יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות תוכן מקודםתגיות
תוכן מקודם

למה כל אמא טריה חייבת לפחות קבוצת וואטסאפ אחת של אימהות?

כולן כבר מכירות את כל קבוצות הפייסבוק לאימהות. אם זו הקבוצה השכונתית שלך, הענקית שכולן נמצאות בה ואלה שמחולקות לפי סגנון ההורות שאת מתחברת אליו יותר. אין ספק שהקבוצות הללו שינו לחלוטין את חווית האימהות וזה אחד הדברים הטובים ביותר שקרו בתחום. אבל הבשורה האמיתית והחדשה בעולם האימהות היא הוואטסאפ.

קבוצות אימהות בוואטסאפ זה בעצם כל כך פשוט, כל כך נחוץ ופשוט גאוני. תחשבי כמה שאלות יש לך בשלבים האלה, אז במקום לחפש בגוגל (ואגב, לפעמים להגיע לתוצאות, איך לומר, שאולי היה עדיף שלא יופיעו), או במקום לשאול בפייסבוק ולחכות עד שיענו לך, בהקלדה פשוטה בטלפון, אקט בפני עצמו שכרגע הכי נוח לך, את מקבלת מענה מקצועי וכל זה לצד אימהות נוספות.

לאחרונה השיקה חברת מטרנה את גרופeat – קבוצות וואטסאפ יעודיות לנשים לפני ואחרי לידה, שמנוהלות על ידי יועצות הנקה, תזונה ושינה, וחברות בהן אימהות בדיוק בשלב שלך. ההיענות לקבוצות הללו היא מדהימה ומדובר באחד הכלים היותר חשובים ושימושיים שיש לאימהות טריות. אז מה יש בקבוצות מהסוג הזה שחסר בפייסבוק? הנה כמה יתרונות חשובים:

1. אינטימיות 
אולי הדבר החשוב ביותר. אין מה לעשות, בפייסבוק כל החברות שלך וכל החברות של החברות שלך נמצאות בקבוצות אימהות. את לא תמיד מעוניינת שכל אחת תדע על כל בעיה או קושי שאת נתקלת בו. פה את יכולה לשאול את השאלות הכי אינטימיות שיש לך על הנקה, הריון, הלילות הקשים – כל דבר מבלי שכל מי שאת מכירה מיד תרעיף עליך שלל תגובות שאצלה זה לא היה ככה, או תחשוב איזו מן אמא את ואיך זה שלא הולך לך ככה וככה. ונקודה נוספת לזכות האינטימיות של הוואסטפ היא כמובן כמות הבנות בקבוצה. כידוע, הכמות מוגבלת, ולא יכולה להגיע ל-50 אלף אימהות למשל.

צילום: shutterstock
כי יש שאלות שעדיף לא לחפש בגוגל. צילום: shutterstock

2. זמינות
מכירות את הקטע הזה שאתן שואלות שאלה, ולא תמיד היא מקבלת מיד תשומת לב, מה שישר דוחק אותה למטה ואף אחת לא רואה אותה? ואז אתן מקפיצות אותה לעצמכן וגם זה לא תמיד עוזר, ואתן חייבות כבר תשובה? אז זה כמובן יתרון נוסף של הוואטסאפ – בזכות הגבלת המשתתפות את לא נבלעת בין עשרות אלפי אימהות.

3. יצירת קשרים אישיים
ברור שזה יכול וגם קורה בקבוצות פייסבוק, אבל כשמראש אתן בקבוצה קטנה ואינטימית (ראי סעיף 1), הרבה יותר קל ונעים לעשות זאת, ואין יותר כיף, וגם ממש חשוב, מלהכיר אימהות שנמצאות בדיוק בשלב שלך.

4. קהילה
כשאת הופכת לאמא, פתאום הצורך שלך להיות מוקפת באימהות נוספות שנמצאות בדיוק בשלבים שלך, הצורך שלך בביטחון ובהרגשה שאת לא לבד מתגבר יותר ויותר. אז לא משנה אם זה דרך פייסבוק, וואטסאפ או כל אופציה אחרת, יצרי לעצמך קהילה כזו. הקיפי את עצמך באנשים, גם אם חלקם זה רק באופן וירטואלי. זה אחד הדברים החשובים ביותר. אל תרגישי לבד. שתפי בחששות, בשאלות ובכל מה שאת מרגישה.

 

960x180

 

היתרון הגדול ביותר ב-גרופeat, הוא העובדה שאת כל המענה המיידי שדיברנו עליו, אתן מקבלות מנשות מקצוע מוסמכות שמנהלות את הקבוצות הללו. מיותר לציין שהשירות הזה הוא חינמי לגמרי. מושלם, כבר אמרנו? אז עכשיו, כל מה שנותר לך זה ללחוץ על הקישור הזה, למלא פרטים ולהירשם לקבוצה שמתאימה לך.

*הכתבה נכתבה בשילוב מטרנה.


עשי ואל תעשי: כך תתנהגי בקבוצות הוואטסאפ המשפחתיות

תוכן מקודם   תגיות: מטרנה
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט