יו יו 2018 גדול
[ssba]
אינדקס

נעמה עידן אלנקרי | מדריכת הורים

מדריכת הורים ויועצת שינה

נתיבות

טלפון 6622783

אז איך הכל התחיל?
שלום לכל ההורים וההורים לעתיד,
שמי נעמה עידן אלנקרי, הבעלים ומייסדת גישת הורות נעימה לליווי והדרכת הורים, נשואה לקובי ואמא של ארי ואלה.
מגיל צעיר מאוד טיפלתי בילדים והייתי בטוחה שכשאני אהיה אמא הכל יהיה לי ברור, קל ופשוט, הרי כבר עשיתי הכל.זה ממש לא מה שקרה, עוד בשלבים בהם רק רציתי להכנס להיריון היה לא פשוט, היו לי שתי הפלות טבעיות בשבועות מוקדמים שגרמו ללחץ נוראי לכך ולמחשבות שליליות שאולי משהו בי לא תקין, המשיך בלידה שהייתה שונה לחלוטין ממה שחלמתי, קשיים בהנקה, מצבי רוח, חוסר שינה שלי ושל ארי, הבן הבכור שלי, שהיה תינוק שרק בוכה, מיליוני דעות שאומרות דברים שונים ופשוט לא הבנתי מה הוא רוצה!!! וכל זה רק בחודש הראשון.
הייתי בטוחה שאני אמא גרועה!
רגע לפני הייאוש, החלטתי לפנות לעזרה, היה לי מאוד קשה למצוא מישהו שיקשיב לילד שלי אבל גם לי ולכן החלטתי ללמוד בעצמי על התפתחות ושנת תינוקות וילדים והיתמחתי בזיהוי צרכי תינוקות באמצעות שפת הגוף.
מאז המשכתי ללמוד ובשלוש השנים האחרונות אני מלווה מאות משפחות משלב ההיריון ועד הורים לילדים בגיל 6 בהקשבה מלאה לצרכי התינוק/ הפעוט/הילד אך גם לצרכי ההורה ולשאיפותיו וחלומיו על עתיד משפחתו וילדיו.

כל זה מתוך אמונה שלמה כי בכל ילד טמון המבוגר המדהים שהוא יכול להיות ומתוך הבנה שהכל תלוי בנו כהורים, כבר בשנים הראשונות לחיי הילדים שלנו, בגישה שלנו, הדיבור, התחושות והידע נוכל להוציא מהילד שלנו את מלוא הפוטנציאל הטמון בו ולהחזיר בו בטחון עצמי, מודעות גופנית, יכולת התמודדות עם קשיים, שאיפה ואמונה עצמית להשמת השאיפות ועוד.

ומתוך הבנה שאין ילד רע או ילד קשה, יש ילד שרע לו או קשה לו, התפקיד שלנו ואף החובה שלנו כהורים ללמוד וליישם על מנת להעניק להם את הטוב ביותר.

ליווי שינה
עייפים? חולמים על תהליך הרדמה קצר ונעים? על שינה רציפה ביום ובלילה? בליווי השינה אנחנו נקיים פגישה ראשונית בה נדבר על כל מה שאתם הייתם רוצים לשפר בשינה של ילדכם ונצעד יחד יד ביד לעבר המטרה. הליווי הינו לאורך חצי שנה בה כל שבוע נקיים שיחה שבועית ונבחן את ההתקדמות. זהו ליווי ארוך מאוד במטרה שיחד נתמודד עם מקפצות גדילה ורגרסיות בעקבות חום, הוצאת שיניים וכדו' ולהבטיח את הצלחת התהליך גם בהמשך. שיהיה לילה טוב!

ליווי גמילה מחיתול
הילד מסמן שהגיע הזמן, אתם מרגישים שהוא מוכן וגם אתם מוכנים אבל אתם לא יודעים איך להתחיל, כיצד להגיב לפספוסים או להצלחות? התחלתם אבל משום מה הוא לא מוכן לעשות קקי בשירותים או שעדיין מפספס בלילה? בליווי גמילה מחיתולים אנחנו נקיים פגישה אישית, נבנה יחד תכנית עבודה שתתאים לכם ולילדכם וליוו אישי של חצי שנה בה נקיים שיחה שבועית קבועה עד להצלחת תהליך הגמילה מחיתולים של ילדכם, אז תגידו ביי ביי לחיתולים.

ליווי תקשורת מקשרת
הילד לא מקשיב לכם ואתם מענישים? מאיימים? סופרים עד 3 ומאחלים לטוב? עכשיו אפשר אחרת! ההורות צריכה ויכולה להיות נעימה עבורכם ועבור ילדכם וכאשר מתקשרים נכון ניתן להוריד עד 90% מההתנהגות השלילית של הילדים ולחוות חווית הורות מעצימה ומקשרת. בליווי זה תלמדו כלים חשובים על תקשורת שיכולה לייצר קרבה וקשר חזק בניכם לבין ילדכם ולמנוע וויכוחים, איומים וריבים מיותרים.

בתים, ילדים ומה שביניהם.
רקמת תמונות.
סדנת צביעת קוביות עץ.
סדנת רקמת תעודות לידה.
סדנת צביעה על טקסטיל.
סדנת צילום תינוקות.

סדנת הכנה לחיים שלאחר הלידה
הסדנא היחידה בארץ שאינה מכינה רק ללידה אלא לשנה הראשונה בחיי התינוק. הסדנא מיועדת לזוגות בשליש האחרון של ההיריון. הסדנא מורכבת משלושה מפגשים ומיועדת להורים עתידיים הנמצאים בשליש האחרון של ההיריון. בסדנא נדבר על חששות ושאלות לקראת הלידה, הנקה, השהות בבית החולים- ביות מלא/חלקי, דכאון לאחר לידה, תקשורת עם התינוק כבר מרגע הלידה, מקפצות גדילה ושלבי התפתחות חשובים בשנה הראשונה לחיים.

סדנת הורות נעימה
רוצים להעניק לילד שלכם את הטוב ביותר? ללמוד כיצד להתנהל ולתקשר עם הילד שלכם כדי שיגדל להיות המבוגר שתמיד חלמתם שילדכם יהיה, בעל בטחון עצמי גבוה, מודעות עצמית, בעל יכולת התמודדות עם קשיים ועם שאיפות עתידיות. בסדנא נדבר על תקשורת נכונה עם הילדים, קביעת הרגלים טובים, העצמת הילד, פיתוח הביטחון העצמי והמודעות עצמית של הילד. במפגש השלישי והאחרון כל משפחה תצא עם תכנית עבודה קצרה המתאימה לה באופן אישי. בנוסף, תפתח קבוצת וואטאפ עם משתתפי ומדריכת הסדנא בה יוכלו להתייעץ עמה במשך 10 שבועות לאחר סיום הסדנא.אז בואו ללמוד איך להפוך את ההורות להורות נעימה.

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט

אינדקס חופשת לידה