יו יו 2018 גדול
[ssba]
ויראלי

"זה מה שהבנות שלי הולכות לעשות כל הקיץ"

קריסטין הוויט, בלוגרית מפלורידה ואמא ל-2 בנות בגילאי 6 ו-8, הרגישה כמו כשלון ביום הראשון של חופשת הקיץ. היא הכינה תכניות רבות, לו"ז מלא פעילויות, ובמקום לעמוד בו היא ובנותיה מצאו את עצמן לא עושות כלום. או אולי עושות ממש כלום. ואז היא הבינה משהו חשוב. בפוסט ויראלי שפרסמה בפייסבוק היא מסבירה:

"היו לי תוכניות גדולות איך להיות "אמא טובה" הקיץ. תכננתי תרשימים, הצבת מטרות, סיקור יומי ופעילויות רבות.

לא יהיה זמן מסך עד שהמיטות יהיו מסודרות, ותכננו פעילויות לכל יום בשבוע. היום היה היום הראשון של חופשת הקיץ ויום חוף לפי התכנון.

אבל הנה מה שעשינו במקום.

שקענו בפיג'מה עד 11:00, אפינו את בחירת הבת – עוגיות שוקולד צ'יפס, התחלנו פרויקט אמנות שלעולם לא נסיים, ואז הלכנו לבריכה.

כל כך קל להילחץ על ידי ציפיות חברתיות. לחפש דרכים לאתגר את הילדים שלנו ולהעשיר את הקיץ שלהם. אבל בואו נהיה אמיתיים – כולנו עייפים.

נמאס לי ממטלות, לוחות זמנים ומקומות להספיק להיות בהם, עייפות מלחץ, עייפות של ציפיות לא מציאותיות.

אז במקום לוח זמנים אנחנו לא עושים כלום הקיץ. פשוטו כמשמעו.

אין מחנות קיץ. אין פעילויות ואין תוכניות לימודים.

במקום זאת, אנחנו הולכים לראות לאן כל יום לוקח אותנו. אני קוראת לזה "הקיץ שלי", ולכן כושר ואוכל נקי הם בראש סדר העדיפויות שלי. וגם לתת לבנות שלנו את החופש לבחור מה שהן רוצות לעשות.

אנחנו יכולים ללכת לבריכה המקומית ולבדוק שיעורי השחייה. ואנחנו מצטרפים לימק"א המקומי. אבל מה שאנחנו עושים – זה יהיה בפרופיל נמוך.

זה יכלול זמן משפחה, יותר מדי טלוויזיה, כמה נסיעות, הרבה שמש, רולר סקייט חדשים, בלוני מים, שפע של שעמום, מנוחה, הרפיה, וקריאה. (כי אמא אוהבת לקרוא!)

אז אם לא הבנתם מה אתם עושים בקיץ הזה, אתה לא לבד. ונחשו מה? זה בסדר! הילדים שלכם יהיו בסדר וכך גם אתם".

חייבות להודות שאחרי שקראנו את זה, כל מה שהיינו רוצות עכשיו זו חופשה שהמהות שלה היא פשוט כלום. אבל כלום! ואתן?

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180