יו יו 2018 גדול
[ssba]
חופרות

חופשת לידה בקיץ: 6 דברים שכל אחת חייבת לעשות

העולם מתחלק לאלו שאוהבות קיץ ולאלו שלא. כך או כך, אם ילדתן ממש לאחרונה חופשת הלידה שלכן תצא על חודשי הקיץ אם תרצו ואם לא. החדשות הטובות הן שאת שיא החום כבר לא תסבלי עם בטן של חודש תשיעי. החדשות הרעות הן שחום יולי אוגוסט יכול לשגע גם בלי בטן של חודש תשיעי. אז באופן רשמי הקיץ עוד לא כאן, אבל יעידו המעלות בחוץ שרשמיות זה שם של דג. אז בתור אוהדות מושבעות של ים, מנגו ובגדים קצרים, הנה 5 דברים שכל אחת חייבת לעשות בחופשת לידה בקיץ:

1. יש לי יום יום ים
כן, גם עם תינוק קטן. אפילו פצפון. חודש מאי חולף לו והבקרים המוקדמים בימים אלו הם בדיוק הזמן המושלם ליהנות מהים. תמצאו לכן חוף אהוב שמשלב גם צל וגם חניה נוחה. תפתחו את הבוקר שם. גם ככה הוא מעיר אתכן בשעות לא שעות. שש בבוקר היא שעה מדהימה בים. גם שבע. מתי עוד תוכלו לפתוח ככה את הבוקר בשנים הקרובות? קחו לכן שמיכת פעילות או מחצלת, וגם מנשא. תתחילו עם הליכה על המים כשקטני נם את שנת הבוקר שלו עליכן במנשא. קחו לכן קפה לדרך ותהנו מהרגע. אחר כך תוכלו קצת גם אתן לשבת כשהוא שוכב לו על שמיכה. הצטיידו בספר, עיתון – או כל דבר שינעים את זמנכן. יעידו אחיות טיפת חלב כמה ויטמין די חשוב לתינוקות. מובן שתשמרו עליו לא חשוף לשמש ישירה, וגם עליכן. האוויר בים והמלח עושים נפלאות לנשימה ולצינון. ואגב, את אותו טקס בדיוק אתן יכולות להעביר לשעות אחר הצהריים.

2. פוך של קיץ
במקום לאכול סרטים שאתן תקועות בבית, את שעות הצהריים העבירו בכרבולים במזגן, בכל זאת שריפה בחוץ. אז ותרו מראש על בילויים, סידורים ותכנונים. 24 מעלות במזגן, פוך, סדרה טובה ובייבי שישן עליכן ואיתכן. כך כולם יוצאים מורווחים.

צילום: pixabay
צילום: pixabay

3. מנגו, אננס ומלון
כי בקיץ הפירות טובים יותר. זו עובדה מדעית, ועם המדע לא מתווכחים. הכינו לכן מבעוד מועד פירות חתוכים וקפואים, כך שבכל הזדמנות תוכלו להוציא קוביות ולהכין לכן שייק מעולה ומרווה. כך תפחיתו בכמויות הקפה, כי עם תינוק לא באמת שותים קפה. נצלו את רגע העירות הנינוח שלו, הרעישו דקה עם הבלנדר והנה לכן שייק מושלם שתוכלו ליהנות ממנו גם לפרקים.

4. חופשת לידה
אנחנו כבר מזמן טענו שזה בדיוק הזמן לצאת לחופשה והנה כל הסיבות לכך. תוסיפו לזה עכשיו את התירוץ המושלם – כי קיץ עכשיו – וזהו, אין לכם באמת ברירה.

5. כאן מתפתחים בכיף
נצלו את מזג האויר, תשאירו אותו עם חיתול בלבד, ואפילו בלי (כמובן לא מדובר על החודש הראשון). תלטפו, תעסו, עור לעור – לא חסר מה לעשות. אגב, גם בחורף מומלץ לעשות זאת אבל בקיץ זה פשוט קל יותר.

6. בלילות הקיץ החמים
תצאו לאיזה דרינק בערב, כן כן גם עם הבייבי וגם אם יש גדולים יותר בבית. מזג האויר לא פקטור כרגע כך שאין תירוצים. תיהנו מהאוויר הזה כל עוד הוא לא מעיק. תצפו בשקיעה, ותיהנו מרגעי הקסם האלה שיש ללילות הקיץ החמים להציע.

חופרות   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט