יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות כללי
כללי

מחקר חדש: לא תאמינו כמה שעות אימהות עובדות ביום

אם גם את עובדת 9:00-17:00 ובכל שאר הזמן מתפקדת כאמא במשרה מלאה, את ככל הנראה עייפה. אבל ממש. לא שצריך לתת הסבר לכך, ובכל זאת, מחקר חדש (שמומן על ידי חברת משקאות אמריקאית, יש לציין) בדק 2,000 אימהות לילדים בגילאי 5-12 ומצא כי בין שעות העבודה בפועל לבין כל החובות המשפחתיות – אותן נבדקות עובדות כמעט 100 שעות בשבוע! שזה יותר מפי שתיים של משרה מלאה. 100 שעות בשבוע! דמיינו לעצמכן.

"השעון הממוצע של אמא עובדת בשבוע עבודה של 98 שעות, עובד כך כשהיום שלה מתחיל בדרך כלל בשעה 6:23 בבוקר. היא לא מסיימת את עבודתה או את חובות המשפחה עד 20:31 בערב, כלומר, היא עובדת 14 שעות ביום," אומרים יוזמי המחקר.

כמובן הוסיפו ל-14 השעות הללו שעות שינה (גם אם הן חצויות לחלוטין ברובן) וכמה זמן נשאר לאמא הממוצעת לעצמה על פי מחקר זה? תעשו את החישוב בעצמכן.

כשזה מגיע לזמן לעצמה, על פי המחקר, האמא הממוצע מקבלת שעה ושבע דקות לעצמה כל יום. אז מה עוזר לאמהות לעבור את השבועות העמוסים שלהן? על פי המחקר ההצלה שלהן מגיעה דרך מגבונים לחים (בחיינו!), ערוצי טלוויזיה לילדים, אייפד / טאבלט, הזמנת אוכל הביתה ונטפליקס. כמו כן ברשימה היו גם סבתות וסבים, בייביסיטר טובה, וכמובן – יין. (קחו בחשבון שמדובר בגילאים שלא כוללים תינוקות ופעוטות).

אז פעם הבאה שלא ברור לכן למה אתן כל הזמן כל כך עייפות, ובטח ובטח אם לסובבים אתכן זה לא ברור – פשוט הראו להם את המחקר הזה, אולי זה ישתיק אותם קצת. ובלי קשר, תשמרו על עצמיכן, הקפידו לקחת זמן פנוי, שפוי – עם או בלי המשפחה, וכל מה שעושה לכן טוב, ככל שניתן.

כללי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180