יו יו 2018 גדול
[ssba]
אינדקס

יקירה גז – יועצת שינה לתינוקות

יועצת שינה תומכת הנקה

טלפון 052-367-9170

לאתר החיצוני

נעים להכיר,
אני יקירה גז, נשואה לאריאל ואימא לאורי בן 3.5 ומיכל בת חצי שנה.
אני יועצת שינה לתינוקות ופעוטות בשיטת לילה טוב. ליעוץ שינה הגעתי לאחר שבני הגדול היה נרדם רק עם הנקה ומתעורר כל שעה בלילה, יונק ונרדם בחזרה. כל הזמן מסביבי אמרו לי להפסיק להניק, או לתת לו לבכות לבד בחדר. לא הייתי מסוגלת לעשות את זה. חיפשתי דרך שבה אני אלמד אותו להירדם לבד אבל לא אתן לו לבכות וכמובן שאמשיך להניק. כך הגעתי לשיטת לילה טוב. עברתי תהליך בעצמי ולמדתי יעוץ שינה על מנת לעזור למשפחות נוספות לעשות את השינוי המדהים הזה.
כיום אני מלווה משפחות בתהליכים צמודים עד לשינה רצופה, עושה הדרכות פרטיות וקבוצתיות והרצאות במרכזים וכנסים לאימהות.

לא ישנתם טוב כבר כמה חודשים? שינה של לילה רצוף נראית לכם כמו חלום בהקיץ? אפשר לשנות את זה!

המון פעמים אני מדברת עם הורים שפונים אלי ומתלוננים שהם עייפים ונמאס להם מהרדמות ארוכות ומתישות. כשאני שואלת את הורה מה הוא עושה, בד"כ אני נתקלת בתשובה של" כלום".

ההורים רוצים לישון אבל קשה להם לפעול בשביל להגיע למטרה. באופן כללי נוח לנו להישאר במקום בו אנחנו נמצאים, רגילים אליו ויודעים למה לצפות ומה הולך לקרות. ומהצד השני כל דבר שהוא בגדר משאלה או שאיפה, שטומן בדרכו קצת מאמץ ועבודה, מרתיע אותנו כבר בעצם המחשבה שזה יהיה קשה, אז מלכתחילה אנחנו מוותרים. קורה שאני אומרת לאמא "בסוף התהליך את תגידי לילה טוב תתני נשיקה ותצאי מהחדר, ותחזרי בבוקר כשיתעורר", האמא אומרת לי " אין מצב ,זה חלום רחוק". ואני יכולה להעיד שהחלומות האלו מתגשמים כל יום! ויכולים לקרות לכל אחד ואחת מכם. כן, גם לך !

גם ילד שלומד ללכת עושה זאת בשלבים. וכשהוא נופל, הוא לא מתייאש וממשיך לנסות, וטוב שכך. במקרה זה, האמא לא תחזיק את הילד שלה רק על הידיים כדי למנוע ממנו נפילה תוך כדי התהליך. אם לא ייפול ויתנסה בעצמו לא ילמד ללכת לבד. אותו הדבר בתהליך שינה והרדמות. יש המון ילדים שמתקשים לישון ולהירדם לבד. וזה טבעי.

כשם שחיבקנו אותם כאשר סבלו מגזים ומחלות והתקשו, ככה אנחנו צריכים להיות שם בשבילם כאשר אנחנו מלמדים אותם הירדמות עצמאית, ושינה רציפה. אם אתם רוצים להתחיל לפעול ולהקטין את הפער מהמצוי לרצוי, ולהיות מאלו שמבצעים ולא רק רוצים, תתחילו בכך שתיקחו על עצמכם כל פעם משימה קטנה.

אני אפגוש אתכם, אשמע מה חשוב לכם, מה נקודת המוצא ומה המטרה, אכיר את הילד, אתן לכם הדרכה אישית מותאמת למשפחה שלכם, אלווה אתכם כל הדרך עד למטרה, תוך כדי התהליך אני מעודדת אתכם, מראה ומדגישה את סימני הדרך שעברתם. השיפור תמידי ונותן המון מוטיבציה להמשך. יש הבדל מאוד גדול בין לעשות לבד ולנסות כל פעם, לבין לפעול עם הדרכה יומיומית וראיה מקצועית על הנעשה.

אז בין אם תחליטו לעשות לבד ובין עם ליווי או הדרכה של איש מקצוע, תזכרו, ככל שתתחילו מהר יותר המרחק בין המצוי לרצוי יתקצר. בהצלחה.

יקירה גז

יועצת שינה לתינוקות ופעוטות בשיטת "לילה טוב"

– יעוץ וליווי יומיומי בתהליך שינה מלא

– פגישת הכרות ובנית תכונית עבודה מותאמת אישית.

– יעוץ טלפוני נקודתי לבעיות שצצות.

