יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות תוכן מקודםתגיות
תוכן מקודם

לקחים שלמדתי עם הילד השני

אין ספק שכשמגיע הילד השני את יודעת דבר אחד או שניים יותר ממה שידעת עם הראשון. זה לא אומר שזה קל יותר, אבל בהחלט יש כמה דברים שיכולים להקל עליך.

1. עזרה זו לא מילה גסה
אם בילד הראשון הייתי כל כך קנאית, ולא נתתי לאף אחד, גם לא לא להורי, להישאר עם הבייבי יותר משעה במקרה הטוב, עכשיו אני כבר מעריכה כל עזרה שיש, בטח כשיש לי עוד אחד שאני רוצה לבלות אתו גם זמן איכות. אז עכשיו שאני כזו משחררת, בכל זאת הורים יקרים יש כמה דברים שחשוב לי שתבינו.

18 דברים שאסור לסבים ולסבתות לעשות

צילום: shutterstock
צילום: shutterstock

2. טרמפולינה זה פשוט מוצר חובה
שלא ברור לי איך לא גיליתי בילד הראשון. בילד השני כבר לא הכל נורא רומנטי, ולא, לא תמיד את יכולה להיות עם הבייבי עלייך עור לעור כמו בתמונת אילוסטרציה מושלמת. פתאום את צריכה להניח את התינוק לפעמים, ככה סתם. עם הילד הראשון היו לי דעות קדומות על טרמפולינה, שזה לא בריא, ושבסוף סתם יתקע לי עוד פריט מכוער בסלון. אבל אז הכרתי את הטרמפולינה של בייביביורן. וזה כבר סיפור אחר לגמרי. חברת בייביביורן פיתחה את "טרמפולינת ביייביסיטר" בעלת תנוחה מדהימה לתינוקות ומומלצת על ידי רופאים. הבייבי רגוע שם, נהנה להסתכל עלינו ולשבת עם צעצועים. פתרון מושלם לאחר צהריים של גזים ופורענות.

מיתוסים שסיפרו לי על טרמפולינה לתינוק

2


3. זמן לעצמי
אז אם כבר אני משחרתת קצת את הקטן ומפקידה אותו בידיהם הנאמנות של ההורים, אז פעם ב אני מרשה לעצמי לעשות זאת סתם בשביל ללכת לקפה או לקניות. או סתם לים עם ספר. אם שעתיים הקטני שגם ככה ישן, יבלה בלעדי לא יתהפך העולם. אבל לי יהיה קצת רגוע ונעים יותר על הלב, ואולי אצליח להשלים כמה פערים.

19 דברים שכל אמא מתגעגעת אליהם

לקחת את הזמן ולא לדאוג
לקחת את הזמן ולא לדאוג

4. זמן לעצמינו
עם הילד השני השחיקה כבר הרבה יותר גדולה, כך גם העייפות ולוחות הזמנים. כך גם הזוגיות כמובן. לצאת, לצאת ולצאת. פעם בשבוע, שבועיים כמה שמתאפשר לכם פשוט תלכו. אתם לא חייבים לצאת למסעדות יוקרה או לשתות בפאב. אפשר גם סתם לשבת ברוגע, ולפנות קצת זמן לעצמיכם, זמן נטול בגדים עם כתמים, נטול בכי ברקע ומכונות כביסה. אם יש לכם עזרה מההורים נצלו אותה גם בשביל זה – זה חשוב כמו כל דבר אחר שחייבים לעשות. ואם אתם כבר מספיק בטוחים בלקחת לילה לעצמכם – בכלל שחקתם אותה.

צילום: shutterstock
צילום: shutterstock

5. אפשר לעשות הכל עם תינוק
אז כן לפני רגע אמרתי שאני צריכה זמן לעצמי, זה לא סותר שאפשר לעשות הכל עם תינוק, זה פשוט עניין של בחירה. לפתוח עסק, ללכת לחוגים, לקרוא ספר טוב, לבשל, להתפנק, לטייל. בקיצור, חופשת לידה.


6. מה יקרה אם יקח גם בקבוק
אז כן, אני מאלה שהניקו הנקה מלאה פלוס פלוס ללא בקבוק, ללא מוצץ, כלום. אז חלב אם זו עדיין התעקשות שלי, אבל לשאוב פעם ב זה בהחלט הרבה פחות נורא ממה שחשבתי, וכולם יוצאים מרווחים ככה. גם את שיכולה לנשום קצת, גם האבא שממש רוצה להשתתף בהאכלה, וגם הבייבי שמקבל מכולם. ואגב, גם תחליף חלב לעיתים רחוקות לא באמת יזיק לאף אחד.

צילום: pixabay
צילום: pixabay

7. לנצל כל רגע חוקי שאת עוד לא חייבת לחזור עבודה
למה למהר? אם את יכולה להרשות לעצמך, נצלי כל זמן שאת יכולה למשוך את חופשת הלידה. קראי את כל זכויותייך: שעת הנקה, ימי מחלה – נצלי כל רגע חוקי ותחגגי עליו.

אהבת? אז תעשי לייק, מה אכפת לך?

עוד באתר:
18 דברים שאסור לסבים ולסבתות לעשות
15 דברים לעשות במקום לחפור בפייסבוק
24 משפטים שהורים טריים שונאים לשמוע
7 טיפים לאמא לשניים מתחת לגיל שנתיים
19 דברים שכל אמא מתגעגעת אליהם
7 דברים שהייתי עושה אחרת כאמא טרייה
17 שקרים שספרת לעצמך לפני הלידה
14 דברים שלא מקפידים עליהם בילד השני

תוכן מקודם   תגיות: בייבי ביורן
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960