יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות חופרות
חופרות

שורו, הביטו והפנימו: מה להביא ליולדת (ומה לא) לבית החולים?

בואו נודה על האמת. אם הגעתם כבר לבית החולים כנראה שאתם ממש קרובים ליולדת. אופציה נוספת זה שתשלחו לה משהו. במקרה כזה אתם אחד מהשניים: חברים לעבודה שלה או ממש קרובים, אבל קצת עצלנים, עסוקים ורחוקים. אז מאחר ואנחנו כבר ב-2018, פרחים, בלונים ובורקסים לא יתקבלו בברכה, ויש כמה חוקים בסיסיים שכדאי להפנים. מאחר ולא נוכל לשלוט על כל מיני יציאות שהטקט מהן והלאה שנשמע רגע אחרי הלידה, אולי בזה לפחות נצליח.

חשוב לציין, זהו לא פוסט מתנות אחרי לידה. על כן אורחים יקרים, גם אם ביקרתם והבאתם אחד מאלו, זה ממש לא פוטר אתכם ממתנות לידה. רק אומרות.

1. הזכרנו בורקסים. אז לא. אלא אם ליולדת היתה סכרת הריון. וגם אז – לכו על גלידות או שוקולדים. רק שימו לב, גם השוקולדים התעדכנו קצת – התאימו את עצמכם.

2. נשנושי בריאות: סלסלת פירות (כן, זה כבר קיצ'י בטירוף, אבל תמיד עובד), מאפינס בריאות, עוגיות שקדים, אגוזים ושאר ירקות.

3. אוכל קליל. סירים תביאו לה הביתה. בבית החולים סלט קינואה או פשטידה יעשו את העבודה. ואם בא לכם לשדרג לכו על מגש סושי. לא אישי. לא זוגי. מגשי מסיבה. רק אל תצפו להשתתף גם (במסיבה).

4. ואם כבר איסורים בהריון: כל מה שהיה אסור עד עכשיו ומותר בהנקה.

5. בבתי חולים לא באמת יודעים להכין קפה, וכמה אפשר לדדות את הרגליים עד ארומה – אם יש לכם מכונת קפה בבית פשוט תביאו לה אותה לחדר. בפעולה פשוטה כל כך הפכתם לה את החוויה למלונית 5 כוכבים.

6. הפסקת מה לא להביא: לא להביא בגדי ניו בורן, שמיכות ועוגות לא אכילות! זה לא הזמן. בינינו, את רוב המתנות (בעיקר מהסוג הזה), נרצה להחליף. כשאתם מביאים את זה לבית החולים כשהיא עוד מטושטשת ובהיי מטורף, היא עוד עלולה חלילה לפתוח את זה ולא להיות מסוגלת להחליף זאת.

7. מוצרי טיפוח לאם ולאם. תביאו איזה קרם פנים איכותי, של החברה שהיא אוהבת. רמז: לא אלה שתמיד מביאים. תתמקדו בקרם פנים, פחות בידיים או בגוף כרגע. היא תהנה להתרענן כבר בבית החולים. אפשר גם סבון.

8. ובכלל, הביאו להם קניית פארם לתינוק, שסביר שהם עשו טרם הלידה, אבל הם בטוח פספסו משהו ועוד משהו ועוד משהו. תבדקו מה המשהו ותחסכו לבן הזוג או להורים לרוץ כל רגע.

9. הפסקת מה לא להביא 2: מתנות באריזה ענקית. וזה לא משנה אם לאם או לתינוק, גם ככה מצטופפות בערך 3 יולדות בחדר, בקושי נשאר מקום על השולחן המסכן הזה לבקבוק מים – אם ממש בא לכם להביא חבילה מטורפת תחכו ותבקרו בבית. אין פה מקום.

10. טטרה נעימה. מסוג השמיכות שאף פעם אין מהן יותר מדי. הטטרות של בית החולים כבר די ישנות ופחות נעימות. כך ההורים והרכש החדש יתכסו להם ביחד במשהו נעים.

11. פנקו גם את בן הזוג. גם לו מגיע!

12. טקט. ואם תצליחו לחלק חלק ממנו לעוברים ולשבים, להורים, לדודים ולדודות ובמקרים מסוימים אפילו לצוות הרפואי – מה טוב!

חופרות   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט