יו יו 2018 גדול
[ssba]
אינדקס

בטי כהן קובלסקי | ליווי התפתחותי לתינוקות

ליווי התפתחותי והדרכת הורים לתינוקות בשיטת Child'Space ו"צעד ראשון" בקיבוץ הראל ואזור שפלה והרי ירושלים

קיבוץ הראל אזור השפלה והרי ירושלים

טלפון 054-4520125

לאתר החיצוני

שלום רב,
שמי בטי. אני אם לשלושה, נשואה, מדריכה מוסמכת להתפתחות תינוקות בשיטה אשר משלבת את שיטת שלהב ( Child'Space ) ושיטת "צעד ראשון".
יש לי סטודיו כפרי להורים ותינוקות בקיבוץ הראל, בו אני מעבירה מפגשים קבוצתיים ומפגשים פרטניים החל מגיל לידה עד גיל שנתיים וחצי.
אני בעלת תואר שני במדעי הרוח. בעבודה שלי עם התינוקות והוריהם אני משלבת עבודה דרך הקשבה לגוף עם ראייה רחבה, ראייה הוליסטית. לאורך השנים צפיתי בתהליכים נפלאים אשר התרחשו במהלך הליווי שלי את ההורים והתינוקות. באמצעות גירוי נכון ניתן להשפיע לא רק על איכות התנועה אלא גם על ההתפתחות הרגשית וחברתית של התינוק וכך לשפר גם את המודעות ואת תפיסת "האני" של הילד.
אני מזמינה אתכם להשתתף בתחום מרתק וחיוני לתינוק שלכם ולכם, ההורים. המפגשים מתנהלים בהנאה ובנוחות. רק מהמקום הזה ניתן להתפתח ולצמוח.
לנוחיותכם: אני מגיעה גם לבית של הלקוחות באזור השפלה והרי ירושלים.
מוזמנים להיות בקשר!

המפגשים לאימהות ותינוקות בחופשת הלידה מתקיימים בקבוצות קטנות עד חמש אימהות ותינוקות וכוללים פעילות לליווי התפתחותי, ארוחת בוקר צמחונית ובריאה וזמן לשיח אימהות והתייחסות אישית.

נושאים בהם אנו עוסקים בין היתר: תנועה – הרמת ראש, שכיבה על הבטן, התהפכות, תקשורת – קשר עין, חיוך, מיקוד, מגע – מגע עמוק לאיזון טונוס השרירים ויצירת תחושת גבולות הגוף של תינוקך, חשיפה למרקמים שונים.

המפגשים מתקיימים ברצף כל שבוע ואפשר להצטרף כל שבוע וגם רק פעם בכמה זמן.

בפעילות לליווי התפתחותי אני משלבת את שיטת שלהב ואת שיטת "צעד ראשון". שתי השיטות מבוססות על שיטת הפלדנקרייז. האמהות מקבלות רעיונות מעשיים איך לגרות והרגיע את התינוק גם בבית, למה לשים לב ואיך למנוע טעויות נפוצות.
המפגש מהווה לעתים קרובות אירוע חשוב במהלך השבוע בו האם והתינוקות מקבלים גם חיזוק רגשי באווירה שלווה, מקום בו אפשר לשתף חוויות, לשאול שאלות ולקבל גם תשובות, בו יש גם זוג ידיים נוספות שיכולות לכמה רגעים להחזיק את התינוק ולתת לאם להרגיש את עצמה שוב.

מוזמנים להצטרף באהבה.
בטי

מפגשים לאימהות, אימהות בהריון ואימהות אשר בדרך
אישה לקראת לידה שעובדת ומבררת עם עצמה את רגשותיה, פחדיה, חששותיה, ציפיות מהלידה – יוצרת לעצמה כלי עזר נוסף ומשמעותי לקראת הלידה.

במטרה לעזור לנשים ליהנות יותר מהריון (במידת האפשר כמובן ובידע הצנוע שלא הכל תלוי רק בנו) אנו מציעות מפגשים לנשים בהריון ולנשים אשר ילדו לא מזמן, וגם לנשים אשר מרגישות שהן רוצות "לתקן" חוויות קודמות של הריון והלידה.

אפילו אם לא הכל תלוי רק בנו יש לנו כוח עצום בידיים להתחבר לתינוק אשר בתוך הרחם, לשחרר רגשות אשר חוסמים את הזרימה החיובית, להתחבר לכוח ולחכמה אשר טמונים בנו. בסדנה זו נלמד טכניקה של הרפיה, הבעה ונשימה ומתוך שיח נשים נעמיק את הקשב והמודעות שלנו לגוף, לעובר, ללידה הקרבה ולאימהות . הסדנה מתאימה גם לנשים לקראת לידה קיסרית. מוזמנות גם נשים אשר מתכננות הריון ונשים אשר מרגישות צורך לעבד חוויות של הריון ולידה.

מנחה את הסדנה אלה בן שטרית –תומכת לידה (דולה) ומדריכת הכנה ללידה מוסמכת, מנחה ומלווה נשים בשיטת "דרך בריאה " בשילוב עם בטי כהן-קובלסקי.

מפגשים "אחד על אחד"
במפגש "אחד על אחד" אנחנו עובדים עם תינוק אחד והוריו (או: תאומים והוריו) בצורה אינטנסיבית ואינטימית. דרך משחקים, שירים, כלי ריתמיקה ומשחקי תנועה ומגע בהתאם לשלב התפתחותו ובהתאם ליכולות היחודיות שלו תוך כדי הקשבה לצרכים שלו.