– מפגשי הדרכה אישים ואינטימיים לקבוצת אימהות (עד אמהות 10) שבהם מקבלים כלים ללימוד הרדמות עצמאית ושינה איכותית רצופה.

מיכל וברק ( 3.3.14)
מאוד עזרת לנו. ממליצה בחום לכל ההורים! זו ממש השקעה לכל החיים. התקופה הזו היתה הרבה יותר קשה אם היו לנו בנוסף לכל (מחלות,שיניים וכו') גם בעיות הירדמות ושינה.

מורן ומאור אברהם( 7.4.14)
מעולה מעולה!!! תהליך ארוך אך שווה!! לא האמנו ששיר יכול לישון לילה שלם ברצף זה עשה פלאים לבית ולמשפחה שלנו!!! שווה כל שקל.

ליאן ותמיר שחרמוב ( 23.4.14)
אני ממליצה מאוד על יקירה גז. היא היתה ממש כמו חברה טובה בשבילי במהלך התהליך הזה. התהליך אמנם היה די ארוך ומייגע אבל הבעיות שהובילו אותנו לפנות לתהליך היו קשות ומייגעות הרבה יותר. יקירה עזרה לנו להקנות לגאיה הרגלי שינה ויכולת להרדם עצמאית ללא עזרים באופן יציב ולאורך זמן. תמכה בנו מכל הלב ובכל זמן וענתה על כל שאלה בשמחה ובמקצועיות. אנחנו מאוד שמחים שפנינו אליה ועברנו את התהליך. הידע והכלים שרכשנו בתהליך ישארו עמנו גם עבור הילד הבא וההרגשה היא שתמיד אפשר לפנות ליקירה אם יש צורך. גם בסיום התהליך:)))

שלי ואלעד (19.11.13)
יקירה שינתה את חיינו. לפני הפגישה התינוקת שלי הייתה עייפה ועצבנית וכיום היא חייכנית ואוהבת לישון וגם אני ובעלי חזרנו לישון. עד שיקירה הגיע כל הזמן קיבלנו "עצות" והרגשנו מוצפים. הרציונאל היה ברור לשנינו אבל לא הצלחנו לממש אותו ולא הצלחנו לשמור על עקביות אפילו לא היינו מודעים לכך שאנחנו לא עקביים. כבר בפגישה הראשונה יקירה עשתה לנו סדר ובהמשך ליוותה אותנו ובכל פעם שסטינו החזירה אותנו למסלול.

דרור ודורין יאמין (16.06.13)
ממליצה מאוד לייעוץ וליווי עם יקירה גז. טופלנו תמיד עם מענה מידי הכוונה נכונה, איננה דוגלת בבכי של הילד כך שזה התאים לנו כהורים. מעבר ללווי הצמוד קיבלנו יחס חם ואימהי ממך. מודים לך מאוד.

דינה ואיתן שטרן (01.07.13)
לפני שהתחלנו את התהליך עם יקירה, הדרי, התינוקת שלנו, שהייתה אז בת שישה וחצי חודשים לא ישנה לילה רצוף מיום היוולדה, היא התעוררה בלילות כל שעתיים-שלוש, וככל שגדלה היה לה יותר ויותר קשה להירדם במהלך היום, במיוחד מחוץ לבית. היא הייתה נרדמת אך ורק על הידיים. אני ובעלי ניסינו ללמדה להירדם עצמאית במיטה, בהסתמך על מידע שקראנו באינטרנט, דבר שנכשל. כל נסיון להרדים אותה במיטה ולא על הידיים היה מלווה בצרחות שנמשכו קרוב לשעה, וגם כשכבר הייתה נרדמת במיטה, עדיין התעוררה בלילות. מיותר לציין שהיינו תשושים לגמרי, אני לא ישנתי לילה רצוף למעלה מחצי שנה (מאז שילדתי) והפכתי למתוסכלת וחסרת סבלנות, והרגשתי שאני לא יכולה להמשיך כך וחייבת לקבל עזרה, אחרת פשוט אתמוטט. כשהתחלנו את התהליך עם יקירה, בעלי היה סקפטי, אך הסכים לשתף פעולה למעני. יקירה ליוותה אותנו לאורך כל התהליך יום-יום, תמיד נתנה מענה לשאלות ובעיות שצצו, ותמכה בנו כשהיה קשה, עם הרבה סבלנות. היום, הדרי שלנו ישנה לילות רצופים משמונה בערב ועד שבע- שבע וחצי בבוקר, ההרדמות שלה גם בלילה וגם ביום הרבה יותר קצרה וכמובן לא מלווה בצרחות. גם מחוץ לבית יותר קל לה להירדם, וגם אם לא נרדמת הדבר כבר לא משפיע על שנת הלילה שלה. בקיצור, החיים שלנו השתפרו פלאים בזכות יקירה.

טל ואור מורן (29.09.13)
הגעתי אל יקירה לאחר ניסיונות רבים לעזור לבני ללמוד לישון. יקירה הייתה מקצועית מצד אחד ומאוד אנושית מצד שני. היא ליוותה אותי באופן צמוד, הייתה זמינה, נעימה וכשצריך – אסרטיבית. היא האמינה בי ובילדי גם כשאני לא הצלחתי לעשות זאת. עודדה ותמכה ברגעים הקשים, ידעה להצביע כאשר היה שיפור, לחזק ובמיוחד להיות שם עם המון ידע וסבלנות. אני מודה ליקירה שבזכותה ילדי למד לישון באופן עצמאי.

לירון ושחר (03.09.13)
במשך שבעה חודשים לא ישנתי כמו שצריך. בסוף החלטתי לקחת יועצת שינה – את יקירה וזה היה שווה הכל. שינה זה אחד הדברים החשובים ביותר בחיים. עשית לנו ליווי יום יומי ואמרת לי כל יום מה צריך לעשות ואיך להתקדם. כל יום ראו שיפור, לא האמנתי שאחרי חודשיים הוא ישן לילה שלם בלי להתעורר לאכול. ועוד העברתי אותו לחדר של אח שלו הגדול בעצתך, מה שמאוד מאוד פחדתי לעשות ואני מאוד שמחה שעשינו את זה. היום הוא ישן טוב ונרדם לבד מה שגם חוסך לנו המון זמן. ואנחנו גם מרוצים וגם ישנים טוב .

יעל וארז הדר (26.06.13)
ממליצה על יקירה היועצת בחום ואהבה, על היחס האישי ומדגישה שהתהליך קשה יותר עבור ההורים מאשר לילד. חשוב מאוד החיבור האישי עם היועצת והגישה שלה. על היועצת לדעת לזהות אלו הורים צריכים גישה קשוחה יותר ואילו צריכים את היועצת הרגישה. יקירה עושה זאת מצויין !!! את יקירה פגשנו ימים ספורים לאחר שאיתן חגג 5 חודשים. הרגשנו חסרי אונים והיינו במצב שאיתן לא מסכים ללכת לישון בשום מקום חוץ מהמיטה שלנו או על הידיים בהנקה. כשפגשנו את יקירה, במהלך הפגישה ובתומה, עדיין הייתי סקפטית. נשמע לי לא הגיוני, לא סביר ופשוט לא ! שמשהו יכול להשתנות מהמצב בו אנו נמצאים. הכי היה לי חשוב שאיתן לא יבכה במיטה, מעבר לזה, הייתי מוכנה לנסות הכל. בלילה הראשון, לקח לנו שעה להרדימו והופתעתי לטובה אפילו מפרק זמן זה. עד אותו היום איתן היה מסוגל לבכות גם מעל שעתיים רצוף. יקירה ידעה לתת דגשים וטיפים קטנים וחשובים שכבר תוך הרדמה אחת קידמו אותנו. ערב למחרת, כבר לקח 45 דק וכו וכו. יקירה היתה איתנו מאוד רגישה וגמישה והבינה את הרצון שלי להניק את איתן במהלך הלילה על אף שרופא הילדים חיזק אותה וציין שאין לאיתן צורך שכזה בגילו. לאחר חודשיים של ליווי, איתן נרדם תוך כ15 דק, ללא בכי וקם פעם אחת במהלך הלילה. וזאת גם לפי מה שאנחנו בחרנו ללמדו ולהרגילו. לעיתים אני קוראת בפייסבוק פוסטים של אמהות במצוקה אשר מספרות על ילדים גדולים (שנה+) שאינם מצליחים להרדם ואני מבינה שהענקנו לאיתן מתנה נפלאה וזאת האפשרות להרדים את עצמו כאשר הוא עייף. לעיתים יש תחושה שעם הגיל הם לומדים… אך לעיתים לא ואני שמחה שעברנו את התהליך, למדנו להעניק לאיתן בטחון, לקבל כלים להתמודד עם בעיות שינה שונות ולהבין את הסיבות מהם הן נובעות ולהתמודד איתן בחוכמה ולא ממקום של תסכול.
ממליצה בחום יעל הדר.

עליזה וקובי סולמון (4.12.13)
אני רוצה לנצל את הבמה הזו כדי להודות לך מקרב לב על הכול. את פשוט מדהימה בעבודתך, לא יכולתי לבחור יועצת שינה טובה ממך! את כל כך אכפתית, סובלנית כלפינו, מבינה אותנו ומדריכה אותנו מהנשמה שלך! אני יודעת שאנחנו עוברות דרך ארוכה במיוחד אך את פשוט לא מאכזבת. את עומדת לצידנו בכול הכוח ומייעצת , מייעצת ושוב מייעצת. אני מאחלת לך הרבה בריאות ושבע"ה תמשיכי להעניק ולתת מעצמך כדי שאחרות יהנו ממך לפחות כמונו תודה, עליזה ומאיה סולומון.

כתבות של יקירה גז – יועצת שינה לתינוקות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180

אינדקס חופשת לידה