יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

פעם את בוכה ופעם את צוחקת: שתי התמונות שכל אמא צריכה לראות

לפעמים אנחנו נופלות על איזה עמוד פייסבוק או אינסטגרם של אמא מהממת ובטוחות שהחיים שלה באמת דבש, שהילדים שלה רק לובשים בגדי מעצבים, מחייכים את החיוך הכי מתוק שיש ויושבים אתה בשמחה בבתי קפה ושאר מקומות מפנקים. את התמונות האמיתיות הרוב לא מעלות, ואם כן, אז די מבאס לראות אותן. את זה יש לנו בבית. Kathy DiVincenzo, אם צעירה ובעלת מרכז הריון ולידה באוהיו, ומהממת לא פחות, פרסמה השבוע פוסט בעמוד הפייסבוק שלה שזכה לעשרות אלפי שיתופים. בפוסט היא מתארת מה זה דכאון אחרי לידה ומציגה 2 תמונות אשר יכולות להטעות את מי שרואה אותה מבחוץ. באחת היא סופר מושלמת, נקייה ומהממת. בשניה היא גם כל הדברים האלה אבל פלוס עייפות, פחות חיוך וכו', ויש לה משהו מאוד חושב להגיד על זה.

Facebook: Kathy DiVincenzo
Facebook: Kathy DiVincenzo

הנה עיקרי הפוסט שלה:

"רוב הסיכויים שאתם מרגישים לא נוח עכשיו (תאמינו לי, גם אני). אני הולכת לאתגר אתכם לדחוק הצדה את חוסר הנוחות שהחברה שלנו מייחסת לדיכאון אחרי לידה ולהקשיב לי.

חודש מאי הוכרז כחודש המודעות לדיכאון אחרי לידה, וכמי שמאובחנת עם דיכאון אחרי לידה, חרדה ו-OCD אני מרגישה שהגיע הזמן להראות איך זה באמת יכול להיראות, ולא רק את הצד שלי של תמונות פייסבוק שוות.

האמת היא, ששתי התמונות האלה מייצגות את חיי בהתאם ליום. אני מרגישה בנוח לשתף רק אחת מהן ופה הבעיה. הדבר היחיד שמתיש יותר מאשר המצב הזה זה להעמיד פנים מדי שאני לא. אני עובדת קשה כפליים להסתיר את המציאות הזאת מכם כי אני מפחדת לגרום לכם להרגיש לא בנוח. אני חוששת שתחשבו שאני חלשה, משוגעת, אמא איומה, או מיליון דברים אחרים שהראש שלי חושב, ואני יודעת שאני לא לבד במחשבות האלה.

אנחנו צריכים להפסיק להניח שתקופת הלידה היא תמיד אופוריה, כי עבור 1 מ- 7 זה לא. אנחנו צריכים להתחיל לשאול הורים טריים איך הם מרגישים באופן עמוק יותר מהרגיל. אנחנו צריכים ללמוד את הסימנים, הסימפטומים, גורמי הסיכון, ותוכניות תמיכה למי שצריכה.

אנחנו צריכים לשבור את הסטיגמה ואת השתיקה על ידי שיתוף הסיפורים שלנו כדי שאחרות ידעו שהן לא לבד.

במקרה שאף אחד לא אמר לך, את עושה עבודה מדהימה. את אהובה וראויה. את לא לבד. אני יודעת עד כמה קשה לקבל עזרה, אבל אני מבטיחה לך שזה שווה את זה. את שווה את זה".

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט