יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

תמונת ההנקה שעוררה מחלוקת ברשת

ברזומה שלה המון צילומי נשים מניקות ואפילו ספר צילומים מדהים ומרתק שמציג את האמת על גופן של נשים אחרי לידה, לכן מפתיע שדוקא ג'ייד ביל, צלמת מאריזונה, הפסיקה להניק את בן ה-3 וחצי שלה בפומבי. זאת עד שיום אחד המחשבה על כך ש"היא מרגישה לא בנוח לגבי הדבר הכי טבעי שיש" לא הניחה לה, והיא החליטה לעשות מעשה.

ביל העלתה לעמוד הפייסבוק שלה את תמונת ההנקה הזו בה כתבה "אני מודה שאני כבר לא מניקה את בני בפומבי. אני מודה שבאיזשהו מקום אני מרגישה שאם אניק בפומבי אבצע פשע. יש לי עדיין חלב והילד שלי עדיין רוצה את ה"נה נה" שלו, וזה הכי נכון בשבילו. אם זה מפריע לכם תשאלו אותי שאלות במקום לקרוא לי בשמות."

בהמשך היא מסבירה כי הבן שלה כבר אוכל רגיל לגמרי וההנקה היא רק השלמה ונחמה. ואם תגידו לה שהיא "שורטת" את הילד אז יש לה תשובה לא רעה בכלל: "אמי הניקה אותי עד שהייתי בת 5 וגדלתי לכדי אשה מדהימה ופמינסטית שאוהבת את הוריה".

בראיונות שונים סיפרה כי אין לה אג'נדה מסוימת על הנקה. מבחינתה זה פשוט מה שהיא עושה. "אני מקוה לעזור לנשים נוספות שמרגישות מובכות בסיטואציות של הנקה בפומבי".

דבר אחד בטוח, ביל הצליחה לייצר שיח ודיון על הנקת פעוטות. התמונה זכתה לכמעט 10,000 לייקים ואלפי שיתופים וכמובן המון תגובות. חלקן אף מחזקות את ידיה, וכצפוי, חלק לא קטן מהתגובות מכנה אותה במילות גנאי כגון "אנוכית", "נוראית" ואפילו היו מי שרו לדווח עליה לרשויות ב"התעללות מינית".

Jade Beall צילום: פייסבוק
Jade Beall צילום: פייסבוק

עוד באתר:

הנקה – כל הכתבות
13 מפורסמות מניקות וגאות
צפו: למה נשים לא צריכות להניק בפומבי
מיתוסים על הנקה ושינה

כך תכיני את עצמך להנקה
השופש פסק: האם לא תמשיך להניק
אלילות ההנקה: התמנות שחייבים לראות

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960