יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

שערוריה ברשת: מה מסתתר בתוך כוסות הפטנט לתינוקות?

מארי פייר ופני פאוול, שניהם ממונטריאול, פרסמו בשבוע שעבר תמונות בעמוד הפייסבוק שלהם, של כוסות הפלסטיק של הילדים שלהם מפורקות ובפנים עובש ולכלוך. אין מי שלא מכיר את כוסות הפטנט הללו שלא נשפכות, וככל הנראה אין הורה שלא נותן לילדים שלו את הכוסות הללו. הפוסטים, בהם ניתן לראות את הכוסות פשוט מטונפות, עוררו כמובן שערוריה ברשת וזכו לעשרות אלפי תגובות ושיתופים.

"חברה שלי, סימון אוקאנדה, תהתה למה הבן שלה כל הזמן חולה. היא שברה את הכוס של הילד וגילתה עובש בתוך החלק של הפיה שמוצמד אליו חלק נוסף שלא יוצא, ולכן לא שמים לב לבפנים שלו. לאחר שהיא חשפה זאת, אימהות נוספות בקבוצות אחרות גילו את אותו דבר. אז אם יש לכם אותן כוסות שתפו זאת גם".

(חשוב לציין ששני הפוסטים נכתבו בצרפתית ולפניכם התרגום שלהם דרך פייסבוק לאנגלית, על כן יש לקרוא אותו בקפידה כי חלקים ממנו פחות מובנים).

1

וזהו הפוסט השני שעלה, וגם הוא זכה לעשרות אלפי תגובות ושיתופים.

1

הכוסות אשר מוצגות בפוסטים הן של חברת "טומי טיפי", וזוהי תגובתה:

"אנחנו תמיד מאוד קשובים לפידבקים שלכם, הערות, רעיונות והדרכים בהם הורים משתמשים במוצרים שלנו. זה הקו המנחה של "טומי טיפי". כל התגובות החיוביות שאתם משתפים איתנו מאשרים לנו שאנחנו בכיוון הנכון, וכמו כל מותג אחר, אנו לומדים עוד יותר כאשר חוויות שליליות מובאות לתשומת ליבנו.

לאחרונה נוכחנו לגלות, כי לחלק מההורים לא היה ניסיון טוב עם השסתום של הכוס לתינוקות, ואנחנו מתנצלים על כך ועוקבים אחר על כל החששות שהועלו. אנו מבינים כי רווחתם של הקטנים הוא בעל חשיבות עליונה ואנחנו יכולים להרגיע את כל ההורים כי בחנו את המקרה, וכשעוקבים אחר הוראות הניקוי שלנו, לא נגרמות בעיות".

בהמשך הפוסט מפרסמת החברה לינק לשלות ותשובות וכן הוראות ניקוי מפורטות, אשר לדברם אם פועלים על פיהן, אין סיבה להגיע למצב של הכוס שפורסמה בפוסטים הנ"ל.

1

הסיפור הזה בהחלט מזכיר לנו שערוריה דומה שהתפרסמה בארץ לפני כמה חודשים על צעצועי הגומי לתינוקות באמבטיה, ומה קורה שכלא מנקים אותם כהלכה. להמשך קריאה על פרשיה זו לחצו כאן.

ובכל מקרה, בשני המקרים, מתברר כי תמיד חייבים לקרוא את האותיות הקטנות, בטח ובטח כשאנחנו הורים, כדי לא להגיע למצב של עובש וסכנה של ממש לילדינו. ויתרה מכך, תמיד עלינו להגדיל ראש ולברר מראש כיצד לנקות מוצרי תינוקות, כיצד לכבס ובקיצור כיצד לנהוג בהם, כדי שלא יווצרו טעויות כאלה, שבמקרה של תינוקות יכולות להיות חמורות הרבה יותר.

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט