יו יו 2018 גדול
[ssba]
הורים וילדים

טרגדיית ההורות של כוכבי "חברים"

ג'ניפר אניסטון עדיין חולמת להפוך לאם, מתיו פרי עדיין רווק, קורטני קוקס משתוקקת להיכנס להיריון בגיל 51, וגם האחרים מתחרטים שיש להם רק ילד אחד. האם זה מחיר ההצלחה?

ג'ניפר אניסטון
גיל: 46.
מצב משפחתי: נשואה (טרייה!).
למה היא לא עשתה ילדים עד היום: או נכון יותר – היא בכלל כועסת עליכם על כך ששאלתם אותה את השאלה הזו, שוב! "אני לא אוהבת את הלחץ שאנשים מפעילים עליי ובכלל על נשים, שנכשלת כאשה משום שלא התרבית… אני לא חושבת שזה הוגן. גם אם תינוק לא יצא מהנרתיק שלך, זה לא אומר שאת לא אימהית כלפי כלבים, חברים, ילדים של חברים. יש לי הרבה חברים שהחליטו לא להביא ילדים, שלא יכלו להביא ילדים, או מנסים אך מתקשים. יש כל מיני סיבות למה ילדים לא נמצאים בחייהם של אנשים, ואין לאף אחד זכות להניח הנחות. זה די גס, מעליב וסממן של בורות. אמרו עליי שאני ממוקדת כל כך בקריירה ומתרכזת בעצמי, שאני לא רוצה להיות אמא וכמה אנוכי זה מצדי. אפילו רק לומר את זה עכשיו גורם לי לקצת מחנק בגרון" – כך סיכמה ג'ניפר את דעתה בנושא בראיון שהעניקה לפני כחצי שנה.


 הכתבה פורסמה במקור במגזין הורים וילדים. לקבלת גיליון היכרות של המגזין לחצו כאןלעמוד הפייסבוק של הורים וילדים לחצו כאן.


כזכור, ג'ניפר הייתה נשואה לבראד פיט במשך חמש נשים ומאז עברה כמה מערכות יחסים רציניות (וינס ווהן, ג'ון מאייר) שלא הבשילו לכדי חתונה וילדים – מה שהפך את ג'ן לאשה נטולת הילדים המנודנדת ביותר בהיסטוריה, פחות או יותר. גם בעלה הטרי של ג'ניפר, ג'ייסון ת'רו, התייחס לסוגיית הילדים, והוא היה סבלני קצת פחות בנושא: "אני לא מתכוון לתת לצהובון זה או אחר להגיד לי מה לעשות. אני לא הולך לצפות בהם מנפנפים בשעונים שלהם. מה לעזאזל אתם אומרים לי לעשות?".

ציטוט אימהות: ולמרות הכל, הנה ציטוט טרי מהתקופה האחרונה שייתכן שמרמז, בעדינות שיא יש לציין, על תוכניותיה של ג'ניפר להפוך לאם בקרוב: "יש משהו גדול יותר שאני מעוניינת לעשות. זה יכול להיות קשור ליותר עבודה, ליותר יצירתיות, או להיעשות יותר פילנתרופית בעולם. זה גם יכול להיראות כמו תינוק", היא הסבירה ומיד הוסיפה: "אני יודעת שיש לי מטרה גדולה יותר. זה פאזל, ועדיין לא ממש הרכבתי את החתיכות יחד – אבל משהו גדול יותר קורא לי" (הערת המערכת: האם הוא במקרה קורא לך "אמא?"). זמן לא רב אחר כך דיברה ג'ניפר על הנושא באופן ממוקד יותר. כשנשאלה לגבי תוכניותיה בגזרה השיבה: "מי יודע אם זה הולך לקרות? אנחנו כבר רוצים, אנחנו עושים כמיטב יכולתנו". נו, שיהיה בהצלחה!

הידעתם? ג'ניפר היא הסנדקית של קוקו ארקט, בתם של קורטני קוקס ודיוויד ארקט.

צילום: GettyImages
יש משהו גדול יותר שאני מעוניינת לעשות. ג'ניפר אניסטון. צילום: GettyImages

קורטני קוקס
גיל: 51.
מצב משפחתי: מאורסת.
ילדים: 1, בת העונה לשם קוקו.
סטטוס נוכחי: ממש לאחרונה קורטני הביעה רצון לעשות ילד עם ארוסה הנוכחי, המוזיקאי הבריטי ג'וני מקדייד מלהקת סנואו פטרול. ג'וני צעיר מקורטני ב-12 שנה, לעומת הבעל לשעבר, דיוויד ארקט, שהיה צעיר ממנה בשבע שנים בלבד. בכל זאת, קוגר טאון. אגב, קורטני וארקט היו נשואים יותר מעשור והתגרשו רשמית רק ב-2013, אף שנפרדו שלוש שנים קודם לכן. זמן לא רב אחר כך השיקה קורטני את ג'וני בפומבי (שעה שבאותו זמן, בערך, ארקט וחברתו החדשה נכנסו להיריון). באשר לתוכניות לעתיד: חברים קרובים של קורטני סיפרו לאחרונה כי היא שוקלת להיוועץ ברופא פוריות בלוס אנג'לס כדי לברר אם היא יכולה לנסות להיכנס להיריון עם תינוק שני. במשך שנים קורטני אמרה שהיא לא רוצה עוד ילד ושקוקו מושלמת, "ככה שאין מבחינתי צורך בטראומה של היריון נוסף".

מה היה לה לספר על ההיריון: כאמור לקורטני יש כבר בת אחת, קוקו בת ה-11. קורטני ילדה את קוקו בגיל 40 לאחר ניסיונות כושלים רבים להיכנס להיריון. "אני נכנסת להיריון די בקלות, אבל מתקשה לשמור עליו", סיפרה אז בכנות. לאחר שעברה הפריה חוץ גופית ואפילו כמה הפלות אמרה שהיא "מתאוששת די מהר. אני לא אומרת שזה טיול בפארק, אבל מה אפשר לעשות? אנחנו פשוט מנסים שוב".

על הבת קוקו: "היא מתעניינת בכל כך הרבה דברים עכשיו, זה כאילו היא בת 30… מה שכן, היא עדיין אוהבת מסיבות פיג'מות", שיתפה. והנה, קבלו גם טיפ מקורטני לאמהות עובדות: "לי הייתה אפשרות שקוקו יכלה לבוא להיות איתי בסט. אם יש אפשרות שהילד יכול לבוא לעבודה שלך זה הכי טוב, ואם לא – אז להפוך את הזמן שאתם מבלים יחד לכזה שבאמת יהיה מורגש, לגרום לילדים להרגיש מיוחדים, בלי טלפונים או שום דבר אחר".
אגב, על פי הדיווחים, קוקו עתידה לשיר בחתונה הקרבה של קורטני וג'וני.

הידעתם? קורטני ילדה את בתה הבכורה בגיל 40 לאחר ניסיונות כושלים רבים.

צילום: gettyimages
אני נכנסת להיריון די בקלות, אבל מתקשה לשמור עליו. קורטני קוקס. צילום: gettyimages

ליסה קודרו
גיל: 52.
מצב משפחתי: נשואה.
ילדים: 1, הבן ג'וליאן מוריי.
סטטוס: לפני כ-20 שנה נישאה ליסה לפרסומאי צרפתי שהכירה בסט הסדרה "חברים", מישל סטרן. מאז השניים מנהלים זוגיות יציבה (ליסה ציינה שהסוד לזוגיות טובה לדעתה הוא לדעת שאתם משחקים באותה קבוצה עם אותה מטרה אך לא חייבים להיות זהים בכל). שלוש שנים לאחר שהשניים נישאו ילדה ליסה את בנה הבכור והיחיד, ג'וליאן מוריי, בן 17 היום. לא מזמן ציינה ליסה שהיא לא חושבת שהאמהות שינתה אותה יותר מדי, אלא בעיקר הפכה אותה לשחקנית רגישה יותר: "התמלאתי ברגשות חדשים, וזה דבר ממש טוב! כשמצלמים סצנות של בכי, יש הרבה דברים שלא גורמים לך לבכות… כמעט כל דבר בהקשר לבן שלי יגרום לי לבכות". עוד היא אמרה: "מאז שנולד לי תינוק – אני לא יכולה לסבול שום דבר אלים או עצוב. צפיתי ב'מטריקס' בעיניים עצומות רוב הזמן, גם כשלא הייתי צריכה. הייתי מציצה במסך וחושבת לעצמי: 'הו בסדר, אני יכולה לראות את זה…'".

על הבן ג'וליאן מוריי: "אני מרגישה רע. רק משום שהוא בן יחיד הוא יצטרך להתמודד עם שני הוריו כשהם יהיו זקנים…", הביעה ליסה את חששותיה, אף שג'וליאן תמיד דאג לציין שהוא לא מעוניין בעוד אחים ואחיות. לעומת זאת, לעצמו הוא דווקא רוצה הרבה ילדים בהמשך. מבולבלים? גם אנחנו. אגב, בלי קשר – בראיון טלוויזיוני סיפרה שהוא לא ממש מתעניין ב"חברים". סתם שתדעו.

הידעתם? ההיריון של ליסה שולב במהלך "חברים", כשפיבי שימשה אם פונדקאית עבור אחיה.

צילום: Getty Images
כמעט כל דבר בהקשר לבן שלי יגרום לי לבכות. ליסה קודרו. צילום: Getty Images

דיוויד שווימר
גיל: 48.
מצב משפחתי: נשוי.
ילדים: 1, הבת קליאו (Cleo).
סטטוס: לפני כחמש שנים נישא דיוויד בחתונה חשאית לחברתו מאז 2007, הצלמת הבריטית זואי באקמן. פחות משנה אחר כך נולדה לזוג בת בכורה. השניים סופר-חשאים באשר לזוגיות ולחיי המשפחה שלהם, כמעט לא תמצאו ראיון איתם שעוסק בנושא, או אפילו תמונות משותפות פומביות.

על האבהות: כמה שנים לפני שהפך לאב, דיוויד נשמע קצת מבוהל מכל העניין. "אני חושב שייקח זמן עד שאתיישב ואקים משפחה. זה יקרה כשזה ירגיש נכון. אולי חלק ממני מחכה שאאט ואהיה מוכן להישאר במקום. אני בטוח שזה הולך לקרות", אמר וצדק באבחנה. בשלב מאוחר יותר תיאר את האבהות בצורה נלהבת: "זה פשוט פיצוץ", אמר על חווייתו כאבא. "כל יום היא גורמת לי לצחוק… זה מרגש לראות איך היא משתנה".

על הבת קליאו: "הדבר הממכר ביותר עבור ילדה בת שלוש הוא אייפון".
"כמו כל הורה, אני רק רוצה להגן עליה מפני מה שיש בחוץ".

הידעתם? שווימר ידע תמיד שיהיה אב לילדים, גם בתקופת הרווקות הארוכה.

צילום: GettyImages
זה פשוט פיצוץ. דיוויד שווימר. צילום: GettyImages

מתיו פרי
גיל: 45.
מצב משפחתי: רווק.
סטטוס: מפתיע לגלות שמתיו היה בן זוגה של השחקנית ליזי קפלן (השניים כמעט לא נראו בציבור יחדיו ומתיו מיעט לדבר על הזוגיות שלהם). הסיבה לפרידה של השניים לפני כשנתיים הייתה, לפי הדיווחים, העובדה שמתיו לא היה מוכן לנישואים וילדים. "בסופו של דבר ליזי החליטה שהיא רוצה יותר", סיפר מקור. מלבד זאת, במשך שנים הוא נאבק בהתמכרויות שונות (הוא סיפר שבנקודה מסוימת בחייו החל ליטול משככי כאבים לאחר שעבר תאונת אופנוע ים, ואלה גרמו לו להרגיש טוב יותר ממה שאי פעם הרגיש בחייו).

מה הוא חושב על אבהות: "אני אשמח להקים משפחה משלי. אני חושב שאני יכול להיות אבא נהדר ואני חושב שאני יכול להיות בעל נהדר", אמר לאחרונה. "אנשים תמיד שואלים אותי: 'מה הלאה?'. יש כמה דברים בתחום הבידור – אבל בכנות, הם כבר ירדו בחשיבותם מבחינתי, אמר ורמז כי ייתכן שהקמת משפחה היא היעד הבא. באפריל השנה אף אמר: "אני אוהב ילדים. יש לי הרבה אחים ואחיות צעירים בהרבה ולכן תמיד הייתי בייביסיטר בתור ילד. אני מצפה להיות אב. אני חושב שאהיה נפלא בזה. יש רק צעד חשוב אחד שיש לעשות לפני כן – להיות מסוגל לצאת לדייט שני…", מיהר לצנן את ההתלהבות.

הידעתם? השחקנית ליזי קפלן נפרדה ממתיו כי לא היה מוכן לחתונה וילדים.

צילום: GettyImages
אני חושב שאני יכול להיות אבא נהדר. מתיו פרי. צילום: GettyImages

מאט לה-בלאנק
גיל: 48.
מצב משפחתי: גרוש.
ילדים: 1, הבת מרינה.
סטטוס: מאט נישא לחברתו הדוגמנית מליסה לאחר חמש שנות אירוסים, בשנת 2003, ושנה אחר כך נולדה בתם הבכורה, מרינה (בת 11 היום). אלה היו נישואים קצרים במיוחד, שכן מאט בגד באשתו עם חשפנית במהלך חופשה (הוא אף התנצל על כך פומבית והאשים את כישלון הסדרה "ג'ואי" במעשיו: "הלחץ של תוכנית שלא עבדה גבה את מחירו, האגרה נלקחה על חשבון הנישואים שלי"). מסיבה זו התגרשו השניים עוד ב-2006. מוקדם יותר השנה הוא גם נפרד מחברתו בשמונה השנים האחרונות, אנדראה אנדרס. עם זאת מאט מדגיש שהוא ביחסים טובים עם מליסה גם היום.

על בתו מרינה: מאט אוהב לעשות שטויות עם בתו, ליצור איתה סרטונים מצחיקים, לרכוב איתה על רכב ממונע בגינה (כשהיא מרכיבה אותו) וכן הלאה. היא, אגב, לעומת בנה של ליסה קודרו, דווקא כן אוהבת את "חברים", ומאט סיפר שאם הם אוכלים, מדליקים טלוויזיה והסדרה בדיוק משודרת – מרינה מתלהבת מכך מאוד וחושבת בכלל שמדובר במופע של ג'ואי טריביאני.

על האבהות: מאט הגדיר את מרינה לא פעם "הדבר החשוב ביותר בחיי. אני רוצה לבלות עימה הרבה – היא הדבר הכי טוב שעשיתי אי פעם". בהזמנות אחרת סיפר על הקשיים בלגדל ילדה בעין התקשורת: "הבת שלי אובחנה עם בעיה בראש והייתה לנו מטפלת שמכרה את הסיפור עליה לעיתונים. זו הייתה תקופה חשוכה מאוד".

הידעתם? בתו של מאט חושבת ש"חברים" היא בכלל המופע של ג'ואי טריביאני.

הורים וילדים   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960