יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות תוכן מקודם
תוכן מקודם

סיכות הראש לתינוקות שאתן חייבות להכיר

מכירות את זה שאתן מלבישות לקטנה או לקטן סיכה על הראש, מתות מפחד שחלילה היא תיפול והם יכניסו אותה לפה, או לחילופין מתקשות לשים להם אותה על הראש כי זה כואב וזה ישר נופל, וכולה רצינו לשים סיכה! כמה מסובך זה כבר יכול להיות?

כמו בהרבה עסקים של אמהות, כשאמה נולדה, קם לו עסק קטן ומקסים – קיוטי פאי. "רציתי לאסוף את הפוני הסורר שלה עם סיכה או סרט אבל אף אביזר לשיער לא ישב טוב: חלקם החליקו, חלקם קרעו את השיער וחלקם אפילו עשו גירויים בעור. בהתחלה חיפשתי פתרון לצורך האישי שלי: חיפשתי סיכות טובות שמותאמות לתינוקות, דבקים ידידותיים וחומרים משובחים מהם אוכל להכין את אביזרי השיער הטובים ביותר עבור אמה. תוך כדי תהליך היצירה פשוט התאהבתי. התאהבתי ביצירה, בחומרים ובעשייה. מה שחיזק אותי במיוחד היו התגובות של האנשים ברחוב: הם התפעלו למראה האביזרים שקישטו את השיער של אמה. אמהות התחננו שאמכור להן את הסרטים והסיכות והבנתי שעליתי פה על צורך שעדין לא קיבל מענה". כך מספרת לנו האמא של קיוטי פאי, מותג אביזרי שיער שמיועד לבנות מגיל אפס ועד גיל 14.

 

קיוטי פאי. אביזרי שיער לתינוקות ולילדות
קיוטי פאי. אביזרי שיער לתינוקות ולילדות

מה היה חסר לך בהיצע שהיה בשוק?
"השוק לא מציע אביזרי שיער המותאמים לשיער דק ועדין של תינוקות וילדות. מרבית האביזרים מגיעים מסין ואיננו יודעים ממה בדיוק הם עשויים. יש חשש שהסיכות יכילו מתכות רעילות והדבקים בהם האביזרים מודבקים יהיו רעילים. אני רציתי לייצר אביזרים באיכות מעולה כדי שיתאימו מגיל אפס. כל האביזרים שלי מיוצרים בעבודת יד בישראל, וחומרי הגלם בהם אנחנו משתמשים הם באמת מהטובים ביותר".

מה מיוחד בסיכות?
"אנחנו משתמשים בסיכות מתכת איכותיות ללא חומרים מזיקים כגון עופרת. כל הסיכות ללא יוצא מן הכלל מיובאות מאירופה או ארצות הברית. סיכות האליגטור שלנו נטולות שיניים ונושאות את תו התקן של משרד הבריאות האמריקאי CPSIA-USA. לסיכות הניו בורן שלנו פס סיליקון עדין (No Slip Grip ) שמאפשר לסיכות להיתפס בקלות על כל סוגי השיער, לא להחליק ממנו ולהיות בלתי מורגשות על הראש".

האם הן בטיחותיות? 
"כן. האביזרים נתפסים היטב על השיער, אינם מחליקים ואינם נופלים. עם זאת, האביזרים שלנו הם אינם צעצועים וחלקם עלולים לגרום לחנק במקרה של בליעה. אנחנו מבקשים שתקפידו על השגחה מלאה בזמן השימוש באביזרים ותדאגו להסירם בכל זמן שאינכם משגיחים על ילדכם. אזהרות השימוש מופיעות בכל עמוד באתר שלנו וכן מצורפות לכל חבילה שנשלחת ללקוחות".

זה מיועד רק לבנות? או שיש גם לבנים?
"כרגע מרבית הפריטים בקולקציה מיועדים בעיקר לבנות מבחינת צבעים ודוגמאות. בהמשך אנחנו מבטיחות להשיק גם קולקציה לבנים".

אבל מה קורה עם תינוקות שנולדים עם הרבה שיער? הרי סיכות לפעמים צריך להלביש גם על תינוקות של ממש. קיוטי פאי חשבו מראש על הצורך הזה ואף ייצרו קולקציה שלמה של ניו בורן.

מה מיוחד בסיכות הניו בורן? 
"גם אם לתינוקת יש המון שיער, סיכות אליגטור (סיכות תנין) אינן מתאימות לניו בורן בגלל הכובד היחסי של הסיכה על הקרקפת הרכה. סיכות הניו בורן שלנו הן סיכות תיקתק קטנטנות וקלילות הרבה יותר, ויחד עם זאת מושלמות גם לאיסוף השיער וגם לעיטורו. יתרון בולט נוסף הוא שסיכות הניו בורן מצליחות לתפוס גם את השיער הדק ביותר. הן מושלמות לשימוש מרגע הלידה ועד גיל שנה. הן כוללות פס סיליקון עדין שמאפשר להם להתפס באופן מושלם על שיער דק ועדין. הסיכות ללא מתכת ומצופות בלבד טהור או סרטים איכותיים המותאמים במיוחד לקרקפת עדינה של תינוקות.

מטעמי בטיחות ולמרות הביקוש, אני לא מוכנה למכור אותן רק עטופות אלא בשילוב של פרחים ופפיונים המקנה להן נפח. עד כמה שידוע לי, לא ניתן להשיג בארץ את הסיכות הספציפיות בהן אני משתמשת".

1ROjaOCVf7Mc4Gb2aAjpB-hry14uArJufoWt3Mcm5wk,jk3kjTg0WYMh_rt3zjaPeCCR_QJGzR8ocCdEshPDvkE
סיכות ניו בורן Baby Heart

הסיכות של קיוטי פאי, מלבד להיותן יפות ומתוקות במיוחד, מתאימות לתינוקות בני יום, עשויות מחומרים ידידותיים ומספיק חזקות כדי לא ליפול כל דקה מהשיער.

unnamed (3)
סיכות ניו בורן דגם אמה
unnamed (4)
סרט ראש ניו בורן עלמה

איזה תגובות את מקבלת מלקוחות?
"קודם כל אביזירי השיער של קיוטי פאי תמיד מגיעים ארוזים באריזות מהממות, כך שכבר כשפותחים את החבילה תמיד יש קריאות התפעלות. האביזרים תמיד קוטפים מחמאות על המראה שלהם ומי שמתנסה בהם מבין שמדובר בפתרון נהדר לאיסוף שיער סורר של תינוקות וילדות".

טווח המחירים של הסיכות נע בין 28 ₪ לסט סיכות ועד 115 ₪ לזר יום הולדת לראש בהתאמה אישית. מלבד העיצובים המתוקים והנוחים, מדובר ברעיון נפלא למתנה קטנה ללידה. ואם אתן מתכננות בריתה בקרוב אז הנה משהו שכדאי להוסיף לרשימה שלכן, הסיכות והסרטים מושלמים לבריתות וחגיגות משפחתיות.

בלעדי לגולשות מאמא ליידיג: 15% הנחה בתוקף עד ה-31.7.2015, בהקלדת הקוד mama15. לרכישה לחצו כאן.

לרכישה באתר ולפרטים נוספים על קיוטי פאי לחצו כאן.

*הכתבה נכתבה בשיתוף קיוטי פאי.

תוכן מקודם   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט