.
סדרה של 5 מפגשים של שעתיים
לפרטים נוספים והרשמה לחצי כאן.

*סדנאות STRECH PILATES
שיעורי מתיחות מיוחדים להריון, המסייעים לגוף ולנפש להתמודד עם העומסים המתמשכים. ניתן להגיע גם למפגש בודד כדי "לתחזק" את הגוף וליהנות מאלטרנטיבה מושלמת למסאז'.
לפרטים נוספים והרשמה לחצי כאן.

*סדנת ריקוד-נשימה-פעימה-הכנה ללידה
סדנה ייחודית לתרגול זוגי של תנועה, ריקוד ונשימה, המקנה כלים גופניים, מחשבתיים ורגשיים שיסייעו ליולדת ולמי שאיתה בתקופת ההריון, ביום הלידה וגם לאחריה. מפגש של שעתיים.
לפרטים נוספים והרשמה לחצי כאן.

*מפגש אישי – תרגול זוגי ממש לקראת הלידה
לזוגות שבוחרים ללדת בלי דולה פרטית: מפגש אישי בביתכם, בו נתרגל 'אחד על אחת' את התנוחות ותנועות הגוף בזמן הצירים, נכין את "פינת הצירים" ואת "טקס המעבר", ונצייד את המלווה שלך בכלים פרקטיים שירשמו על דף הליווי שלך בלידה.
לפרטים נוספים והרשמה לחצי כאן.

*ליווי לידה – דולה
ליווי מקצועי צמוד שלי, כדולה מוסמכת, לפני ובמהלך הלידה, וגם לאחריה. תמיכה פיזית ורגשית לך, היולדת, ולמלווה שלך בחדר הלידה.
בנוסף- תמיכה בתהליכי שיקום הגוף לאחר הלידה.
שלושה מפגשים + קשר טלפוני רציף
לפרטים נוספים והרשמה לחצי כאן.

*מהם תרגילי-כושר וחיטוב מותאמים להריון
מפגש חד פעמי (אישי או קבוצתי)
מפגש חד פעמי – שעתיים וחצי של מפגש אישי, במהלכו תכירי את המגבלות הגופניות הזמניות בתקופת ההריון, ואת הפתרונות והחלופות שלהן. תתרגלי את כל האפשרויות לתרגילי כושר בשיעורי הסטודיו, במקום התרגילים אותם לא מומלץ לבצע בשלב זה של ההריון.
לפרטים נוספים והרשמה לחצי כאן.

unnamed (1)

*גם התינוקות מוזמנים
"אבל לא התעמלתי אפילו לפני ההריון!" – אז מה? על אחת כמה וכמה: גם אם לא התעמלת כלל במהלך ההיריון, חשוב שתתחילי בשיקום הגוף מיד לאחר הלידה.

זה לא סוד שלפעילות גופנית לאחר הלידה יש השפעה גדולה על מצבך הגופני והנפשי גם יחד. הימים הראשונים לאחר הלידה מלווים באתגרים לא מעטים: העיסוק סביב התינוק, המתח וחוסר שעות השינה. לפעמים מתלווה לכל אלה גם תחושה של אבדן שליטה כוללת על הגוף, על החיים, על התפקוד, על ההרגלים ועל מה לא?

חזרה הדרגתית לפעילות גופנית תאפשר לך להשיב לעצמך אט אט את תחושת השליטה על הגוף ועל שאר תחומי החיים. כן גם בתקופת משכב לידה (6 שבועות לאחר הלידה) אפשר (ומומלץ) לשפר מודעות לשרירי קרקעית האגן באיטיות ומתוך קשב.

CORE-PILATES
לאחר לידה (גם התינוקות מוזמנים)
שיעורים הדרגתיים לנשים אחרי הלידה, המבקשות לחזור להתאמן בצורה מבוקרת. רצף התרגילים, שפיתחתי עבורך תוך ניסיון של שנים, יסייע לך בהידוק הבטן וקרקעית האגן. תוכל לשוב ולחטב את גופך בלי לגרום לנזקים מיותרים. והתינוק שלך? הוא לא יפריע – להיפך! ואם תרצי להניק בזמן השיעור, תקבלי תרגילים מצוינים לתנוחות הנקה שונות – ו…גם לתנוחות "על הידיים".

• למי מיועד השיעור? נשים 6 שבועות לפחות לאחר לידה

• הפעילות בשיעור
איזה כיף לחזור להתאמן לאחר הלידה: להתרווח ולנוח על מזרון קריר, על הגב, כשלידך מנמנמ\ת הבייבי שלך. את מותחת מותניים וגב.
בזמן שאת מתרגלת את הידוק הבטן, יד קטנטנה מונחת עליך – יד תינוקית מתוקה. אה, זה הבן של השכנה, שמתאמנת על המזרון שלצידך!
מכאן, את עוברת לתרגיל חיזוק לישבן – המון דיוק, אבל גם המון חיזוק. בשכיבה על הצד, אוזן אחת שלך מקשיבה לי –אני מדריכה אותך בהנחיות מדויקות. האוזן השנייה מחייכת לקול המלמול של הקטנטונת שמחייכת ממול. גם היא שוכבת על הגב, על סדין או חיתול בד נעים. כן, כל זה אפשרי. בואי ותראי.

*לפני תחילת הפעילות, מומלץ מאוד להשתתף במפגש אחד לפחות של סדנת קוד רצפת האגן- הידוק הבטן וחגורת האגן כדי לוודא שאת פועלת נכון בזמן התרגיל ונמנעת מעומסים שעלולים לגרום לפציעות מיותרות.

unnamed (3)

אירובי \ אינטרוולים
עם עגלות\מנשאים בפארק הירקון ובטיילת בתל אביב.

באימונים האלה את יכולה לנצל את זמן טיולי העגלה ולהפוך אותם לפעילות אירובית מאתגרת לשריפת שומנים ולשיפור תפקודי לב-ריאה. בנוסף לשיפור טכניקת ההליכה\ריצה עם העגלה נשלב באינטרוולים חזקים, אך מותאמים אישית, גם רצפים של תרגילי כוח ומתיחות.

*לפני תחילת הפעילות, מומלץ מאוד להשתתף במפגש אחד לפחות של סדנת קוד רצפת האגן- הידוק הבטן וחגורת האגן כדי לוודא שאת פועלת נכון בזמן התרגיל ונמנעת מעומסים שעלולים לגרום לפציעות מיותרות.

unnamed (4)

*גם התינוקות מוזמנים

אני מזמינה אותך להווכח שאפשר למצוא זמן גם בתוך סדר היום העמוס כדי ללמוד איך לשפר ולחזק שרירים בדרך בריאה ונכונה בקצב שלך יחד עם הבייבי.

הצטרפי לסדנאות בהן תלמדי תתרגלי תפנימי ותיישמי
• תרגילי כושר שתוכלי לעשות כשאת על מזרן הפעילות עם הבייבי
• תירגולי גיוס שרירי פירמידת התמיכה
• טכניקות צעידה מעולות עם עגלה או מנשא
ובכלל, המון טיפים ועצות בכל מה שנוגע לך ולגופך בשנת הלידה.

*** הידוק הבטן וחגורת האגן לאחר לידה
רוצה להחזיר את השליטה לחייך?
רוצה לדעת איך להכניס את הבטן?
רוצה ללמוד איך לנשום עם בטן אסופה?
רוצה להקל על הכאבים בגב התחתון, במפרקי הירכיים והאגן?
רוצה להחזיר את היקף המותניים לקדמותו?

בשלוש פגישות של שעה ורבע,
• תצטיידי בידע עשיר שיעזור לך "לדייק" את ההבנה הגופנית שלך. תלמדי איך להדק בחזרה את עצמות האגן והצלעות התחתונות.
• תלמדי איך נכון להחזיק את הבייבי שלך בלי להעמיס על העורף והגב העליון בתנוחות הרדמה והנקה.
• תוכלי גם ללמוד איך להמנע מדלקת "אגודל האמהת" ואיך לטפל בה. וכמובן שנדבר גם על הרמת התינוק, מנשאים, עגלות ועוד. בנוסף, תקבלי סרטון תרגילים שישמש אותך גם בבית.

• למי מיועדת הסדנה?
הסדנה מיועדת לנשים החל מחודש לאחר לידה (חשוב להתחיל בתירגול שרירי קרקעית האגן מיד לאחר לידה).

לפרטים נוספים והרשמה לחצי כאן.

*** איך לחזק שרירי ישבן ירכיים ורגליים כשאת מחזיקה את התינוק "על הידיים"
בואי ללמוד את התנוחות, התנועות והתרגילים שתוכלי לעשות בזמן שהתינוק עלייך ובכל זאת לנצל את הזמן כדי לחטב ירכיים ישבן, זרועות.
בזמן שאת מנדנדת, מרגיעה ומתנועעת תוכלי לעשות זאת ביעילות כפולה.

לפרטים נוספים ולהרשמה לחצי כאן.

unnamed (7)

***סדנת תיפוף מטריפה: אירובי מיוחד לאחר לידה
***DRUMS ALIVE

ריקוד\ תיפוף סוחף ושורף
סדנה מומלצת לאחר לידה (מכיוון שהפעילות האינטנסיבית אינה מעמיסה על קרקעית האגן): תיפוף סוער וריקוד שבטי אמיתי – Tribal DANCE , בסדנת כושר אירובי מחטב בקצב אורבני שאי אפשר לעמוד בפניו – תרתי משמע!
מפגש חד פעמי של שעה וחצי.

שיטה זו מאתגרת לא רק את הכושר האירובי, את שרירי הידיים והגב.
היא גם משפרת יכולות קוגניטיביות (טכניקת השמיניות, למשל, לקוחה מעולם הפעילות לתיקון הפרעות קשב).

"Drums Alive " מבוסס על איחוד משולש של תרפיות – המוסיקה, הצליל והתנועה. זאת תוך הפעלה סמויה של מנגנונים נוירולוגיים וסנסומוטוריים.
השפעתו ניכרת בחיזוק הגוף, איזון והגברת הקואורדינציה הנוירו-שרירית.

 

לפרטים והרשמה לסדנאות ולשיעורים לחצי כאן.

unnamed (5)

כתבות של קוד רצפת האגן | שולי בראונשטיין

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט

אינדקס חופשת לידה