יו יו 2018 גדול
[ssba]
הורים וילדים

טרקטורון לכל ילד וברבי ב-80 אלף דולר: ימי הולדת של ילדי הסלב

מיץ פטל ופיתות עם חומוס ומלפפון חמוץ? חגיגות ימי ההולדת של ילדי הסלבס נראות כמו הפקות מטורפות. בתפריט: 1,000 פרפרים הממלאים את החדר, שקיות יום הולדת בשווי 2,500 דולר וטיסה בכדור פורח

חגיגה ב-100 אלף דולר
או: טום קרוז וקייטי הולמס חוגגים לבתם, סורי קרוז
17 אלף דולר לטובת פרחים רעננים, 45 אלף דולר על קייטרינג יוקרתי, 5,000 דולר עבור עוגה מפוארת ולא פחות מ-1,000 פרפרים שימלאו את החדר לפי דרישה. תאמינו או לא, זה היה רק חלק מחגיגות יום ההולדת של סורי הקטנה במספרים – יום הולדת עם תקציב כולל של 100 אלף דולר. כן, כן – לפני שטום וקייטי הספיקו להתגרש בתום חמש שנות נישואים, עושה רושם שהם ידעו לחגוג בענק. טוב, בהתחשב בידיעות השגרתיות על כך שהם הוציאו כ-100 אלף דולר עבור בית מעץ לסורי (שבו היא מארחת מסיבות תה בכלי חרסינה עדינים), ובכך שיש לה אוסף נעלי יוקרה בשווי של 150 אלף דולר וקולקציית בגדים המוערכת במיליוני דולרים – מה זה כבר סכום קטן וזניח כמו זה לחגיגות יום הולדת. אחרי הכל, מה ציפיתם – שהם יגישו מיץ פטל ורבעי פיתות עם חומוס? לא פלא שביום הולדת שבע סורי כבר קיבלה, לפי הדיווחים, מטוס פרטי בשווי 7 מיליון דולר מהוריה. אפילו מתבקש.

אנחנו חוזרים שוב: 17 אלף דולר לטובת פרחים רעננים!

 

getty images
getty images
getty images
getty images

 

 הכתבה פורסמה במקור במגזין הורים וילדים. לקבלת גיליון היכרות של המגזין לחצו כאןלעמוד הפייסבוק של הורים וילדים לחצו כאן.


טרקטורון לכל ילד
או: בריטני ספירס חוגגת יום הולדת שלוש לבניה, שון וג'יידן
כל הורה בשלב כזה או אחר בחייו חיפש נושא עבור מסיבת יום ההולדת של ילדו. והנה, מה ידעתם – אפילו כוכבת העל בריטני ספירס ישבה וחשבה מה לעשות עבור חגיגות יום הולדת שלוש של בניה, שון פרסטון וג'יידן ג'יימס – ולבסוף החליטה על מסיבת נושא בסימן משאיות וטרקטורונים. אבל בזמן שאנחנו מסתפקים בקישוטים סביב הנושא הנבחר (מקסימום תחתיות מאוירות לכוסות), ספירס כבר הלכה על הדבר האמיתי וארגנה מיני טרקטורונים ממונעים לחגיגה! היו גם קעקועים באותו נושא (זמניים, כמובן), מטהרי אוויר ממותגים (מה שקראתם) ולפינאלה עוגה ענקית בצורת משאית צהובה. וכמובן, כמו כל חגיגת יום הולדת שמכבדת את עצמה – באירוע נכחו שלל סלבס: מהיידי קלום, דרך ג'ני מקארתי ועד גוון סטפאני. כמה ימי הולדת אחר כך, ערכה ספירס לשני בניה מסיבת יום הולדת בסימן סנובורד, שפשוט לא השתוותה לחגיגת המשאיות הגדולה. הרי אפילו לוחיות הרישוי הותאמו אישית לשמות הבנים!

אנחנו חוזרים שוב: אפילו לוחיות הרישוי במיני טרקטורונים הותאמו אישית לשמות הבנים!

getty images
getty images

 

טירה מתנפחת
או: גוון סטפאני וגווין רוסדייל חוגגים ארבע לבנם, קינגסטון
גיבורי-על משוטטים, ציירי פנים, אמן בלונים, טירה מתנפחת, דוכן לימונדה, מכונת צמר גפן מתוק ושלוש ציפורים משוטטות לתיבול האווירה – כל אלה היו בחגיגות יום הולדתו הארבע של קינגסטון, בנם של גוון סטפאני וגווין רוסדייל (סולן להקת בוש). נכון, התקציב היה הרבה יותר צנוע מחגיגת יום ההולדת של סורי קרוז ועמד על 15 אלף דולר בלבד (בקטנה), והלוקיישן הנבחר היה חצר הבית בלוס אנג'לס – אך החגיגה נרשמה בספרי הפפראצי לעד. מה אפשר לצפות מילד שמתעקש לחבוש רק משקפי מעצבים ושהארון שלו מוערך במאות אלפי דולרים?

אנחנו חוזרים שוב: תקציב של 15 אלף דולר!

getty images
getty images

 

ברבי בשווי 80 אלף דולר
או: ביונסה וג'יי זי חוגגים שנה לבתם, בלו אייבי
כשתקציב יום הולדת שנה שלך כולל פירוט של 95 אלף דולר על הוורדים הוורודים והלבנים הטובים ביותר, עוגה בשווי של יותר מ-2,000 דולר וגם צעצועים ומשחקים לאורחים בשווי של 30 אלף דולר – את יודעת שאת הבת של ביונסה וג'יי זי (ועדיין לא הזכרנו את המתנה מההורים: בובת ברבי נדירה בשווי של 80 אלף דולר שעונדת יהלומים אמיתיים!).

ביום הולדת שנתיים של בלו אייבי ההורים כבר שכרו עבורה פארק חיות בר וגן בוטני מיוחד שבמיאמי – שם החגיגה כללה ציורי פנים, ליטופי חיות כמו פינגווינים, קנגורואים ולמורים, עוגת כוכבים מרהיבה, סלפי עם קופיף ידידותי, ואפילו את בנות הדסטיניז צ'יילד שקפצו לומר שלום. שנה אחר כך, חגיגות יום הולדת שלוש (שנערכו מוקדם יותר השנה) כבר נשאו קונספט אחר. מתברר שגם הילדים המפורסמים בעולם נשבו בקסם הסרט "פרוזן", שעה שנודע שבלו אייבי אוהבת לצפות בסרט כמה פעמים ביום (וזה כולל בכי בכל פעם מחדש). אז ביונסה וג'יי זי ארגנו מסיבה בהתאם. קרח מפוסל בהזמנה אישית ועליו חרוט הכיתוב: "יום הולדת שמח, בלו", לצדו בלון יום הולדת בצורת הספרה 3 ושלל קישוטים מוקפאים. ועל זה נאמר: לו רק היינו בלו אייבי.

אנחנו חוזרים שוב: עוגה בשווי של יותר מ-2,000 דולר! וסלפי עם קוף!

getty images
getty images

 

קרוסלה פרטית
או: קורטני קרדשיאן חוגגת יום הולדת שנה לבנה מייסון!

כדי לציין יום הולדת שנה לבנה מייסון, קורטני קרדשיאן גייסה צוות שלם. בכל זאת, הקרוסלה, הרכבת ופינת הליטוף לא יקימו את עצמן במקום. את יום ההולדת חמש שלו בחרה קורטני לציין בצורה מיוחדת גם כן – במסיבת נושא "הסיוט שלפני חג המולד", כשמייסון הקטן אופר בקפידה סטייל הג'וקר ולבש תלבושת של ליצן מטורף.
אגב, האם ידעתם שאת בנה השלישי ילדה קורטני בדיוק באותו יום שבו ילדה את מייסון (14 בדצמבר, אם אתם ממש מתעקשים על פרטים)? ועל זה נאמר: מושי מושלם.

אנחנו חוזרים שוב: רכבת שמוקמת במיוחד!

getty images
getty images

 

שקית ב-2,500 דולר
או: טורי ספלינג ודין מקדרמוט חוגגים יום הולדת שנה לבתם, סטלה!
על מסיבת יום הולדת בנושא פרת משה רבנו עוד לא שמענו, נודה. על עיצוב האירוע הייחודי ניצח מפיק אירועים נחשב, והחגיגות נערכו באחוזה פרטית בקליפורניה. ומה בתוכנית? הרבה טבע! הילדים יכלו לשתול צמחים בעציצים בתחנת הגינון, הממטרות עוצבו בסימן פרת משה רבנו, הייתה פינת חרקים ואפילו היה אפשר לרכוב על סוסי פוני.
כשהגיע הזמן לחתוך את העוגה בצורת החיפושית הענקית (אלא מה), הניחה סטלה הקטנה את אצבעה באמצע העוגה, כשהיא מכסה את עצמה בזיגוג האדמדם ונראית מאושרת.
יותר מ-100 חברים ובני משפחה נכחו בחגיגה – וגם אם כל הקטע הזה של החרקים הלחיץ אותם קלות, מדובר היה בביקור משתלם מאוד עבורם, שכן כל אורח קיבל שקית מתנה עם דברים טובים ששוויים כ-2,500 דולר! בשקית נמצאו (לא, לא במבה יבשה נטולת מותג וסוכרייה על מקל בהכשר בד"ץ) בובות, חולצות, כוסות ואפילו נעליים נחשבות. אין ספק, שדרוג רציני לשקית יום ההולדת המוכרת.

אנחנו חוזרים שוב: רכיבה על סוסי פוני!

getty images
getty images

 

טירה ב-187 אלף דולר
או: דיוויד וויקטוריה בקהאם חוגגים יום הולדת שש לבנם, ברוקלין
יש כבר טירת משחקים עצומה שממוקמת באחוזה של משפחת בקהאם, אל תטעו. ובכל זאת בימי הולדת חשוב להרגיש מיוחדים ולכן דיוויד וויקטוריה בחרו להפתיע את בנם ברוקלין בטירת משחקים בהזמנה אישית! במסיבה עצמה הופיעה גם להקת הבנים דה וונטד (עליה השלום), כי איזה מין יום הולדת שש זה בלי הופעה גרובית? אגב, באותו יום הולדת ברוקלין הקטן גם קיבל עגיל לאוזן בשווי עשרות אלפי דולרים. מה שמזכיר לנו: ליום הולדת שש אנחנו קיבלנו מארז טושים חגיגי. נו, מילא.

אנחנו חוזרים שוב: כבר הייתה טירת משחקים באחוזה!

getty images
getty images

 

טיסה בכדור פורח
או: אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט חוגגים שבע לבנם, פאקס
חגיגת יום הולדת סטנדרטית היא כזו שבה מתחילים את היום בנסיעה על כדור פורח ססגוני וממשיכים בקפיצה אל עבר הסירה היוקרתית Josephineשמקושטת בשלל בלונים. במהלך השיט תוכלו ליהנות ממראותיה של פריז היפהפייה, לצפות בסרטים בפלזמה, לבלות בטרקלין עם האח (שעל הסירה, כן) וגם לאכול עוגת יום הולדת גרנדיוזית. סטנדרטי לחלוטין בגיל שבע ?ובכן, בעולמם של הבראנג'לינה התשובה לכך היא בהחלט כן!

אנחנו חוזרים שוב: יש טרקלין על הסירה!

getty images
getty images

 

גלגל ענק בחצר
או: קים קרדשיאן וקניה ווסט חוגגים יום הולדת שנה לבתה, נורת'
למה ללכת לקרנבל אם אפשר פשוט להביא אותו לחצר הבית? זה, פחות או יותר, מה שהוביל את קים וקניה בבחירת דרך חגיגת יום הולדת שנה לבתם נורת'. גלגל ענק אימתני, מתקנים מתנפחים, אוהלים אינדיאניים חווייתיים, גלידות "שלג", הופעות מוזיקליות, ציורי פנים לילדים – פלא שכינו את יום ההולדת הזה בשם Kidchella? האירוע אגב התקיים בביתה של האחות קורטני קרדישאן, כמה רגעים לאחר שרכשה אותו מג'סטין ביבר. נו, כאילו היה אפשר לצפות אחרת מילדה שלובשת מעילי פרווה ומתהדרת במאמן כושר אישי משל עצמה.

אנחנו חוזרים שוב: האירוע כונה Kidchella!

getty images
getty images

 

טיול גמלים
או: אשר חוגג יום הולדת שנה לבנו, נאביד
איך נשמעת לכם מסיבה בהשראת "אלאדין"? כזו שתכלול ישיבה במרבד קסמים, טיולי גמלים, ציורי פנים וקעקועי חינה? אז ככה נראה בדיוק יום הולדתו שנה של בנו של הראפר שנערכה באטלנטה (ראפר ראפר, אבל עם רגשות). שלל מתנות נושא ואפילו עוגה בצורת המנורה של ג'יני, עוגות קאפקייס מעוצבות ואווירה מופלאה שאין סיכוי שהילד יזכור בהמשך… אבל נו, העיקר שההורים נהנים!

אנחנו חוזרים שוב: היו גמלים!

כתבות נוספות של הורים וילדים:

טרנד חדש: ללדת ביום ההולדת שלך
בלונים עלולים לגרום למוות
יום הולדת או יום יולדת: למי מגיע לחגוג?
במקום להוציא אלפי שקלים על יום הולדת לילד

הורים וילדים   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180