יו יו 2018 גדול
[ssba]
הריון ולידה

כך תטפלי בעור הבטני העודף אחרי הלידה

העור הרפוי בבטן לאחר הלידה נגרם כתוצאה מהירידה בנפח הבטן. בממוצע, השרירים והעור מתארכים במהלך ההיריון בכ-15 ס"מ לאורך, וכמובן שגם בכמה סנטימטרים לרוחב הגוף.

במהלך חודשי ההיריון נשים עולות במשקל באופן טבעי ומתבקש. גדילת הרחם, עלייה בנפח הדם, הצטברות נוזלים, וכן, לעתים גם תיאבון מוגבר (בעיקר בשני השלישים האחרונים) – גורמים לעלייה במשקל במהלך ההיריון.

כל אלה מביאים לכך שאחרי הלידה אנו נותרות עם כמה ק"ג עודפים, שבאים לידי ביטוי בעיקר באזור האגן המתרחב והבטן שהופכת משתפלת. מדובר בתופעה טבעית ומתבקשת שרק מעידה על האופן החיובי שבו הגוף הגיב להריון.

נשים רבות מתקשות לחזור למשקל הקודם לאחר הלידה ונותרות עם תוספות לא רצויות של שומן עודף באזורים שונים בגוף. כדי לחזור למשקל של לפני ההיריון הקפידי על תזונה עשירה בחלבון רזה כדי לבנות שריר. פעילות גופנית מתאימה בונה ומחזקת את שרירי הבטן ומיצבת את מפרקי האגן והירך. זה חשוב לא רק למראה מהודק אלא גם ליציבה טובה ופחות כאבי גב.

כדאי לעזור לעור להתחדש ולשפר את המראה בעזרת עיסוי. אפשר גם לעשות עיסוי עצמי בבית. פעם או פעמיים ביום.

מה צריך בשביל זה?
השתמשי בשמן טבעי (שמן שקדים, זרעי ענבים וכדומה). אפשר להוסיף תמצית ריח ארומתרפית בניחוח האהוב עליך. תוספת ויטמין E לשמן או בנטילה בבליעה יכולה לעזור.
שימי לב למינונים של תוסף זה בנטילה בקפסולות..
מינון מומלץ:
(לפי RDA -Recommended Daily Allowance)
הריון 15 מ"ג
לאחר לידה 19 מ"ג
(לפי ODA- Optimal Daily Allowance )
250 I.U ליום . לקחת לפרק זמן מוגבל (חודשיים למשל ולהפסיק לכמה חודשים).

ואיך עושות זאת? הכל בסרטון שלפניכן:

שולי בראונשטיין היא מאמנת לנשים בהריון ואחרי לידה, מומחית לחיטוב בהתאמה אישית. לפרטים נוספים ויצירת קשר לחצו כאן.

הריון ולידה   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט