יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות תוכן מקודםתגיות
תוכן מקודם

מה עומד מאחורי העגלה המובילה בעולם?

אין ספק שמכל המוצרים לתינוק, עגלה היא כנראה אחד החשובים ביותר. תחשבו כמה זמן התינוק שוהה בה. תחשבו כמה היא משמשת אתכן. אם זה בשלב האמבטיה, בשלב הטיולון – עגלה היא הבית של הבייבי שלנו כל זמן שאנחנו יוצאים מהבית (והרבה פעמים גם בתוך הבית). אז למה בכלל להשקיע הרבה כסף בעגלה טובה? נדמה שהתשובה די ברורה. כי עגלה חייבת להיות בטיחותית. היא חייבת להיות נוחה, קודם כל לתינוק, וכמובן גם בשבילכם. כי עגלה חייבת להיות מורכת מהחומרים והבדים הכי טובים, איכותיים ותקינים. וכי עגלה טובה ועמידה מספיק תחזיק לכם בכיף גם לילד הבא.

את עגלת בוגבו אין באמת צורך להציג. העגלה, שהפכה כבר למותג ואף אייקון חברתי, הוצגה לראשונה ב-1999. הבוגבו קמיליון 3 היא למעשה, הדגם המקורי שלה. המייסד והממציא של בוגבו, מקס ברנבורג, מספר כי המטרה שלו היתה ליצור את העגלה המושלמת שמכילה את הכל באחד: עגלה גמישה מספיק ללכת אתה בכל מקום – זה היה הקו המנחה של הקמליון.

"מה שהוביל אותי בבניית הקמיליון היה ההפתעה שחשתי כשראיתי עגלות ברחוב. בכל מקום שהלכתי הייתי רואה אנשים נאבקים כדי לקפל ואפילו כדי להשתמש בעגלה שלהם. כולן נראו מיושנות ואותו דבר ועם צבעים ילדותיים, עם גלגלים לבנים מגושמים – לא היה שום דבר נחשק במוצרים האלה". מספר ברנבורג.

הכל בעגלה אחת. בוגבו
הכל בעגלה אחת. בוגבו

וכך קמה בוגבו ומהר מאוד שינתה את התעשייה בכך שיצרה עגלה המותאמת לסגנון החיים המודרני, ופונה גם לגברים וגם לנשים הודות למבנה האיתן שלה והשימוש בחומרים חזקים. "מה שעשינו – ועדיין עושים – זו מהפכה, כי זה היה שונה לגמרי. אז עגלות עוצבו על ידי גברים שניחשו מה נשים רוצות. רציתי ליצור משהו לגמרי חדש, משהו שתרגיש גאה שיש לך. ושיהפוך את החיים עם הילד להרפתקה. אנחנו רוצים שהורים ירגישו חופשיים, אז נתנו להם עגלה שכוללת הכל עם גלגלים גדולים וחווית נסיעה אמיתית, כך שהם יוכלו ללכת בכל שטח. יצרנו כסא נשלף שהם יוכלו לקחת לכל מקום והכי חשוב, חשבנו על כל הדרכים השונות בהן הורים ירצו להשתמש בעגלה שלהם. מהעיר ליער, מחול לשלג, דאגנו שהם יוכלו ללכת לכל מקום עם הקמיליון".

החלק המרכזי של הקמיליון הוא החיבור המרכזי של העגלה. זה מה שהופך אותה ליחודית. גם במובן הפונקציונאלי וגם במובן העיצובי. החיבור המרכזי של העגלה הוא המנגנון שאחראי על מבנה מורכב שנמצא בתוך ציר פשוט, שאולי נראה חלקלק ופשוט אבל בתוכו בעצם מתרחש הקסם. החלק המרכזי קושר את כל הפונקציות של העגלה: את המעצור, את המצב של שני הגלגלים, הכידון הגמיש, הקיפולים – כל אלו נותנים לקמיליון את הצורה הייחודית והמוכרת שלה.

"החיבור המרכזי של העגלה הוא המפתח להמצאה הגדולה שמאחורי בוגבו. זה להביא משהו מאוד מורכב לצורה הכי פשוטה שלו. כשהכל מתמזג בפנים. זה מה שהופך את הקמיליון לעיצוב שהוא אייקון. רק מלהסתכל על העגלה אתה מיד מבין איך היא עובדת. זה מדבר בעד עצמו. הקמיליון נהפכה לאייקון כי היא שינתה לחלוטין את המראה, את הפונקציונליות ואת מה שאנחנו חושבים על עגלות. לא רק בחברה שלנו, אלא בכל התעשייה. בהתחלה בנינו את הדגם הראשון ב-1999, ואחרים הלכו אחרי הכיוון שלנו".


ועכשיו, כחובבות סיכומים במספרים ידועות, קבלו את בוגבו במספרים:

בערך 475 מרכיבים הורכבו ביחד כדי להרכיב את הקמיליון.
393 מודלים שונים יוצרו מאז הראשונה, כולל צבעים שונים, עיצוב ומהדורות מיוחדות.
הקמיליון נבחנה בנהיגה בערך 9000 קילומטרים, שזה המרחק מאמסטרדם לשנחאי!
היא נמכרת ב-51 מדינות שונות.
מעל מיליוני ילדים בעולם נהננו מהבוגבו שלהם עד כה.


וכיאה לחברה שיודעת להוציא מהדורות מיוחדות ודגמים חדשים מרגשים ומהממים, גם החודש מגיעה בשורה חדשה מבית בוגבו: צבעים חדשים של ה-Classic+ בהם ה-GREY MELANGE עם גימורי העור: תערובת אפור משגעת שנותנת לעגלה מעין צבע עמוק ומיוחד ממש. כל ארבעת הגלגלים מגיעים במרקמים דמוי עור, כולל ידית האחיזה. הבדים הם בדים רכים ונושמים וכן מתכבסים, כמובן, כמו כל הדגמים של המותג. הצבע החדש, והבד המיוחד שלו, שמתאים גם לחורף וגם לקיץ הגיע בימים אלה ממש לחנויות. קבלו הצצה בלעדית וראשונה:

בוגבו קמיליון GREY MELANGE
בוגבו קמיליון GREY MELANGE
בוגבו קמיליון GREY MELANGE
בוגבו קמיליון GREY MELANGE
בוגבו קמיליון GREY MELANGE
בוגבו קמיליון GREY MELANGE
להשיג באולם התצוגה של בוגבו, הנביאים 55 רמת השרון ואצל המשווקים המורשים. לפרטים נוספים לחצו כאן.

*הכתבה נכתבה בשיתוף בוגבו ישראל.

תוכן מקודם   תגיות: בוגבו
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180