יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

תמונת הלידה שפייסבוק ניסתה להעלים מעיניכם, אבל לבסוף התחרטה

אנחנו מפרסמות פה לא מעט תמונות לידה, חלקן עדינות יותר, חלקן קצת פחות, אבל מבחינתנו – לכולן יש פה מקום. בפייסבוק, המצב קצת שונה, כך מתברר.

אם בעבר תמונות לידה התמקדו בחלק שאחרי, בו היולדת יושבת לה "בכיף שלה" עם ניו בורן חמדמד וורדרד עליה, או מקסימום כף יד עם צמיד – היום תמונות לידה חושפות קצת יותר ולא חוסכות איברים אינטימיים וגם פנימיים, הבעות פנים, ובאופן כללי – איך לידה נראית באמת.

את התמונה הזו של הצלמת מריקה תאון, אנחנו מודות שאנחנו אוהבות במיוחד, ובהחלט ברור לנו למה היא הצליחה להרעיד את לבבותיהם של כל כך הרבה אנשים ברשת החברתית הגדולה ביותר. מדובר בתמונה באמת נדירה, שמצליחה לשחזר רגע נדיר לא פחות של לידת מים ייחודית ביותר. בתמונה נראית ילדה קטנה שחוזה בפלא המטורף הזה בו היא הופכת לאחות גדולה ודמות חדשה ומשמעותית ביותר בחייה נכנסת למשפחתה. היולדת בחרה ללדת באמבטיה שקופה, כך שאי אפשר יהיה לפספס את רגע הלידה עצמה.

כמובן, שאנשים הם אנשים הם אנשים בכל מקום, ואת חלקם התמונה הצליחה להרגיז. אלה התלוננו לפייסבוק שמיד חסמה את התמונה. החסימה רק גמרה לתמונה לרוץ יותר ברשת ולהגיע ליותר אנשים, וגם האנשים שם בפייסבוק, ככל הנראה הבינו שעשו טעות, כי הם החליטו להחזיר את התמונה ואף שלחו לצלמת מייל התנצלות.

אנחנו מודות שאנחנו רואות פה את אחת התמונות החזקות, המדהימות והיפות ביותר שראינו, גם בלי קשר לתמונות לידה. צפו בתמונה ותחליטו בעצמכן.

והנה עוד קצת תמונות מדהימות מהלידה המטורפת הזו:

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט