יו יו 2018 גדול
[ssba]
תוכן מקודם

ממברשת שיניים ועד מדחום: מוצרים ידידותיים לילדים שיגרמו להם לשתף פעולה

לצחצח שיניים, למדוד חום, לקחת תרופה, לשבת בעגלה, לאכול וסתם לשתף אתנו פעולה. מה לעשות שילדים הם פשוט ילדים ולא תמיד קל להם לעשות את כל הדברים האלה שממש חשוב לנו שהם יעשו. ואז אנחנו נאלצים למצוא פתרונות יצירתיים. לפעמים זה יגיע דרך שכנוע מקורי במיוחד שיכלול משחק תוך כדי, לפעמים זה יגיע בצורת שוחד קטן ובעצם כל פעם אנחנו ממציאים את עצמינו ואת יכולות השכנוע שלנו מחדש.

הבעיתיות האמיתית פה היא שמדובר בפעולות שחוזרות על עצמן לא מעט. אם באופן יומיומי כמו צחצוח שיניים או אמבטיה, או בעיניינים פחות יומיומיים כמו גזירת ציפורניים או טיפולים ותרופות בזמן מחלה. והאמת שזה די מעייף. ויותר מכך ברמה החינוכית יש עם זה בעייתיות משהו. בטח ובטח כשבסוף אנחנו מגיעים לפרסים. ולמה לא לקרוא לילד בשמו? שוחד.

אז יש מי שיטענו שאלו החיים, צריך להתמודד, לחנך ולהגיע לפתרונות ולהסתדר עם מה שיש, ויש מי שכן יחפשו דרכים אחרות לגרום לילדים להתמודד עם כל המשימות הללו, כמו מוצרים כיפיים, ידידותיים שמעודדים את הקטנים, החל ממדחום ועד מכשיר אינהלציה ידידותי. הנה כמה מוצרים שפשוט יקלו לכם על העניין ויגרמו לקטנים להתחבר קצת יותר למשימות החשובות הללו, אך הלא תמיד כיפיות בעליל.

מכשיר אינהלציה אווירון
דמיינו שמישהו מחזיק אתכם ודוחף לכם מסכת גז לפרצוף. לא נעים נכון? עכשיו תחשבו מה הילדים שלכם מרגישים כל פעם מחדש בזמן אינהלציה. אז למה לא לעשות את זה נעים יותר.
לפרטים נוספים על המוצר ולרכישה לחצו כאן.

BR-CN133 AIR PLANE NEB


מברשת שיניים לפעוטות
כי כשזה על מקל והפה הקטן שלהם צריך להתמודד עם זה זה לא פשוט בכלל. הנה מברשת שיניים שהם יכולים גם לנשוך, להחזיק ביד וכן, גם לגמרי לשחק אתה.
לפרטים נוספים ולרכישה לחצו כאן.

מברשת לתינוקות אדום


מברשת שיניים לילדים
חוץ מהקטע שיש למברשות המתוקות הללו, הנה לכם אחלה פתרון לשמירה על הניקיון שלהן. והן אפילו במבצע שווה במיוחד עכשיו.
לפרטים נוספים ולרכישה לחצו כאן.

KidsBrush-alle-P-01


צלחות וסכו"ם בצורת טרקטור
אז נכון, יהיה מי שיגיד שאוכל זה לא משחק, אבל תראו את הצלחות ובמיוחד את הסכו"ם הזה. נראה אותם מסרבים לאכול. וכמובן, תוכלו לשים פה איזה אוכל שרק תרצו, כי ההתעסקות תתמקד בעיקר במסביב.
לפרטים נוספים ולרכישה לחצו כאן.

b767242bd707686f26743a3d555d037d (1)


כפית אוירון
והנה עוד משהו לשעת הארוחה.
לפרטים נוספים ולרכישה לחצו כאן.

4102LIR0+aL


מד חום חיות
כשהם קצת גדלים מדחום הופך להיות חברם הטוב ביותר כי מי לא רוצה יום מחלה מבית ספר. עד אז כשהם חולים זה לא כיף, ומדחום מתחת ללשון זה אחד המעצבנים. אז הנה לכם מדחום מתוק וגמיש במיוחד.
לפרטים נוספים ולרכישה לחצו כאן.

uebe_domotherm-junior_g2

הכתבה נכתבה בשיתוף חברת דין דיאגנוסטיקה.

תוכן מקודם   תגיות: דין דיאגנוסטיקה
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180