יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות תוכן מקודםתגיות
תוכן מקודם

פונקציונלית, איכותית ואופנתית: העגלה שאתן חייבות להכיר

אם יש משהו ממש מעצבן בעגלות זה כשאת מוצאת את עצמך דוחפת אותן ונאבקת בעליות, שטחי כורכר ולפעמים גם סתם במדרכה רגילה. הרי עגלה היא מוצר שאמור להפוך את החיים שלנו לקלים יותר ולא להפך. זה לא חדש שעגלות בוגבו נחשבות למובילות בתחום. נכון, אולי לא מדובר בעגלה הכי זולה בשוק, אבל זו בדיוק הסיבה שאי אפשר ליפול בבחירה של העגלה הזו.

חוץ מהקמיליון, שאותה אנחנו כבר מעריצות, הוציאה החברה לפני כשנה את אחד הדגמים הכי שווים שלה – הבאפלו. היתרון הגדול של הבאפלו, מעבר לפרטים חשובים כמו שהיא מתקפלת בלחיצת כפתור פשוטה, שהיא איכותית, מתוחכמת ושיש לה אפשרויות אחסון רבות, החלק הבאמת חשוב בה הוא שמדובר בעגלה שמתנהגת ממש כמו ג'יפ. כן. ולמה עגלה צריכה להיות כמו ג'יפ? כי ג'יפ סוחב בכל דרך, גם משקלים גדולים, גם בחוף הים, גם בעליות, גם על אבנים. ולמה זה חשוב? כי עגלה זה המוצר שמשתמשים בו הכי הרבה עם תינוק, ולא רק כמה חודשים. עגלה נשארת גם לילד הבא ומדובר בהשקעה של ממש.

לעגלה כמובן גם אמבטיה וגם טיולון, יש לה שטח אחסון מדהים, כך אתן יכולות לבלות אתה ימים שלמים בחוץ, בלי להתאמץ בהליכה ולקחת אתכן כל מה שאתן צריכות. בנוסף, היא מגיעה עם מושב גבוה ומרווח, כיסוי גשם וחופת שמש. היא העגלה הראשונה בעולם אשר יש לה אישור בטיחות בינלאומי ומקומי לנשיאת "תיק אם" במשקל של עד 6 ק"ג. היא מתקפלת כיחידה אחת ללא צורך להוריד את העריסה מהעגלה. בזכות הגלגלים הגדולים והרחבים שלה, היא יציבה בצורה בלתי רגילה, בקלות ניתן ללכת אתה עם יד אחת ואפשר לסובב אותה במקום בלי מאמץ. וכמובן, כיאה לשאר העגלות של בוגבו, יש לה אמבטיה גדולה ומרווחת. האמת, האמבטיה של העגלה יכולה לשמש לכן גם כעריסה. כן, היא עד כדי כך מרווחת.

עכשיו אחרי שכבר הבנו שמדובר בעגלה פשוט מנצחת, דמיינו לכן את כל הטוב הזה בעיצוב מושלם עם בדי ג'ינס מיוחדים ומהממים של דיזל.

זו לא פעם ראשונה שמותג העגלות היוקרתי חובר למותגי על. בעבר הם עשו זאת עם מארק ג'יקובס, מיסוני ואפילו הוציאו מהדורה מוגבלת של אנדי וורהול. גם עם חברת דיזל הם כבר שתפו פעולה בעבר. לפני שנה השתיים כבר יצרו יחד את הבוגבו קמיליון בעיצוב דיזל אשר כזכור התהדרה בבדים בגוונים צבאיים ירוקים.

התוצאה הפעם היא עגלה, שפרט לעובדה החשובה ביותר שהיא מהטובות, הבטיחותיות והנוחות שיש, שיקית, אופנתית וכזו שפשוט כיף להסתובב אתה.

7b80786f-6df7-4199-9442-54e185f30afd
עגלת בוגבו באפלו מהדורת דיזל
e4492ca4-3c90-40d2-8963-a1f504c11b96
עגלת בוגבו באפלו מהדורת דיזל

 

ואם אתן עם תאומים אז אל דאגה. לא תשארו מקופחות. את עגלת הדונקי אתן כבר מכירות? עגלת הדונקי היא עגלת התאומים הראשונה של בוגבו. לעגלה 4 גלגלי ענק בשילוב בולמי זעזועים איכותיים, מה שמעניק לה את הנסיעה הטובה והחלקה ביותר שיש. שילדת העגלה עצמה צרה מאוד ומאפשרת מעבר במעברים צרים במיוחד. ועכשיו חכו שתשמעו את זה: העגלה ניתנת לפיצול בתהליך קצר ומהיר ומעגלת תאומים היא הופכת לעגלת יחיד! גאוני, כבר אמרנו? ועכשיו כל הטוב הזה גם מגיע בעיצוב של דיזל. מושלם כבר אמרנו?

0001095_-
עגלת בוגבו דונקי
להשיג באולם התצוגה של בוגבו, הנביאים 55 רמת השרון ואצל המשווקים המורשים. לפרטים נוספים לחצו כאן.

*הכתבה נכתבה בשיתוף בוגבו ישראל.

תוכן מקודם   תגיות: בוגבו
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960