יו יו 2018 גדול
[ssba]
אינדקס

חיוכים | בית חם לאימהות ותינוקות

מרכז חיוכים פועל בפתח תקווה ומציע ליווי אישי או קבוצתי, ומגוון פעילויות בבוקר ואחר הצהריים, בניהולה של דקלה שלום

פנחס חגין 12 (צמוד לקניון גנים) כפר גנים ג', פתח תקווה

טלפון 054-5950373

לאתר החיצוני

אני דקלה, אמא של יונתן ותומר.

אחרי כ-10 שנים של עבודה בתחום הגריאטרי ולמידה על הפיזיולוגיה והאנטומיה של הגוף שלנו והקשיים עימם אנחנו מתמודדים, עשיתי תפנית חדה ולמדתי ליווי התפתחותי. הבנתי שאת השינוי ואת הלמידה צריך לעשות כבר בהתחלה, כשהגוף עוד גמיש ולומד.

גם כאמהות, ככל שנלמד ונתנסה כבר בהתחלה עם הגוזלים שלנו נהיה בטוחות ושמחות יותר.

אמהות היום נתקלות במטח של שאלות, עצות חצי מקצועיות, שטף מידע מכל עבר והמון המון בלבול. פעם אמא הייתה לצידנו, פעם נשים ראו מסביבן המון נשים אחרות – מניקות, מגדלות ילדים, מתמודדות – היום ההתמודדות הזו נעשית בבית, קצת בהסתר, קצת עם בושה של "למה זה לא קל כמו שזה נראה בחוץ?". בסופו של דבר, אנחנו כאמהות מודרניות בחברה קצת מנוכרת, מחפשות המון תשובות בחוץ ושוכחות שהכל נמצא אצלנו.

המטרה העיקרית שלי היא להעביר גם את האמא תהליך: לתת לה כלים, תשובות וידע. להזכיר לה שהכי חשוב להקשיב לעצמה ולא לרעש הלבן הסובב אותה. לתת לה את הבטחון שגם יסייע לגוזלים שלה לגדול מאושרים.

אם גם את מחפשת מקום בו באמת יקשיבו לאמא שבתוכך,
יעטפו אותך בעצות ובכלים המתאימים ביותר לך ולבייבי שלך,
ויעניקו לך חוגים לתינוקות, סדנאות, מגוון פעילויות והרצאות מקצועיות 
בתחום ההתפתחות וההורות,
ליווי התפתחותי אישי או קבוצתי, פעילויות בוקר ואחה"צ לך ולתינוק.
את מוזמנת להצטרף למשפחת חיוכים – בית חם לאימהות ותינוקות
בכפר גנים, פתח תקווה.

בסביבה מטופחת ושקטה, באווירה אינטימית ובאמצעות הנחיה וליווי אישי, תפרגני לעצמך זמן איכות עם הגוזל ועם אימהות מקסימות כמוך.

כאן תוכלי להתייעץ עם מגוון נשות מקצוע המתמחות בתחום ההתפתחות
אודות עיסוי תינוקות, שלבי התפתחות, גירוי והעשרה במוזיקה ותנועה,
הרגלי אכילה ושינה, וכל דבר שחשוב לך – בקבוצות חוגים קטנות ובמפגשים פרטניים.

בבית חיוכים תלמדי לסמוך על האינטואיציות שלך,  ופשוט ליהנות להיות אמא. כמו שרק את יודעת להיות.

אני והצוות המקצועי שלי מחכות לך עם חיבוק ענק וים חיוכים !!

"התפתחות עם חיוך" בשיטת צעד ראשון – כלים למיצוי כל שלב בהתפתחות במינימום מאמץ ומקסימום הנאה. מוזמנות להעניק לילדכם את הסביבה שתתרום בצורה הטובה ביותר ללמידה, את הבטחון לנוע במרחב, לחקור ולהתנסות. מגוון חוויות מסוגים שונים – תנועה, חושים, מגע ותקשורת.
מנחה: דקלה שלום, B.Sc ומדריכת התפתחות בשיטת "צעד ראשון".

חיוך של התחלה (נושאי הורות ראשונית, שכיבה על הבטן), 0-4 חודשים, 8 מפגשים – התמודדות עם בכי, גזים, שינה, שימוש במנשא בד, תנועה במרחב עם בטחון וממקום מוגן, שכיבה נוחה וקלה על הבטן והרמת הראש, חוויות חושיות ראשוניות.

מתגלגלים מצחוק (התהפכויות, הכנה לזחילת גחון), 3-7 חודשים, 8 מפגשים – התמודדות והסתגלות של הקטנטן לשינויים ולעולם שסביבו. סדר יום, תחילת המעבר למוצקים, יצירת עניין ומוטיבציה לשליחת ידיים ואחיזה, התהפכויות והכנה לזחילת גחון, חוויות חושיות של תנועה במצבים שונים, מגע, מרקמים וקולות.

זוחלים בכיף (עלייה על שש, התיישבות), 6-10 חודשים, 6 מפגשים – עצמאות והיכולת להתרחק מההורים. גבולות. שכלול זחילת הגחון, עלייה על שש והתיישבות. שיווי משקל "למתקדמים". חיזוק ותנועה כהכנה לשלבים הבאים בהתפתחות. עיסוי תינוקות כולל רפלקסולוגיה – 4 מפגשים (מתאים מגיל אפס ועד זחילה) מגע, תקשורת וקרבה. עיסוי מיוחד לתינוקות, כולל טיפים ברפלקסולוגיה. בכל שיעור נלמד על מערכת אחרת בגוף: הנשימה, התנועה, העיכול והחיסון, ניגע, נעסה ונהנה.
מנחה: אורית הלפגוט, רפלקסולוגית בכירה, דולה ומנחת עיסוי תינוקות.

מגיל ~9 חודשים ומעלה. רוכשים כרטיסיה ומבלים.

התעמלות התפתחותית – חוג ייחודי לחיוכים זמן איכות של הורים וילדים שמשתוללים יחד! פיתוח מיומנויות שיווי משקל, מוטוריקה עדינה וגסה, תקשורת, עצמאות ועוד.
מנחה: אלה בר-נור טיש, מדריכת התפתחות "צעד ראשון". 2 קבוצות: טרום ותחילת הליכה והולכים עד שנתיים פלוס.

הקסם שבקצב – מוזיקה ותנועה: יחד נשיר, נדקלם בחרוזים, ננוע במרחב ונשחק. המטרה היא להוסיף למימד המוסיקלי גם מימד ויזואלי, תנועתי ותחושתי אשר יוצר מסגרת המחברת את הקטנטנים לצלילים החולפים. נשתמש באביזרים המדגישים את אופי המוסיקה ומרכיביה.
מנחה: שירלי ברמן, מדריכת מוזיקה ותנועה בשיטת חמ"ל.

שעת סיפור פעילה שעה של הקראת סיפור עם פעילות, מוזיקה ותנועה, אביזרים ייחודיים וזמן איכות הורה-ילד.

מיועד לאמהות, מטפלות או סבתות עם קטנטנים בני שנה ומעלה. חוויה של גן – לפני הגן! פעם בשבוע, 3 שעות של מפגשים, יצירה, תנועה ומשחקים. הזדמנות לחוות שגרה של גן ואינטראקציה עם ילדים בני אותו הגיל, עוד לפני הכניסה למסגרת! הרצאות מיוחדות לאמהות: שינה, תזונה, התפתחות ועוד. ימי ג' 9:00-12:00

אחת על אחת עם דקלה – מענה מקיף ומפורט מכל תחומי ההורות וההתפתחות ומגוון כלים ותרגילים. מיועד לנושאי הורות ראשונית, קשיים וחששות בהתפתחות, שאלות ובעיות שמטרידות אותנו ולא יכולים או לא מעוניינים לפתור במסגרת קבוצתית. תיאום לכל שעה שנוחה לכן, כולל ימי ו'.

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180

אינדקס חופשת לידה