למי זה מתאים? אם התינוק מתקשה להתהפך, מתעכב במעבר לזחילה או לישיבה עצמאית ולהליכה, תינוק מאוד מתוח או נוטה לבכות הרבה, סובל מריפלוקס, כאשר ראש התינוק נוטה את הראש בעיקר לצד אחד (טורטיקוליס), כאשר התינוק מאוד רפוי וישנוני,  כאשר הוא נוטה לפחד מכל חוויה חדשה, וכן – לפגים.
המפגש מתקיים בסטודיו שלי או לפי בחירה בבית ההורים.
אורך המפגש כשעה וחצי.
ההורים מקבלים סיכום כתוב על הנעשה במפגש עם המלצות על המשך העבודה עם התינוק.

.

"בטי יקרה!
רצינו לומר לך תודה!
תודה על תקופה שבה ליווית את תמר בהתפתחות המוטורית,
הפיזית והנפשית שלה ושלנו ההורים לילדה ראשונה.
תודה על היחס האישי שנתת לתמר בכל מפגש.
על כך שהתאמת במיוחד עבורה תרגילים ומשחקים
גם בתוך מפגשים קבוצתיים.
תודה על המיילים המושקעים שנשלחו בסופו של כל מפגש
ועל התמונות היפות ממנו, על הכיבוד הטעים והבריא ועל כוס התה.
תודה על ההקשבה, על כל עצה ועל החיוך הלבבי!
אנו מאחלים לך שתמשיכי לתת לעוד תינוקות רבים ולהוריהם מניסינך הרב ומסבלנותך.
תמר, יניב ושירי"


 

בטי היקרה!
אין מילים בפי כדי לתאר כמה נהנינו מהשיעורים בסטודיו הנפלא שלך!
כל ביקור אצלך הביא לתוצאות מדהימות בהתפתחות של אורי:
הוא למד להושיט ידיים, לשכב על הבטן בלי לבכות, להתהפך ועכשיו אפילו לזחול גחון!

אבל מעבר לתחום ההתפתחותי נהנינו מאוד לשהות קצת באור ובחמימות שאת מקרינה. את הייתי עבור שנינו מפלט בזמנים שלעתים היו מאתגרים וקהל אוהד ומריע לכל התפתחות וחיוך, ועל זה שנינו אסירי תודה לך.

אני מאחל לך המון הצלחה בעבודתך הקדושה ומחכה לרגע בו אוכל לשוב ולבקר אצלך עם תינוק חדש :)
באהבה, אורי ואירנה קבלי


 

בטי היקרה,
לא להאמין אבל יותר מחצי שנה עברה. זה הזמן להגיד תודה גדולה ולתאר את ההרגשה עד כמה הייתה משמעותית ומיוחדת כל פגישה.
שיפור שכיבה על הבטן וריכוז צלילים, טפיחות, מנשאים וגם גלגולים. והכל עם מבט אוהב וקשוב עם הרבה מחשבה – כי זה מה שחשוב.
תודה רבה שליווית אותנו בתקופה משמעותית זו – אנחנו נזכור אותה לטובה לעוד זמן רב!
באהבה – לוטם ונועה חורב


קיבלנו הדרכה שנתנה לנו המון מה לעשות בכיף יחד. מעבר לטיולי עגלה / פטפוט עם חברות המוכרים מחופשת הלידה, נהנינו יומיום מזמן איכות אמיתי ומפתח בכל שעות הערות. אני משוכנעת שהקליטה הטובה שלה בגן, והמשך השנה המוצלחת שעברה עלינו, נבעו הרבה מההדרכה לה זכינו בסדנא של בטי, שנותנת מעל ומעבר לשיטת "צעד ראשון" כשלעצמה. מומלץ בחום!!!


 

כשבתנו אמה התקרבה לגיל שלושה חודשים חיפשתי מפגשים לאמהות ותינוקות בחופשת לידה. נתקלתי בכל מיני אופציות אך היה מוטיב שחזר על עצמו בכל ההצעות שלא התחברתי אליו.,כולן דיברו על מפגשי תמיכה לימים השחורים, הלילות חסרי השינה, בואי לחלוק את הקושי והעצב..ואני הרגשתי כל כך שמחה, מאושרת,מלאת אהבה, הודיה והכרת תודה.רציתי לחלוק את השמחה ואף אחד לא שידר לי הזמנה לחוויה כיפית, מעצימה , נעימה וכן תומכת בכל רגש ותחושה אך ממקום חיובי ומעצים.
נתקלתי בבטי ומיד ידעתי לפי המבט, הקול,האוירה ששידרה אלי כבר דרך הטלפון ואחכ במפגשים עצמם.פגשתי אישה מקסימה, לבבית, חמה,נעימה רגישה וקשובה עד מאוד לצרכי התינוקות והאמהות,תמיד זמינה ופנויה מבפנים להקשיב ,עשירה בידע אך ריקה מדעות איך הדברים צריכים להיות. תחווה דעה ותייעץ מנסיונה אך מכבדת כל גישה וכל אמא אשר בוחרת בחינוך ובדרך כזו או אחרת. המפגשים היו עבורי ועבור אמה חוויה כייפית ביותר נעימה וטעימה! עם אמהות נוספות שתמיד כיף לחלוק,להתיעץ,לצחוק יחד, להזדהות להקשיב ..עד היום אמה זוכרת את בטי ופוגשת אותה עם חיוך גדול ושמחה בלב.
ממליצה מאוד מאוד לכל אמא ( ואבא) , להכיר את בטי ולקחת חלק באחד מן המפגשים המעצימים והמעשירים את כל המשפחה.
תודה גדולה בטי
באהבה,
פראנה

כתבות של בטי כהן קובלסקי | ליווי התפתחותי לתינוקות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180

אינדקס חופשת לידה