ameda 960/180
[ssba]
הנקה

משאבת חלב ידנית של אמדה: לשאוב מעולם לא היה קל יותר

אחד הדברים שיכולים להעיק קצת בשאיבה זה הסרבול בכל יציאה מהבית. על אחת כמה וכמה כשאת עושה זאת יום יום. עם משאבה חשמלית, טובה ככל שלא תהיה, את פשוט צריכה לצאת מהבית עם תיק ותמיד לדאוג לשבת ליד נקודת חשמל (כי בואו נודה על האמת, הבטריות נגמרות בשניה וזה לא אותו דבר). כשחזרתי לעבודה אחרי חופשת הלידה עם הבן הבכור שלי, לא היה לי מקום נוח לשאוב בו. קורה. מעצבן, אבל קורה. כך מצאתי את עצמי לא פעם מדדה לשירותים ושם, צמודה לקיר בחוסר נוחות – כי היה זה המקום היחיד בשירותים עם שקע – שאבתי לי מדי יום.

היום, כשאני קצת חכמה ומנוסה יותר בתחום, אני יודעת שהייתי מתלוננת במקום העבודה שלי עד שהיה נמצא לי מקום ראוי לשאוב בו. גם במשרד שישבתי בו הדלתות היו שקופות כשמולי מספר עמדות מחשב מאוישות. כך סבלתי לי בימים הראשונים עד שחברה הביאה לי את נס בית השאיבות שלי: משאבה ידנית של אמדה.

מובן שפתאום יכולתי לשאוב איפה שרק רציתי כי עניין החשמל לא היווה בכלל פקטור, וכך גיליתי עולם חדש מופלא של משאבה קופמקטית וכיפית שאת יכולה לקחת אתך לכל מקום! אבל ממש לכל מקום. ולא, אם חשבתן שמשאבה ידנית לא מיועדת לשאיבה יום יומית (פשוט אני חשבתי כך), אז דעו שזו טעות גדולה. המשאבה הידנית של אמדה אפקטיבית לא פחות ממשאבה חשמלית, ועם קצת ספורט לכפות הידיים, שלא מזיק אף פעם, בטח לא כשחזרתי לעבוד על מחשב כל היום, את מרוויחה שאיבה שקטה, יעילה, נוחה וקלה ביותר.

משאב חלב ידנית אמדה
משאב חלב ידנית אמדה

לא סתם מדובר במשאבה שזכתבה בפרס עיצוב בתחום האיכות והחדשנות מטעם Zentrum Nordhein-Westfalen Germany. ידית האחיזה שלה אגרונומית והיא מתכווננת ומאפשרת חופשיות ודינמיות. פעולת השאיבה נוחה בקטע אחר בכלל, ואין צורך בכיפוף היד או לדאוג כל הזמן ליצירת אטימה בין המשאבה לחזה, דבר שקורה רבות במשאבות ידניות.

למשאבה ערכה הגיינית הכוללת בקבוק 120m, שסתום, דיאפרגמה ומכסה לבקבוק – במובנים של אם טריה זה כמו להיות רווקה ולקפוץ לים עם לונגי בלבד, פשוט אין יותר קל מזה! אז אם את מחפשת משאבה טובה וחשוב לך שגם תהיה קומפקטית אך עם זאת יעילה ביותר, המשאבה הידנית של אמדה היא הפתרון המושלם בשבילך. לשאוב מעולם לא היה קל יותר.

 

*הכתבה נכתבה בשיתוף משאבות אמדה. לרכישת המשאבה ולפרטים נוספים לחצו כאן.

ameda 960/180
הנקה   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180