יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות חופרות
חופרות

המשפט היחיד שמותר להגיד לאישה בהריון

אם חשבנו שרק בישראל מעירים לנשים על המשקל שלהן, על המראה, חוקרים אותן על מצבן המשפחתי, על חבר, חתונה, ילד, ומה עם עוד ילד – הסרטון הבא של ג'יל קראוס, בלוגרית אמריקאית מקסימה, מבהיר שלפחות בזמן הריון, נשים "נהנות" מהתערבות אישית לוחצת של כל העולם ואשתו גם בארה"ב האדיבה, המנומסת והתקינה פוליטית.

הטריגר לסרטון של קראוס היה גבר זר שפנה אליה במכולת, ושאל אותה לגבי תאריך הלידה המשוער שלה. כשהשיבה לו, מעט המומה מהחדירה הגסה לפרטיות שלה, הוא הגדיל לעשות ואמר "לעזאזל, ילדה! את בטוחה שאין לך תאומים?" והסתלק מהמקום.

מכאן ועד הסרטון – הדרך היתה קצרה.

"אין כל מצב אנושי אחר, בו זה נחשב תקין, או מקובל חברתית, לפנות לאדם אחר במרחב הציבורי ולהעיר לו, או לשאול אותו שאלות לגבי המראה שלו" אומרת קראוס וממליצה שבפעם הבאה שפלוני כלשהו נתקל במראה הכל כך יוצא דופן של אישה הרה שהוא מרגיש שהוא פשוט חייב לומר משהו, יש לו שלוש אפשרויות:

את נראית נפלא!
מזל טוב!
או אפילו הקלישאה – אלוהים אדירים, את קורנת!

"גם אם האישה שבה נתקלתם נראית כמו ג'אבה דה האט, ונדמה לכם שהיא שמגדלת פלאנטה קטנה בבטנה" מבהירה קראוס למתקשים, "את. נראית נפלא."

"אנחנו יודעות שאנחנו לא קורנות וזאת רק הזיעה שניגרת מההליכה מהחניון עד לחנות, אבל אתם תשקרו לנו, כי החלופה האחרת היא פשוט לסתום את הפה!"

צילום מסך
צילום מסך
צילום מסך
צילום מסך

 

צילום מסך
צילום מסך

זה כל מה שמותר לכם להגיד.

חופרות   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960