יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות כלליתגיות ,
כללי

בדרך אל הים: תיק הים המושלם לבילוי עם קטנטנים

אז אמנם אוגוסט כבר נוזל לו במהירות, ועוד רגע הוא מאחורינו, אבל עדיין הבילוי המושלם בקיץ הוא לא אחר מאשר ים. חופש מושלם, בלי להוציא הרבה כסף (או אפילו בכלל) והמקום המושלם בעולם גם למבוגרים וגם לילדים. אז תיק הים שלכן ושל הקטנים בוודאי כבר מוכן, אבל בטח כל פעם כשאתם בים את נזכרת בעוד משהו שחסר לך. אז הנה הרשימה המושלמת שתעשה לך יום מושלם בים, עם כל מה שאת צריכה ועם מקסימום סטייל. ואגב, המחירים עכשיו צונחים, אז סוף הקיץ זה בדיוק הזמן להתארגן על תיק ים שישמש אתכם גם עוד חודשיים לפחות (בכל זאת, ישראל) וגם לקיץ הבא.

*לקבלת פרטים על כל מוצר לחצו על השמש ליד המוצר המבוקש

אז הנה לכן אחר צהריים מושלם: כל מה שצריך זה לארוז בתוך הצידנית המצוינת של pack it cool ארוחת ערב מהירה או קצת פירות חתוכים, לנעול לקטנטנים את הסנדלים הספורטיביים של פדיפד ולוקחות את כל הציוד לאוטו בתיק של happy jackson.

בתוך רשימת החובה שלנו לים: מימיה וקרם הגנה, אך מלבד הדברים הברורים ניקח גם מחצלת בצבעים נועזים שיתאימו לצעצועי החול, בגדי ים לילדים של lemonadejoy וחיתולי ים של צ'רלי בננה, שאין מצב בכלל ללכת לים בלעדיהם..

אחרי טבילה נעטוף אותם במגבת נעימה עם לוייתנים שמחים מpottery barn kids. נניח את הפיצי בתוך עריסת התינוק הניידת וננשנש לנו ארוחת ערב עד שהשמש תרד. אז עד שנחזור לשגרה (שגם בה כדאי להתעקש על ים), שיהיה לכן סוף קיץ מושלם ורגוע.

כללי   תגיות: פדיפדצ'רלי בננה
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט