יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות כללי
כללי

קריסטן בל חושפת את "השיטה" שלה לגרום לבתה בת ה-3 ללכת לישון, ומעוררת מחלוקת

נראה לנו שלא כולכן תאהבו את השיטה הזו. קריסטין בל זכתה בשבוע האחרון לתהודה תקשורתית גדולה כשקיבלה ים של ביקורת, ומן הצד השני תמיכה ואהדה, על ה"שיטה" שהיא ובן זוגה, דקס שפרד, נוקטים בה כדי לגרום לבתם, דלתא, בת ה-3, ללכת לישון מדי ערב.

בבכורה עולמית של סרט תיעודי חדש בהוליווד היא סיפרה את סיפורה (ראו כתבה מצולמת במעלה העמוד). "תראה, אני אספר פה משהו שנוי במחלוקת. ילדתי ​​בת ה-3 החליטה להפסיק לישון לפני תשעה חודשים, וכל לילה, כשהשכבנו אותה לישון, היא התחילה להדליק את האורות, מה שמרגיז את לינקולן בן הארבע, להזיז רהיטים, ולדפוק על הדלת בצעצועים שונים וקשים. העברנו את ידית הדלת לצד השני, וסובבנו את המנעול מבחוץ. אני מצטערת, אני יודעת שזה שנוי במחלוקת, אבל אנחנו נועלים אותה כשהיא נכנסת לשם, ואנחנו עומדים בחוץ ואומרים, 'אנחנו אוהבים אותך, נדבר אתך בבוקר, אבל עכשיו הגיע הזמן לישון', ואחרי עשר דקות בערך, היא מפסיקה, ואז, לפני שאנחנו הולכים לישון, ברור שנפתח את הדלת".

אין ספק שהביקורת על כך לא איחרה להגיע, והרשת גועשת על השיטה השנויה במחלוקת, כאמור. אנחנו מודות שאנחנו לא נוהגות לבקר אימהות אחרת ובאמת מקבלות את כל הגישות אבל אנחנו ממש מקוות שהסיפור הזה לא אמיתי. ומה אתן חשבתן? האם אתן נגד? בעד? מוזמנות לשתף אותנו בתגובות.

כללי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט