יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות כללי
כללי

חדש על השידה: המשודרג של טומי טיפי, והמגבונים הכי טבעיים שיש

כל כך הרבה מוצרי תינוקות יש לעולם הזה להציע, אז כדי לעשות לכן קצת סדר מדי חודש נעדכן אתכן בדברים הכי חדשים שיש.

1. בקבוקי טומי טיפי מציגים את בקבוק ULTRA – בקבוק חדשני שעוצב באופן מדויק על מנת להתאים לפיו של התינוק. אז מה כל כך מיוחד בו? מעבר לעובדה שמדובר בחברת הבקבוקים המועדפת על ידי אימהות מניקות, הבקבוק החדש מגיע עם פטמה שלא נמצאת במרכזו, כמו רוב הבקבוקים, אלא דווקא בצד, וכך הוא מחקה בשלמות את תנוחת ההאכלה של התינוק, ומאפשר אחיזה נוחה יותר וזרימת חלב רציפה ומתמשכת ומאפשר אטימה מיטבית מסביב לפטמה ולצמצום יניקת אוויר וטפטופים.

איפה משיגים? ברשתות הפארם, רשתות וחנויות פרטיות למוצרי תינוקות ברחבי הארץ.

טומי טיפי אולטרא
טומי טיפי אולטרא

2. מגבונים רבותיי, מגבונים – אולי אחד המוצרים שמתחסלים הכי מהר בבית עם תינוק. אם אתן רוצות מגבונים טבעיים יותר ונטולי חומרים הכירו את Only Wipes – מגבונים יבשים, שבהוספת מים בלבד הם הופכים למגבונים לחים ללא כימיקלים וללא חומרים משמרים. גם במגבונים "טבעיים", מוסיפים חומרים נוגדי עובש וחומרים משמרים להארכת חיי המוצר. וזה לא כולל מרככים למיניהם, סבון, שמנים, קרמים, חומרי חיטוי וכו'. Only Wipes הם מגבוני בד ללא כימיקלים וללא חומרים משמרים.

המגבונים מגיעים בתוך מיכל רב פעמי. אל תוך המיכל ועל המגבונים מוסיפים מים, ומקבלים מגבונים לחים. ניתן להוסיף גם שמנים לקבלת רכות, ניחוח נעים, וערך מוסף בעת הניקוי. מעולה להחלפת חיתולים, ניקוי ידיים ופנים, ניקוי משטחי האכלה, היגיינה נשית ועוד.

איפה משיגים? כאן, או באתר עצמו.

Only Wipes
Only Wipes

3. לחברת מאמי קר יש קרם הגה חדש לתינוקות וילדים – קרם הגנה 30SPF רול און. הקרם מיועד להגנה מקרינת השמש ומכיל מסננים מינרלים בלבד המספקים הגנה גבוהה מפני קרינת ה UVA וקרינת ה UVB. הוא עשוי מרכיבים צמחיים ומכיל שמני חוחובה, אבוקדו וזרעי ענבים להזנת ושמירת לחות העור.

והחידוש הכיפי שלו, הוא בקבוק הרול און שמאפשר מריחה אחידה ונוחה, מונע השפרצות ובזבוזים וגם הרבה סירובים, ומקל על פעוטות שרוצים לבד.

איפה משיגים? ממש כאן ובחנויות המובחרות.

unnamed (5)


4. אם קצת מאסתם בהדבקת החיתול ובמריבה עם התינוק שרק מתגלגל ומשתולל, הכירו את האגיס פאנטס – חיתול המולבש כמו תחתונים ומגיע עם מותנית גמישה °360.

החיתול החדש מולבש בקלות ובנוחות, בשכיבה או בעמידה, בדיוק כמו תחתונים. הסרתו פשוטה ונוחה באמצעות קריעה של המותנית בשני צדי גוף התינוק. בצדו האחורי של החיתול יש מדבקה לסגירה והשלכה נוחה שלו לפח.

איפה משיגים? ברשתות הפארם ובחנויות המובחרות.

האגיס פנטס
האגיס פנטס

יש לכם מוצר חדש לתינוקות? רוצים להופיע גם באייטם הזה? מוזמנים לשלוח לנו ל-mamaleidig@gmail.com

כללי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960