יו יו 2018 גדול
[ssba]
אינדקס

קרן סיטבון | רפואה סינית לקטנים ולגדולים

בעיות נשימה, דלקות ונוזלים באוזנים, שמיעה, בעיות עיכול, דלקות גרון, מחלות חום חוזרות ועוד. מטפלת במושב גבעת ניל"י ובחדרה

חדרה וגבעת נילי

טלפון 052-4511124

מומחית ברפואה סינית לתינוקות, ילדים ומבוגרים. מטפלת מזה כעשור ברפואה סינית . נשואה לתומר ואמא לדור ונלי. מטפלת בקליניקה פרטית במושב גבעת ניל"י ובחדרה במרכז "לנוע עם החיים". עולם הרפואה הסינית הוא עולם מרתק ורחב מאד. בסיום 4 שנות לימודי הרגשתי שאני יכולה לטפל בכל בעיה. אך עם הזמן הבנתי שעליי להתמקד ולהתמקצע בתחום שהכי מעניין אותי ומושך אותי להצליח בו. בתחילת הדרך התענינתי בבעיות אורטופדיות – ראיתי כיצד מחט קטנה יכולה להשפיע מיידית על בעיות שונות כמו כאבי גב, כאבי עצמות, כאבי פרקים ועוד.

אך כשהפכתי לאמא פתאום הבנתי שאמנם אורטופדיה זה נחמד אבל כשהבן שלי יהיה חולה אני רוצה לדעת איך לטפל בו בעזרת דיקור , צמחים ופתרונות טבעיים שהטבע מעניק לנו. החלטתי ללמוד התמחויות שונות ורבות בתחום הרפואה הסינית לילדים.

היום אני מבינה שזו הייתה החלטה נכונה שמעניקה לי כל יום תחושה מאד נעימה שיש ביכולתי לעזור לילדים/תינוקות נוספים אשר חולים במחלות כרוניות שונות , תקועים בסבבים של אנטיביוטיקה אינסופית ,נמצאים לפני ניתוח כזה או אחר וכל זאת במספר מועט של טיפולים. הזכות לטפל ולתמוך באופן טבעי במחלות שונות בתינוק קטן שלאחר מכן גדל לילד ואח"כ לבוגר היא זכות גדולה שאני מודה לה.

למי זה מתאים?
בעיקר לילדים קטנים בגילאי 0-8 הסובלים מבעיות כרוניות – שנקראים אצלי "סדרתיים כרונים", כל חודש נופלים מחדש למעגל הקסמים ומקבלים עוד ועוד אנטיביוטיקה ועוד ועוד סטרואידים. את הטיפול הסיני אפשר ורצוי לעשות במקביל לטיפול המערבי.
הדיקור מתבצע בעזרת מחטים חד פעמיות דקות במיוחד ומותאמות לתינוקות וילדים.
כל זאת כאשר הילד יושב על הוריו ובזמן שהוא משחק במשחקים ודעתו מוסחת. הטיפול מהיר ובשונה ממבוגרים אין צורך להשאיר את המחט לאורך זמן רב.
הדיקור לא כואב ולרוב גם לא מורגש כלל, הילד יכול לחוש תחושת חום באזור או זרם קל.

קרן סיטבון
קרן סיטבון

שיטה מיוחדת אשר התפתחה בתחילת המאה ה-17 באזור אוסאקה ביפן. שיטה אשר הפכה את הטיפול המסורתי ברפואה סינית בילדים לידידותי יותר.
מפתחי השיטה סברו שאם הילד מפחד מהמחט תהליך הריפוי יהיה איטי יותר ולכן הם החליפו את המחטים בכלי מתכת עדינים אשר מגרים את נקודות הדיקור והמרידיאנים הרלוונטיים על פני העור. הילד מרגיש את הטיפול כדגדוג, גירוד נעים או מעין ליטוף ומתקבל טיפול שהוא מאד אפקטיבי וידידותי וזאת בלי לגרום לפחד. מניסיוני הטיפול מאוד נעים והילדים מבקשים לבוא לטיפולים חוזרים. שיטה זו נהוגה לטיפול בילדים עד גיל שש.

קרן סיטבון
קרן סיטבון

קרן סיטבון
קרן סיטבון

אני מרבה להשתמש בצמחי מרפא סינים.
את צמחי המרפא אני מזמינה מחברת "ברא צמחים" אשר מספקת צמחים אשר מאושרים על ידי משרד הבריאות בישראל ובארה"ב. אני מרכיבה פורמולה ממספר צמחים שנבחרים אישית לכל ילד ולבעיה ממנה הוא סובל. הפורמולה משתנה לאורך זמן הטיפולים בהתאם לשיפור במצבו הבריאותי של הילד.
הצמחים זמינים אצלי בקליניקה לרקיחה אישית ואין צורך לחכות למשלוח מחברת הצמחים או לגשת לרכוש בבית טבע. דרכי נטילת הפורמולה מגוונת וכוללות בין היתר שתיה בתוך משקה או אוכל בבקבוק או ערבוב במזון. את הפורמולה יש לתת לילד באופן יומיומי לאורך תקופה מוגדרת עד שיפור בתסמינים.
הידע שלי ברקיחת צמחים סינים כולל 3 שנות לימוד צמחים סינים ושנה רביעית נוספת בהתמחות ספציפית של צמחי מרפא סיניים לילדים אצל גלעד ארבל. גלעד מטפל ישראלי ותיק אשר רכש את השכלתו ממאסטר בסין שהידע ברפואת הצמחים עבר במשפחתו מדור לדור.
השילוב של צמחי המרפא יחד עם דיקור/'שונישין' מהווים טיפול מהיר ויעיל.

קרן סיטבון
קרן סיטבון

שיטת טיפול וריפוי במגע המגיעה מיפן, הטיפול מתבצע בעזרת לחיצות שונות על כל הגוף בעזרת אצבעות/ כפות ידיים/ מרפקים וברכיים.
הטיפול נעים, מרגיע ומטפל בפתולוגיות שונות – במערכת הנשימה, מערכת עיכול ואורתופדיה.
בילדים הטיפול בשיאצו מאוד קצר ואורך בתינוקות רק כמה דקות, ובילדים יותר גדולים ועד גיל הבגרות כ- עשר דקות טיפול. במבוגרים טיפול אורך 45 דקות עד שעה.

קרן סיטבון
קרן סיטבון

ליטל
את קרן פגשתי כשהבן הקטן שלי היה קרוב לגיל שנה ולקח כבר כמות לא מבוטלת של אנטיביוטיקה עקב דלקות אוזניים חוזרות. הטיפול של קרן היה מדויק ולאחר שתי פגישות בערך העניין נפתר. מאז ועד היום לא נפגשנו עם דלקות אוזניים יותר. אנחנו ממשיכים להגיע לקרן לטיפול מונע ולפעמים גם ממש ברגע שמתחילה מחלה הטלפון הראשון הוא אליה והיא מייעצת לנו מה לעשות והאם להגיע וזה בדרך כלל נגמר לפני שהתחיל.

עוד משהו שראוי לציון זה שהבן הבכור שלי שלא טופל אצל קרן לפני גיל 4 וסבל מאוד משיעול רציתי להביא אותו לטיפול ומאוד חששתי שהוא יסכים לטיפול. קרן האלופה הצליחה לשכנע אותו לטיפול במשחק ובבוקר למחרת הילד קם כמו חדש ללא שיעול. לכל החברות שלי שחוות מחלות כרוניות עם הילדים אני תמיד ממליצה על קרן. יש לה גישה מדהימה לילדים!

נטע
התחלתי להרגיש שבני בן ה-7 אינו שומע טוב , הגענו לרופא אא"ג ונשלחנו לבדיקת שמיעה, הדיאגנוזה הייתה חד משמעית עמית סובל מנוזלים באוזניים , הפתרון הוא ניתוח כפתורים, אני כאמא חרדתית החלטתי לעשות הכל בכדי להימנע מניתוח. משיטוטי באינטרנט וחקירה על הנושא הגעתי לקרן סיטבון מדקרת ברפואה סינית, די סקפטית מכל הרפואה האלטרנטיבית, אבל החלטתי לנסות. וכך היה. התחלנו בסדרה של טיפולים אחת לשבוע עם קרן, שהיא פשוט קסם, נעימה וסופר מקצועית, קיבלנו הסבר מפורט על הטיפול וצמחי המרפא, ולהפתעתי עמית שיתף פעולה . לאחר כחודשיים ביצענו בדיקת שמיעה חוזרת וגם הפעם הדיאגנוזה הייתה חד משמעית לעמיתי אין נוזלים באוזניים.

שרון
לפני כשנתיים הכרתי את קרן כאשר חיפשתי מענה מתאים לסימפטומים של שיעולים וליחה מהם סבלה בתי. התחלנו אצל קרן תהליך טיפולי מעמיק במהלכו הפגינה קרן מקצועיות מדהימה והביאה עימה ״ארגז כלים״ מרשים לחדר הטיפול שכלל דיקור, שוני שין( דיקור ללא מחט), טיפול בצמחי מרפא, שיאצו ,אותם היא שילבה והתאימה במיומנות ובמקצועיות. בהתחלה הייתי סקפטית אבל התוצאות לא איחרו לבוא והמצב השתפר פלאים. קרן הדריכה אותי בסבלנות אין קץ כיצד לתמוך ולהמשיך את התהליך גם בבית ע״י נקודות עיסוי מתאימות ומתן פורמולה של צמחי מרפא אותה התאימה לסוג הבעיה. במהלך הטיפולים קרן יצרה קשר קרוב עם בתי בזכות הרגישות שלה, החיוך, הצחוק, המגע העדין והיכולת שלה להרגיע ולטפל באמצעות משחק והרבה סבלנות. היום אנחנו לשמחתי במקום אחר בזכות קרן ובזכות ההתמדה בתהליך הטיפול. כאשר בתי סובלת משיעולים או ליחה היא מבקשת לבקר אצל קרן וזה מבחינתי אומר הכל.

לאחרונה יצא לי להגיע לקרן גם עם בני הקטן כשהיה בן חצי שנה וגם איתו הטיפול המקצועי והרגיש הוכח כיעיל והשיעולים וההצטננות חלפו במהירות כמו גם עניינים הקשורים למערכת העיכול שבאו על פתרונם.
היום כאשר מתעוררת בעיה כלשהי אצל אחד מילדיי בדרכי הנשימה, העיכול או אפילו בעיה בתחום הרגשי שיש לה סימפטומים גופניים אני מתייעצת עם קרן ומגיעה אליה לטיפול מתוך אמונה בכלים הטיפוליים שקרן מציעה וידיעה שאני ״בידיים טובות״.

ממליצה בחום ומכל הלב להגיע לקרן ולהתנסות בטיפול שיכול לשנות את איכות החיים ולתת מענה שלעיתים לרפואה הקונבנציונלית אין יכולת לתת.

עינת
קרן היקרה,
לפני כמספר חודשים נתבשרנו שבתנו הבכורה, אינה שומעת טוב. יש לה ירידה בשמיעה והיא שומעת כאילו היא נמצאת בתוך ״אקווריום״. לאחר בדיקות שמיעה, מומחים לאף אוזן גרון וכו אליה הייתה צריכה לעבור ניתן כפתורים. למזלנו הרב החלטנו להפגש איתך , קרן, לפני ההחלטה על הניתוח.

אליה, הגיעה אלייך לסדרה של טיפולים ומהרגע שנפגשנו, הכל היה מזמין, נעים ומאפשר. אליה התחברה אלייך והתמסרה לטיפולים. היית קשובה, סבלנית ומקצועית מאד בעבודתך מול ילדה קטנה בת שבע. לאחר מספר טיפולים חזרנו על הבדיקה שחיוך ענק וגדול על פנינו מיד המדדים הראו שיפור גדול ומשמעותי בשמיעה של אליה.

זה היה כל כך משמח!!! זה הצליח!!!
הכל בזכותך.
ידי הקסם והמגע שלך.
אז לכל ההורים שנייה לפני שאתם פונים לטיפולים הקונבנציונליים שלפעמים גם אין מנוס גשו קודם לקרן היא כבר תדע מה לעשות ואתם תהנו מהתוצאות.

אגב גם שני אחיה של אליה מטופלים אצל קרן. האחד טופל ברגישות והאסטמה של העור, והקטן בכל פעם כשקצת לא חש בטוב.

משפחת שביט
קרן- מלאכית הנשימה!
הגענו אליך עם נועם לאחר אין סוף ביקורים אצל מומחי ריאות לרוב, מאות כדורים ורודים ומזיקים, אלפי אינהלציות, משאפים מכל הצבעים ובעיקר שני הורים מיואשים וילדה אחת הסובלת מהתקף קוצר נשימה אחת לשבועיים לפחות בגיל 3!
אין מילים לתאר איך הצליחה מלאכית אחת בודדה לעזור ולשנות את חיינו מן הקצה אל הקצה! תמיד שם בשבילנו, אפילו בחגים ושבתות שאנחנו מתקשרים בבהלה על כל שיעול מסכן- את שם, להרגיע, לתת כתף, לגרום לכולנו לנשום יותר טוב!
המון תודה! משפחת שביט, עמיקם

כתבות של קרן סיטבון | רפואה סינית לקטנים ולגדולים

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט

אינדקס חופשת לידה