יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות כללי
כללי

מילגה טנט: ערכה ההצללה המושלמת לים, לפארק ולכל בילוי בשמש

שמש זה הכי כיף שיש, אבל מה לעשות שארצינו – ותודה לאלוהי האקלים על כך – התברכה בלא מעט ממנה. השמש הישראלית חזקה מאוד מאוד, וכולנו, מבוגרים, ובטח ובטח ילדים, צריכים להגן על עצמינו מפניה כמה שיותר. אז חוץ מלהימרח, הרבה ובכל יציאה מהבית, בקרם הגנה, תודו שפשוט בא לכם צל. אם זה בים, בפארק, אפילו סתם בגינה הציבורית – כל מה שמתחשק לנו זה לתפוס פינה בצל וליהנות מהקיץ הזה.

הרי אין שום סיבה שלא נלך לפארק, גם בימים חמים, או לפיקניק בפינה פסטורלית במיוחד רק בגלל השמש. יש לכך לא מעט פתרונות, והנה הטוב שבהם: הכירו את ערכות ההצללה של מילגה, מילגה טנט – הפתרון המושלם לקיץ. בקלות וללא שום מאמץ אתם יכולים לדאוג לצל בכל מקום שתלכו אליו, אבל בכל מקום. אם עד עכשיו התרגלתם שערכות ההצללה המוכרות משמשות אתכם רק לים, זה בדיוק היתרון שיש למילגה טנט – זה לכל מקום.

אוהלים להדפסה-115_S

על ידי חיבור של 4 יתדות לקרקע, ותאמינו לנו אין יותר קל מלחבר את היתדות, זה לוקח כמה שניות וזה פשוט ביותר, יש לכם צל ופינה כיפית להתחרדן בה ביחד. המילגה טנט יכול ללכת אתכם לכל מקום, אפילו לחו"ל (כן, כן – הוא קל לנשיאה והוא בעל תיק נוח), כך שלכל מקום שתצאו אליו בקיץ, אפילו סתם בחצר/גינה, תוכלו לדאוג לצל ולפינת זולה נעימה.

אוהלים להדפסה-74_S

הנה עוד כמה עובדות שהופכות את המילגה טנט להצללה הכי טובה שיש:

1. הטנטים אידיאליים לשימוש בים / דשא ואפילו לכל צורך הפקת יום הולדת או סתם פיקניק של אחר הצהריים, וכמובן לים.

2. הטנט מגיע בשלושה גדלים שונים: זוגי, בינוני וענק.

3. הטנט מגיע במגוון צבעים.

אוהלים להדפסה-94_S

4. הערכה כוללת: תיק נשיאה, אוהל, יתדות ומוטות אלומיניום מתקפלים.

5. המילגה טנט נמתח עד לכ-30-35% תוספת מגודלו המקורי בזמן ההקמה.

בקיצור, אם עדיין לא רכשתם אחד כזה לא מאוחר מדי, בכל זאת הקיץ אצלינו, או לפחות השמש, כאן רוב השנה. אז הנה לכם מתנה משפחתית שתנצלו אותה כהוגן ושתדרג לכם כל בילוי משפחתי בחוץ. וכמובן, אל תשכחו להיות חכמים בשמש וגם בצל.

אוהלים להדפסה-105_S

 

1021

 

צילום: נועהלו | עיצוב רגעים
צילום: נועהלו | עיצוב רגעים
כללי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט