יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

לא תאמינו מה הרופא הזה עשה לתינוקת בת 4 ימים שסבלה מגזים

אחד הדברים הכי מתסכלים שיש זה תינוק שפשוט לא מצליח להריגע ובוכה ללא הפסקה, גם אחרי שניסיתם ידיים, מנשא, כדור פיזיו, הנקה/בקבוק, חיבוק, עגלה, שינה – ומה לא. עבור הורים של תינוקות עם קוליק, זוהי הרגשה כל-כך מוכרת. משפחה אוסטרלית אחת החליטה לבקש עזרה, כשהתינוקת שלהם, שעוד לא היתה בת שבוע, פשוט לא הפסיקה לבכות.

מיליסנט נולדה שבועיים לפני הזמן ואחרי שהוריה צפו בסרטון של ה​​כירופרקטור ד"ר איאן רוסברו ממלבורן, שנראה קצת מבהיל בהתחלה, הם החליטו לגשת אליו גם. בסרטון הבא ניתן לראות כיצד רוסברו פורש את עמוד השדרה של מיליסנט ולוחץ עליה, מה שנראה מבהיל במיוחד במבט ראשון. והאמת שגם בשני.

"הורים תמיד מדווחים כי הילד כל כך הרבה יותר נוח אחרי הטיפול הזה, הם ישנים יותר טוב, הם אוכלים הרבה יותר טוב", מספר ד"ר איאן. עם זאת, הסרטון שזכה כבר לכמעט מיליון צפיות, הצליח להרגיז כמה אנשים שטוענים כי בגיל כזה בכלל לא סובלים מגזים וכי הדרך הזו לא בדיוק שווה בכדי למנוע מתיעוק לבכות, הליך טבעי בפני עצמו. בהם ד"ר פרנק ג'ונס, נשיא לימודי הרפואה באוסטרליה שאמר לדיילי מייל האוסטרלי, כי "לא רק שזהו תהליך אכזרי, אלא שלמעשה אין באמת ראיות כדי לתמוך בו. גם אם הילוד נרגע קצת אחרי הטיפול, האם זה סיכון שאתה מוכן לנקוט על מנת שהתינוק יפסיק לבכות?"

צפו בסרטון ושפטו בעצמכן. האם אתן הייתן מוכנות שהתינוק יעבור טיפול כזה?

עוד בנושא:

גזים אצל תינוקות: האם יש דבר כזה?
הרופא שילמד אתכם איך להרגיע תינוק בוכה בכמה שניות
כמו ברחם: 5 טיפים שיקלו על התינוק

 

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט