יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות מגזין
מגזין

מילה ג'ובוביץ', אליסה מילאנו וקייט וינסלט חושפות

טרנד הציור על בטן הריונית אינו עניין חדש. אבל השילוב של מטרה ראויה, ציורים אומנותיים ושובבים, וסליבריטאיות חינניות שנרתמות למטרה ילדו מיני-טרנד, או לפחות ספר חדש.
בספר, "The Belly Art Project" ניתן למצוא למעלה מ-100 ציורים על בטנן של 100 נשים הריוניות, בהן, קייט ווינסלט, אליסה מילאנו, ומילה ג'ובוביץ', כל אחד מהציורים פיסת אומנות יפהפיה.

הכסף ממכירת הספר מיועד לפרויקט "כל אמא נחשבת" של הדוגמנית כריסטי טרלינגטון, שמטרתו להגדיל את סיכוייהן של נשים בכל רחבי העולם לצלוח את ההריון והלידה בחיים, לא עניין של מה בכך בחלקים מסוימים בעולם.

Kate Winslet for The Belly Art Project ! 💋🕶👠💣 #katewinslet #actress #thebellyartproject #photoshoot #pregnancy #englishrose

A photo posted by Eternal-Kate 🌹 (@eternalkatewinslet) on

אנחנו בהחלט מסכימות שכל אמא – וכל תינוק הם עולם ומלואו.

וכשהמטרה ראויה, והדרך לשם כל כך מהנה, משעשעת, ויצירתית – קשה להסיט מבט מהתמונות המקסימות האלה:

#PHOTOSHOOT // @cocorocha & @ioniconran for #TheBellyArtProject 2015 / Во время беременности Коко снялась в интересном проекте, и вот спустя год появилась информация о нем. Наша мамочка, будучи беременной малышкой Айони снялась в фотосессии для книги The Belly Art Project, в которой известные и не очень женщины разукрасили свои животы в различных тематиках. Все вырученные средства от продаж пойдут в благотворительный фонд #EveryMotherCounts, который поддерживает беременных женщин по всему свету #babyconran #pregnant #cocorocha #кокороша #sweet #эксклюзив #model #pregnantlife #bellyartproject

A photo posted by First Russian Fan Club (@cocorocha_russia) on

ולמי שחושבת על ציור כזה בעצמה, יש מגוון עצום של רעיונות שאפשר לשאוב מהם השראה.

חוץ מזה שאנחנו תמיד תמיד בעד פרויקטים לטובת אמהות.

 

מגזין   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960