יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות מגזין
מגזין

"לא בא לי להתלבש אחרת רק בגלל שאני אמא"

הכירו את רחלי בן דוד, בת 31, נשואה לנמרוד איש האופניים, אמא של ים ושל ריף ומעצבת אופנה, בעלת המותג Racheli. בבגדים של רחלי התאהבנו ישר, מעבר לעיצובים היפים והנכונים שלה, מדובר בבדים הכי איכותיים שראינו לאחרונה. "תמיד אהבתי אסתטיקה ואופנה וכבר בגיל 12 התחלתי לעצב בגדים לעצמי. גזרתי, תפרתי, הדבקתי. עולם שלם כבש אותי אליו, פתח אותי לכל כך הרבה עולמות חדשים. אני לא אשכח את המבטים של השכנים שיצאתי עם חולצה מלאה בחורים ואת המבט הנבוך של אמא שלי. מאז כבר עברתי כמה גלגולים כמובן. היום אני גם מעצבת וגם מייבאת פריטי אופנה קלאסיים מאירופה".

Racheli
Racheli

מתי הקמת את העסק שלך?
הקמתי את העסק בשנת 2011, כשהייתי פלוס ילד, וקצת לאחר מכן נכנסתי להריון שני".

לא פשוט.
"לא. אחרי שילדתי עשיתי הפסקה, הייתי חייבת לעצור לרגע ולהשקיע באיש הקטן שהרגע נולד ובאחיו הבכור. לאט לאט האש התחילה לבעור מחדש ולפני שנה החלטתי שהגיע הזמן לתת ביטוי לאש הזו שוב, אבל לא על חשבון הילדים כמובן. אני מאוד משתדלת שהעבודה תתנהל בשעות שהם במסגרות או במיטה. כשאני איתם אני מצפה מעצמי לנסות להיתנתק מהכל ולחוות אותם".

unnamed (2) unnamed (3) unnamed

 

 

 

 

 

 

 

 

ואת מצליחה לעשות את זה?
"הבנים שלי הפכו אותי לאמא במשרה מלאה. גם כשאני עובדת, האימהות היא חלק ממני".

את חושבת שיש דבר כזה אופנה לאימהות?
"לא בא לי להתלבש אחרת רק בגלל שאני אמא. אני לא מאמינה בזה. אישה אוהבת להרגיש אישה, וחלק מלהרגיש כך הוא להתלבש בהתאם, זה המוטו שלי לעצמי ולנשים בכלל. אני אוהבת שנוח לי ואני גם אוהבת להרגיש מיוחדת בצורת הלבוש שלי, בין אם אני הולכת לאירוע או לאסוף את הילד מהגן. אני אוהבת את הלוק של 'זרקתי על עצמי משהו', ואני מאמינה שזה לא תלוי גיל, או אם אני אמא או שרק עכשיו ילדתי או כל מצב אחר".

יש לך בכל זאת עצה אופנתית לאימהות חדשות?
"להתלבש במה שהכי נוח לכן, עם מה שמטשטש את מה שגורם לכן לחוסר נוחות, ומדגיש אזורים אשר מחמיאים. להתלבש עם מה שגורם לך להרגיש אישה ולא אמא בלבד. בקיצור לבוש הוא ביטוי עצמי, תבטאו את עצמכן".

רחלי והבגדים של רחלי יגיעו ליריד סיילים שלנו לאמהות ולקטנטנים בהנחות שוות במיוחד: 80% הנחה על הקולקציה הישנה: שמלות ומכנסיים ב-100ש"ח, חצאיות וחולצות ב-50 ש"ח. ו-20% הנחה על הקולקציה החדשה למגיעות דרך האתר. כל הפרטים על היריד כאן.

לעמוד הפייסבוק של Racheli

מגזין   תגיות:

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960