יו יו 2018 גדול
[ssba]
אינדקס

ניצן גבאי משען | אימון לקריירה והורות

טלפון 050-8683942

לאתר החיצוני

כאמא ואשת קריירה, גם אני חווה את האיזון העדין שבין עולם הקריירה לעולם ההורות. אלה שני מעגלים משמעותיים בחיינו, דרכם אנחנו מגשימים ערכים החשובים לנו.

מציאת נקודת האיזון, זו המאפשרת שילוב נכון בין הקריירה להורות אינו פשוט. אנחנו מוגבלות בזמן, באנרגיות, מושפעות מלחצים וכשהאיזון לא נחלתנו, נרגיש הרבה פעמים תחושות של תסכול, קושי, החמצה, ואפילו כישלון ופגיעה בתחושת הערך העצמי.

אז איך מוצאים את נקודת האיזון? איך לשלב את כל משימות החיים בצורה נכונה? איך להתנהל נכון מול המעסיק שלי כאשר אני רוצה גמישות שתאפשר לי זמן להורות? איך מוצאים עבודה בתקופת חופשת לידה? איך נמנעים ממצב בו אי שביעות רצון בעבודה זולגת להורות שלי? או להפך? ואולי בכלל בעקבות הפיכתי לאם, אני מבינה שאני רוצה שינוי קריירה אבל אני לא יודעת מה? איך?

אני מזמינה אותך לגלות את נקודת האיזון שלך. לקבל כלים להצלחה, להתנהלות נכונה, ולפרוץ מחסומים שמעכבים אותך אם בתהליך אימון אישי ואם בפגישות ייעוץ פרטניות. כמו כן, את מוזמנת למגוון הרצאות וסדנאות בתחום המתקיימות ברחבי הארץ.

שמי ניצן, אני נשואה לאיציק ואמא לעידו, עילי וזיו. בעלת ניסיון של 12 שנים בתחום משאבי אנוש בארגונים, בתפקידי האחרון כמנהלת משאבי אנוש בבית השקעות "אקסלנס". עם השנים צברתי ניסיון עשיר בעולם התעסוקה והקריירה, תהליכי גיוס עובדים, מסלולי קריירה, ייעוץ וליווי למנהלים, ייעוץ בתהליכים ארגוניים, פיתוחי צוותים וניהול פרויקטים בתחום.

לפני 7 שנים הפכתי לאמא ונחשפתי לעולם ההורות במלוא עוצמתו. מהר מאוד הבנתי שהתשוקה שלי היא בהורות ותשוקה זו הובילה אותי לחקור לעומק את התחום וללמוד לימודי הורות במכון אדלר.

השילוב של ניסיון רב בעולם הקריירה ולימוד והתמקצעות בעולם ההורות, מאפשר לי להיות בשבילך בדיוק במקומות בהם, הכי כואב שקשה, בהם אנחנו לרוב משלמות מחירם, במקומות בהם אנחנו הכי רוצות להצליח- ההורות והקריירה.

תהליך חיפוש עבודה הוא תהליך לא פשוט. הרבה פעמים כשמחפשים עבודה נמצאים בתקופה בה לא עובדים או שלא מרוצים מהעבודה ובתקופות האלה תחושות כמו מסוגלות, הצלחה, מימוש עצמי, יכולת להתנהל מול מנהלים נפגעות ומורידות משמעותית שאת תחושת הערך שלנו.

דווקא כאשר את צריכה "למכור" את עצמך, "לשווק" את החוזקות שלך , להפגין ביטחון, קשה לך לעשות זאת!

כשאת אמא, זה אפילו מורכב יותר. מצד אחד את רוצה להתקדם ולהתפחת ומצד שני את לא רוצה שזה יבוא על חשבון ההורות. איך מחפשים עבודה כאשר את צריכה גמישות עם השעות? איך להציג זאת בראיונות עבודה? איך לא לגרום למעסיקים לא ליצור איתי קשר רק בגלל שאני אמא?

בשביל זה אני כאן! כמי שעסקה במשך 12 שנים בתפקידי משאבי אנוש שונים במגוון ארגונים, כמי שעסקה שנים בגיוס עובדים: ליוויתי מנהלים כתהליכי גיוס, סיננתי אלפי קורות חיים, ראיינתי מאות מועמדים, העברתי עשרות מרכזי הערכה, העברתי מבחנים ממוחשבים יש לי ידע רב לתרום לך- אני יודעת איך מעסיקים חושבים!

אני מזמינה אותך לתהליך חיפוש עבודה בן 3 מפגשים הכולל:
 הבנה של הערכים, העוצמות, החוזקות והיכולות שלך
 בדיקה ושדרוג של קורות חיים
 מיקוד בתפקידים רלוונטים עבורך
 הכנה לראיונות עבודה
 ליווי טלפוני לאורך כל הדרך עד למציאת עבודה

נשמע לך מעניין? השאירי את פרטיך ואחזור אליך עם פרטים
להשארת פרטים לחצי כאן

unnamed

איך את רוצה שהחיים שלך יראו? איך את רוצה להתנהל בעולם הקריירה? איך את רוצה שההורות שלך תהיה? איך זה יראה שתהיי בנקודת האיזון שלך?
אימון אישי הינו תהליך בן 12 שבועות שנועד לצמצם את הפער בין המצב המצוי בו את נמצאת היום, למצב הרצוי בו את רוצה להיות.

באימון נעבוד על התפיסות שמעכבות אותך, מלהגיע למצב המיטבי בו את רוצה להיות. נפרק אותן, ונבנה ביחד תפיסות אחרות, כאלה שיסייעו לך להתקדם קדימה ולפרוץ. באימון, את כמתאמנת קובעת על מה את רוצה לעבוד, היכן את מרגישה תקועה, לאן את רוצה להגיע. ההחלטות והתשובות הן אצלך, המתאמנת, כי רק את יודעת מה נכון בשבילך.

כמאמנת, תפקידי לעזור לך להבין מה מעכב אותך ולהבין שאפשר לשנות את התפיסות האלה, לתת לך כלים להתמודדות וכך למעשה לפלס את הדרך למקום שנכון יותר וטוב יותר בשבילך.

ההתחייבות שלי אליך בתהליך:
 לעזור לך להבין מה יעשה אותך מאושרת, מהו החזון המיטבי בשבילך
 לאפשר לך הרגשה טובה ובטוחה להיפתח ולדבר על כל מה שעולה על ליבך
 לסייע לך לראות את העוצמות והחוזקות שבך-כי אני בטוחה שיש בך הרבה כאלה
 מחויבות לתהליך, שותפות לדרך ודיסקרטיות מלאה

אני מזמינה אותך לדרך מרתקת, מטלטלת ומעצימה אותה נעבור יחד לעבר עתיד טוב יותר בשבילך.
נשמע לך מעניין? רוצה יותר פרטים על התהליך? מלאי את הפרטים שלך ואחזור אליך.
להשארת פרטים לחצי כאן

unnamed (4)

סדנת מצאתי – לאנשים שרוצים למצוא עבודה
אם כתבת קורות חיים בצורה מסויימת-מה הארגון יכול להבין עליך? ואיך בכלל הכי נכון לכתוב קורות חיים? זומנת לראיון- איך לענות על השאלות באופן שיגדיל את סיכויי ההצלחה שלך? אם הארגון לא יצר אתכם קשר- מה זה אומר? ומה הטעויות הנפוצות של מועמדים בתהליך חיפוש עבודה?

כל זאת ועוד הרבה בסדנת "מצאתי" לאנשים שרוצים להצליח במציאת עבודה!
סדנה בה תקבלי כלים פרקטיים ויישומיים להמשך תהליך החיפוש.

ההשקעה שלך:
150 ש״ח בלבד!!!
המחיר הוא למשתתפת, השתתפות בסדנה מותנית בהרשמה מראש

הסדנאות מתקיימות בכל הארץ.
לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן.

הרצאה "מאוזנת" – לאיזון בית עבודה
את גם אמא, וגם אישה עובדת נכון? גם את בטח מתמודדת עם טרוף החיים- ילדים, עבודה, זוגיות, קניות ,כביסות, לסדר לנקות, לפנות זמן לחברות, ושלא לדבר על קצת זמן לעצמך
איך משלבים את הכל יחד??

אני מזמינה אותך להרצאה בה ניתן מקום למורכבות הזו נבין אותה, נבחן אותה, נסתכל לה בעיניים נבין מה בתוך המציאות נמצא בשליטתנו, מה אנחנו, כל אחת מאיתנו,יכולה לעשות, לשנות.
ההשקעה שלך:
80 ש״ח בלבד!!!
המחיר הוא למשתתפת, השתתפות בסדנה מותנית בהרשמה מראש

הסדנאות מתקיימות בכל הארץ.
לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן

unnamed (2)

unnamed (3)

"ניצן יקרה!
רציתי להגיד לך תודה!!
תודה על שגרמת לי להבין שהאמונה שלא אצליח כי אני לא טובה בשיווק הוא רק סיפור שאני מספרת לעצמי כבר שנים.
גרמת לי להאמין בעצמי ולהתחיל לצעוד קדימה ולפרוץ כל מחסום שהיה בדרכי.
בזכות התהליך שעברתי איתך אני מגשימה את עצמי במקום שחלמתי עליו שנים.
אמליץ עלייך בחום לכל אחת.
את פשוט מדהימה!!!
קרן".


"עכשיו אחרי שנרגעה ההתרגשות זה הזמן להגיד לך תודה. לי ברור שהמפגשים איתך עזרו לי להעלות את הבטחון העצמי ולהבין איך להתנהל יותר נכון בחיפוש עבודה. ועובדה שזה הוכיח את עצמו,
יעל".


"ניצן
כבר בסדנא שהכרתי אותך הרגשתי שיש בך משהו שגורם לי לרצות לעשות איתך דרך. תודה על תהליך משמעותי ומרתק שמשאיר את חותמו גם בעבודה וגם באמהות שלי. את סופר מקצועית, נעימה ונתת לי את התחושה הכי נוחה להיפתח ולהביא את עצמי לתהליך.
אמליץ עלייך בחום,
דנה".


"ניצן, רציתי שוב להודות לך על תהליך מעולה, למדתי המון על עצמי ואני בטוחה שזו רק ההתחלה של העבודה והכל בזכותך. היית פשוט מקסימה, מקצועית בטירוף ותמיד זמינה, אשמח להמליץ עלייך בחום לכל דורש :) תודה על הכל!
ניצן".


"היי ניצן,
את אדם מאוד נכון לאימון כי יש בך את התכונות הנחוצות לתהליך מוצלח: הקשבה, הכלה ונועם מצד אחד ומחויבות, מסירות והתמדה מצד שני. באימון שלנו הבאת הרבה מהרקע שלך, מהניסיון והידע מתחום משאבי האנוש. את מאוד מחויבת לתהליך וזה בא לידי ביטוי בפגישות שהיו רחבות יותר מהתהליך האימון עצמו – נקודות שבהם הצלחת לשלב דברים אישיים, ייחודים ומותאמים אישית לצרכיי שאינם חלק מהתכנית "הכתובה".
בן".


"אני שמח שהכרנו ואני שמח מאוד שניגשתי לתהליך זה. נתת לי הרבה ביטחון ועזרת לי מאוד להבין דברים על עצמי.עזרת לי מאוד לגלות את החוזקות שלי , להעלות לי את הביטחון העצמי ולהבין ולתקן את החולשות שלי. אני מקווה שאשכיל לתרגם את כל מה שעשינו להצלחה בראיונות העבודה הבאים שלי,
לירן".


"ניצן,
הגעתי אליך מנהלת צעירה בתחילת דרכי עם הרבה קשיים, חששות ,לחצים… לעיתים חשבתי שזה לא בשבילי. במפגשים איתך עזרת לי להבין את העוצמות שלי, להסתכל על הדברים אחרת, להאמין שאני יכולה.
היום לאחר 3 חודשים , אני במקום אחר לגמרי.
תודה רבה על הכל!
אורטל".

כתבות של ניצן גבאי משען | אימון לקריירה והורות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180

אינדקס חופשת לידה