יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות כללי
כללי

בלעדי ב-Mama Leidig: חופשת לידה בוואטסאפ

רוצות לפגוש אימהות מהאזור שלכן? להפגש, להתייעץ, לצחוק, לבכות? אם כן, השאירו לנו מספר טלפון ואנחנו נעשה את כל השאר

עם יד על הלב ועל הסמאטרפון – כמה פעמים ביום אתן גולשות בטלפון? ובכמה קבוצות פייסבוק של אימהות אתן חברות? אצל רובכן התשובה בוודאי זהה. הזמן הממוצע שאתן גולשות בטלפון גדל כנראה בטירוף מאז הלידה, וגם מספר קבוצות הפייסבוק שאתן חברות בהן. בכלל, נדמה שתמיד היו פה טלפונים משוכללים, ושאימהות טריות מאז ומעולם קיבלו עצות/תובנות/חיבוקים וירטואליים ושות' ברשת. אז לא, לא תמיד זה היה ככה, אבל היום זה כן. אם נחפור עד מחר נמצא לכך המון יתרונות וגם חסרונות, אבל כפי שכבר הבנתן אנחנו פה בשביל החלק הטוב.

העולם הטכנולוגי שינה לחלוטין את חווית האימהות הראשונית. במספר שניות את יכולה לקבל תשובות מאימהות אמיתיות על כל פליטה שלא נראית לך, פריחה מוזרה או בעיות עם ההנקה. ובעיקר, במרחק נגיעה את יכולה לקבל המון תוכן שקשור לאימהות, מאמרים, טורים אישיים, ומה לא. אהמממ, נגיד באתר Mama Leidig.

אז חוץ מלהיות אתכן ברשת, החלטנו לקחת את מערכת היחסים שלנו אתכן – אלפי האימהות שגולשות פה מדי יום – צעד אחד קדימה, ולעבור אתכן למקום הכי חם היום, הרי הוא הוואטסאפ.

אז איך זה עובד?
כל קבוצה מנוהלת על ידי אחת מנשות המקצוע המופלאות שלנו. אתן רק צריכות לשלוח לנו מספר טלפון ואנחנו כבר נצרף אתכן לקבוצה לפי אזור המגורים. הקבוצה נועדה לחבר בין אימהות בחופשת לידה אשר מתגוררות קרוב אחת לשניה, ליזום מפגשים, לעודד בלילות ולצחוק ולבכות גם יחד. בנוסף, תוכלו להתייעץ עם אשת המקצוע שתנהל את הקבוצה.

אז יאללה, הצטרפו, ספרו לחברות וצאו מהבועה. שתהיה לכן חופשת לידה שהיא באמת חופשה!

איפה נרשמים? ממש כאן.
*פתיחת הקבוצות בהתאם למספר המשתתפות.

כללי   תגיות:

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט