יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות תוכן מקודם
תוכן מקודם

הפוף לתינוקות שאתם חייבים להכיר

אין ספק שפוף לתינוקות הוא אחד ממוצרי החובה בבית. הוא מרגיע, תינוקות אוהבים להיות עליו, הוא כיף גם לילדים הגדולים יותר – אבל, וזה אבל גדול, מומחים רבים טוענים שיש שתי בעיות עיקריות עם פופים: הראשונה היא סכנת חנק, שכן הפוף שוקע, והשנייה היא החשש שהתינוק יפול. אז אם אתם מאלה שחוששים, וגם אם לא, אתם חייבים להכיר את הפוף של Funtonel.


 בלעדי: פוף של funtonel ב-250 ש"ח בלבד

לעמוד הפייסבוק של Funtonel לחצו כאן
לעמוד של Funtonel  במרמלדה לחצו כאן


קרן שחמון היא מעצבת פנים, שכמו אימהות רבות, ברגע שהפכה לאמא, הפכה גם אובססיבית לתחום האקססוריז לתינוקות: תיקי עגלה, בנדנות לתינוקות, חיתולי טטרה, סרטים לשיער, גרביים וכו'. "לפני 4 שנים כשילדתי את אלה, היו המון דברים שהיו חסרים לי בארץ ולכן התחלתי לחפש בחו"ל. יום אחד לגמרי במקרה, נתקלתי בפופים מיוחדים מסוגים שונים, התאהבתי ברעיון והחלטתי לעצב אחד משלי. במהלך התהליך ניסיתי אותו על אלה, שממש אהבה את הפוף. תיקנתי, שיניתי, עיצבתי – עד שהגעתי למוצר המוגמר, ואז עשיתי קורס ייבוא מסין. מצאתי מפעל מעולה לפופים אשר ייצר את הדגם המבוקש ומכאן הכל היסטוריה", מספרת קרן.

פוף של funtonel. צילום: יח"צ
פוף של funtonel. צילום: רון שלף

האם התייעצת עם רופאים?
"בהחלט. אלה ממש אהבה להיות על הפוף, היא יכלה להיות בו שעות והיא ממש אהבה לישון עליו. הדבר הראשון שעשיתי זה להתייעץ עם רופאים ומומחים שונים שטענו שאין בעיה עם הפוף, שכן הפתיתים המצויים בפנים מתאימים עצמם לגוף ומספקים תמיכה רכה וטובה. אני אמנם מעצבת פנים, אבל לפני הכל אני גם אמא, והיה לי חשוב לעצב מוצר שיהיה קודם כל בטיחותי ובריא. הרופאים שהתייעצתי אתם אמרו שאין בפוף הזה סכנת חנק, ושהוא דווקא מצע נח ובריא, המספק תמיכה רכה ונעימה לגוף, ומתאים את עצמו למבנה התינוק. הוא אינו מזיק גם בשהייה ארוכת טווח, בניגוד למשל לטרמפולינה או נדנדה שאינה מומלצת לזמן ארוך".

האם יש תקן לפופים בארץ?
"לא, מה שלפעמים רק מקשה את המחקר. אבל בסופו של דבר התנוחה בפוף שלנו מצד אחד מאפשרת מידה מסוימת של ערסול, ומצד שני מנח הראש בו תמיד מורם מעל הגוף, וניתן אפילו להאכיל את התינוק בשיפוע כזה. כך גם התינוק יכול לצפות בנוחות בסביבה וגם להרדם באותה תנוחה. והיתרון שבניגוד לפופים אחרים, הוא קשור ומוגן".

פוף של funtonel. צילום: יח"צ
פוף של funtonel. צילום: רון שלף

אז איך התגלגת לכדי עסק?
כל חברה שהגיעה אלי וראתה את אלה על הפוף נדלקה, ביקשה אחד גם לעצמה קנתה לחברות ומשם הכל כבר התגלגל".

הפוף של קרן הוא קודם כל פשוט יפה. הוא לא צבעוני ומצועצע, הוא עשוי מבד נעים ואיכותי – והוא מושלם לתינוקות. הוא בטיחותי, יש לו קשירה הניתנת להתאמה כמובן, הוא לא שוקע, הוא מפנק, הוא בעל משטח עליון נשלף הניתן לכבס בנפרד, הוא מיועד לתינוקות בני 0-6 חודשים והא ממש לא יקר.

unnamed (2) unnamed (4)

 

 

 

 

 

 

 

 

וחוץ מפופים את מייצרת גם אקססוריז לתינוקות.
"אכן. כמו שאמרתי כבר כשאני ילדתי חיפשתי סרטים מיוחדים לשיער, חיתולי טטרה מעוצבים, גרביים יפות במחירים סבירים – וגילית שמדובר במשימה לא פשוטה בכלל. היום יש היצע יותר גדול, אבל לפני 4 שנים זה היה אחרת. אז גם פה חיפשתי בחו"ל. מצאתי גרביים וסרטים לשיער באוסטרליה, והתחלתי לייבא עוד ועוד דברים מדליקים כשאת כולם ניסיתי אותה על ילדיי.

אלה עם סרט לשיער של funtonel
אלה עם סרט לשיער של funtonel
בתמונה: בן עם סינר בנדנה של funtonel
בתמונה: בן עם סינר בנדנה של funtonel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מאחר ויש לי חוש עיצובי מפותח ורגישות לבדים וחומרים, אני לא מתפשרת על איכות וגם כמובן על המראה. בית עם תינוקות לא חייב להפוף למשחקייה. בנוסף, התחום ממנו אני באה מחייב אותי לשירות לקוחות הכי טוב שאני יכולה. לקוח לא מרוצה יכול לקבל מיד את כספו בחזרה, ואם מישהו נתקל בבעיה עם אחד מהמוצרים שלי – באותו יום יישלח לו חדש. המטרה שלי היא שהלקוח יהיה מרוצה ללא רבב".

בן עם סינר של funtonel
בן עם סינר של funtonel

והמרוויחים הגדולים מכל זה הם בוודאי הילדים שלך, שגם הרוויחו אמא עצמאית וגם מוצרים שווים.
"בוודאי. אני מעצבת פנים ואני עצמאית כבר הרבה שנים. לכן עיצוב ובחירת מוצרי תינוקות מעוצבים היה עוד עסק טבעי בשבילי. אני בהחלט רואה עצמי קודם כל אמא וחשוב לי לשלב עבודה עם אמהות, ואין ספק שעצמאות בהחלט מסייעת לי בכך. אחרי אלה נולד בן שהוא בן 2.5 היום, ושניהם הפכו לפרזנטורים שלי, גם אם בעל כורחם".

הפוף של Funtonel עולה 280 שקלים בלבד ולקוראות Mama Leidig הוא עולה אפילו פחות. אז למה אתן מחכות?

בלעדי: פוף של funtonel ב-250 ש"ח בלבד

לרכישה לחצו כאן.

*הכתבה בשיתוף Funtonel

תוכן מקודם   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט