יו יו 2018 גדול
[ssba]
אינדקס

מאיה וחניש | יועצת שינה לתינוקות

ירושלים

טלפון 054-7414424

מאיה וחניש בת 30 נשואה באושר ליניר ואמא לשני נסיכים הלל (4.5) והארי (2).
האמהות סחפה אותי למחוזות חדשים, עוררה בי את כל האינטואציות האמהיות וגרמה לי להבין מהו הייעוד שלי.
עסקתי כעשור בתחום אחר לחלוטין, עד שחלה התפנית בחיי והפכתי לאמא ואז נפלה התובנה שילדנו סופגים מאיתנו הכל, החל מכך שכשהאמא רגועה התינוק רגוע ולהפך.
הבסיס והמהות לקשר טוב ונכון עם ילדנו הם ההבנה שילדנו לא נגדנו אלא בעד עצמם, והרצון לגדל את ילדיי כבר מההתחלה כמבוגרים שאני רוצה שיהיו, להיענות לצרכים שלהם, לספק אותם ובמקביל לפתח את העצמאות והעצמיות שלהם כשיהיו בשלים לכך.
הבחירה במקצוע יעוץ השינה הגיע ממקום טבעי ומתחושה של ייעוד והגשמה עצמית.
החל משנת 2014 עובדת כיועצת שינה בשיטת "לילה טוב", הדוגלת במענה תמידי לבכי וביצירת אמון בין ההורה לילד. בנוסף, בעלת הסמכה כמאמנת שינה, מעבירה הרצאות וסדנאות ייחודיות שפיתחתי לנשים בחופשת לידה לקבלת הכלים הדרושים להקניית הרגלי שינה טובים מגיל 0. במסגרת תהליך יעוץ שינה המשלב אימון, ההורים לומדים להתמודד עם סוגיית השינה של ילדם וליצור הרגלי שינה חדשים טובים ובריאים, ובמקביל עוסקים בסוגיות כגון: הצבת גבולות, הקניית הרגלים, התמודדות עם חסמים ותקיעויות בהורות.
להדריך, ללוות ולחוות בשינוי שחל בהרגלי השינה של הבייבי שלכם אשר מאזן ומעצים את כל הדינמיקה בזוגיות ובמשפחה, כשהבייבי מתחיל להירדם עצמאית ולישון לילות רצופים ההורים זוכים בהמון נחת וזמן פנוי – זהו סיפוק וזכות אדירה עבורי!
אם את עדיין לא ישנה לילות רצופים מזמינה אותך לבחור בשינוי. לפרטים נוספים חייגי :0547414424, מאיה וחניש –יועצת שינה לך ולבייבי שלך

שיטת "לילה טוב", היא שיטה מקצועית שכבר עזרה להמון משפחות בארץ ובעולם להפוך שינה להנאה וללמד את התינוק להירדם עצמאית ולישון לילות רצופים כבר מגיל 5 חודשים!

הבסיס הוא היענות תמידית ומיידית לבכי. למעשה, זו הדרך היחידה בעולם שמתחייבת לא להשאיר ילד בוכה במיטה, ויחד עם זאת ללמד אותו להירדם עצמאית ולישון שינה רציפה.

תהליך יעוץ\אימון שינה הוא הדרכת הורים ממוקדת בשינה. זו אינה "סדרת חינוך" אלא הסתכלות רחבה על ההתנהלות המשפחתית והגישה ההורית, ובזכות זה ההרגלים נשארים לכל החיים, הכלים שההורים מקבלים הופכים לחלק מחייכם, מה שמאפשר להשתמש גם בסיטואציות אחרות בהורות ולהטמיע הרגלי שינה טובים ובריאים, ומזה נהנית כל המשפחה.

התהליך מתחיל בפגישת אבחון מעמיקה, ובניית תוכנית עבודה אישית, שלאחריה יוצאים לדרך.
אורך התהליך הוא בין 6-8 שבועות, בהן מקבלים ליווי שלי (בהתאם למסלול הנבחר).
תוצאות מובטחות בכל תהליך יעוץ\אימון שינה שנעשה בשיתוף פעולה מלא של ההורים.
לשיחת יעוץ והתאמה השאירי פרטים או חייגי 0547414424

מזוג הופכים למשפחה, שמחה גדולה מהולה במון בילבול ועייפות.
איך להרדים נכון? הסביבה אומרת "אל תרדימי בידיים שלא ייתרגל" ואת רוצה לתת לבייבי שלך את הטוב ביותר. מרוב שפע מידע טיפים ועצות מהחברים את מבולבלת.
אז לא מדובר בעוד הרצאה, אלא ממש סדנה קבוצתית מעשית באווירה אינטימית ויחס אישי, (2 מפגשים) שתלמד אותך לא רק מה צריך לעשות אלא תלמד אותך איך בדיוק לעשות!
אני מאמינה שאחרי הסדנה יהיה לך לא רק את הידע הכללי, אלא את הכלים המעשיים.

מה בסדנה?
*איך לעזור לבייבי לכוון את השעון הביולוגי מההתחלה.
*איך לתכנן נכון טקסי שינה בהתאם לגיל של הבייבי.
*כל מה שאת צריכה לדעת כדי שתוכלי להרדים את הבייבי שלך בכיף וברוגע.
*איך ליצור חווית שינה טובה אצל הבייבי שלך מגיל 0!

וכל זה עם אימהות נוספות, על כוס קפה וכיבוד קל.

מדובר בסדנה יוצאת דופן באוירה אינטימית ויחס אישי לכל אחת ולכן מספר המשתתפות מוגבל.
הסדנאות מתקיימות בירושלים, בתלפיות, השאירו שם טלפון וגיל הבייבי לפרטים נוספים.

כתבות של מאיה וחניש | יועצת שינה לתינוקות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960

אינדקס חופשת לידה