יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות חופרות
חופרות

מוקדש לבראד ואנג'לינה – 9 יתרונות שיש להורים גרושים

אין שאלה לגבי זה שאתמול נפל דבר. גדול יותר מהלידה של בר רפאלי, או מהשערוריה האחרונה של דונלד טראמפ. למעשה, הדבר היחיד שאנחנו יכולות לחשוב עליו, שיכול היה לזעזע את תושבי כדור הארץ יותר מהפרידה של בראנג'לינה, הוא פגיעה של מטאור.

אנג'לינה ובראד בימים טובים יותר
אנג'לינה ובראד בימים טובים יותר

הרשת גועשת, והתגובות מתחלקות לאלה שידעו שזה עומד לקרות (להלן: הפולנים) ולאלה שלא מאמינים שזה קרה (להלן: הרומנטיקנים הנצחיים). בשני המקרים, מדובר באנשים שאין להם כל היכרות עם מי בני הזוג הנוצצים, ואפילו לא קשר מדרגה רביעית לסוכנת הבית שלהם.
כמובן שאין סוף לשמועות – ובין אם הוא בגד בה, היא בגדה בו או שהיה שם משהו אחר, פרידות הן דבר עצוב – בייחוד כשבתווך נמצאים 6 ילדים (4 מאומצים ושניים ביולוגיים) שצריכים לחלק את זמנם בין אמא לאבא.

אז כדי לעודד קצת את בראד ואנג'י (ואת עצמנו), החלטנו להפעיל קצת חשיבה חיובית ולהציג לשניים חלק מהיתרונות שבהורות כגרוש/ה.

1. היתרון הראשון, העצום והבלתי מעורער בעליל הוא זמן לעצמך – בערך שני ימי חול בשבוע, ושני סופי שבוע בחודש. מתי בפעם האחרונה היה לך כל כך הרבה זמן לעצמך? טוב, נו, חוץ מצילומים של סרט. זה לא נחשב – זה עבודה. סוף סוף יהיה לכל אחד מכם זמן לעצמו, לקרוא קצת, לבלות עם חברים, ולעשות את כל הדברים האלה שאף פעם לא מספיקים כשאתה עובד במשרה מלאה, הורה למשרה מלאה ועוד לשישה!! חוץ ממי שיש לו מטפלת בבית, כמובן. ומבשלת. ומנקה. אולי בעצם זמן פנוי לא היתה הבעיה…

2. איך אומרים בביזנס? פרסום טוב, פרסום רע – העיקר פרסום! אם כבר מתגרשים – לפחות שיהיה קצת באז תקשורתי, לא? כשחושבים על זה לעומק, כל המשפחה תרוויח מהעניין.

3. טבעת הנישואין שהוא קנה לך? זאת שהופיעה על דף השער של כל מגזין נחשב – אבל את לא סבלת אותה? חדשות טובות, אנג'י! את יכולה להעביר אותה לזאהרה, או לממן בה חיסונים לכפר שלם באפריקה.

4. כשאין גרביים על הרצפה ומושב האסלה תמיד בפוזיציה הנכונה, את הופכת להיות הרבה פחות עצבנית ומגלה שיש לך הרבה יותר סבלנות לילדים!

5. אף אחד לא מתערב לך כשאתה מחליט לתת לילדים ארוחת ערב איכותית ומאוזנת של פיצה וגלידה.

6. ארוחות חג המולד אצל אמא שלו, שמהרגע הראשון לא סבלה אותך? חסל סדר!

7. אין ברירה. חייבים לעשות הערכת שווי של הנכסים המשותפים. וכשהשורה הסופית מורכבת מכל כך הרבה אפסים, זה קצת מצהיל את הרוח.

8. אין יותר הפרעות באמצע הפוקר עם קלוני כי זה זמן המקלחות ובכל זאת, עם שישה ילדים אפילו הטומב ריידר צריכה עוד זוג ידיים.

9. סוף סוף נפטרים מהכינוי המציק והמעיק הזה וחוזרים להיות ישויות עצמאיות! נו מור בראנג'לינה!

 

חופרות   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט