יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

סימני המתיחה שכבשו את הרשת

כשריייצ'ל הוליס, 32 ואם לשלושה, העלתה לרשת תמונה שלה בבגד ים שלא מסתירה את סימני המתיחה שעל גופה, היא לא שיערה שהיא תהפוך לכוכבת ותעורר כמעט מהפיכה של ממש. קצת יותר משבוע אחרי שהתמונה שלה הפכה לויראלית פלוס פלוס, וגרמה לנשים רבות להפיץ תמונות שלהן עם סימני מתיחה, העלתה הוליס סרטון לרשת בו היא מספרת על כל מה שקרה ומודה לכל הנשים שקיבלו ממנה השראה.

כזכור, התמונה המפורסמת לוותה בטקסט שתוכנו: "יש לי סימני מתיחה ואני לובשת ביקיני. יש לי בטן שלעולם לא תהיה שטוחה אחרי שסחבתי 3 ילדים, ואני לובשת ביקיני. הטבור שלי רפוי (לא ידעתי אפילו שהדבר אפשרי) ואני לובשת ביקיני! אני לובשת ביקיני כי אני גאה בגוף שלי ובכל סימן שיש עליו. הסימנים הללו מוכיחים שהתברכתי מספיק כדי לשאת את ילדיי, והבטן הרפויה הזו מוכיחה שעבדתי קשה כדי להוריד את המשקל שיכולתי. אני לובשת ביקיני כי הגבר היחידי שאכפת לי מדעתו, יודע מה עברתי שהביא אותי להיראות ככה. אותו הגבר אומר שהוא מעולם לא ראה משהו סקסי יותר מהגוף שלי. גבירותיי, אלו אינן צלקות, אלו הם פרסים והרווחתן אותם ביושר. השוויצו בגוף הזה בגאווה!"

אין ספק שהוליס היא לא אנונימית שסתם העלתה תמונה לרשת, היא בעלת בלוג מצליח לנשים ובאופן כללי אושיית רשת שכנראה עומדת מאחוריה מכונת יח"צ לא קטנה, אבל למי אכפת? התמונה שלה הצליחה לעורר מודעות לנושא חשוב ביותר. ועל כך נדמה שכולנו חייבות לה. ואם אנחנו ברוח החג, אז אם זה לא לא סיפור נפלא של מעבדות לחירות, אז מה כן?

צפו בסרטון:

אהבת? אז תעשי לייק, מה אכפת לך?

עוד באתר:
צפו: מה קרה לתינוק הזה כשפגש תאומות?
נחשו באיזה חודש האישה שבתמונה
ילדה שעה לאחר שגילתה שהיא בהריון
צפו: ההפתעה שחכתה לאמא הזו בבית
צפו: רובי וויליאמס משתולל בחדר הלידה

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט