יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות תוכן מקודם
תוכן מקודם

העגלה שתהפוך אתכם להורים ספונטניים וקלילים

כשהייתם רווקים לא חשבתם פעמיים אם לקפוץ לים בשבע בערב או לנסוע לסופ"ש ספונטני או סתם לרדת לטיול בשכונה כדי לנקות קצת את הראש. לא הייתם צריכים להכין כלום לשם כך. רק להחליט ולצאת. בלי להכין תיק, לחשב שעות שינה או להתעייף רק מהמחשבה על יציאה מהבית. כשהופכים להורים, הרבה פעמים החלק הספונטני הזה פשוט מתאדה לו. לפחות באופן זמני. מינימום עשר שנים.

אבל הרי כשחושבים על זה אין באמת סיבה לא להיות ספונטניים וקלילים גם עם ילדים קטנים. להפך, תחשבו כמה בקיץ כל קפיצה כזו לים, סופ"ש משפחתי וטיול בשכונה ישדרגו לכם את הקיץ. תחשבו כמה כיף זה יעשה לילדים. תחשבו כמה זה הרבה יותר קל, ובעיקר כיף, מלהיות בבית תחת לוח זמנים לחוץ של הרדמות וארוחות. כל מה שצריך זה פשוט להיות מאורגנים מראש עם דברים שיקלו עליכם את המשימה כמו עגלה נוחה וקלילה, ואתם מסודרים.

בשנת 2012, חברת בייביזן הצרפתית הביאה בשורה חדשה ששינתה להורים רבים ברחבי העולם את ההתניידות וההתנהלות עם תינוקות, הכוונה כמובן לעגלת ה-YOYO. כל קפיצה ספונטנית לסופר, הליכה בים, טיסה לחו"ל וטיול משפחתי בשבת הפכו פתאום להיות קלים יותר, פשוטים יותר וידידותיים יותר – לכולם. להורים ולתינוק. פרט לעגלה המעולה הזו, שמתקפלת בשניה אחת וביד אחת (גם במצב ניו בורן!), שוקלת כלום ואפילו נכנסת בתא האחסון העליון במטוס (!!!) לעגלת YOYO יש גם כמה פריטים נלווים שחייבים להכיר ולאמץ, בעיקר בקיץ, אבל לא רק.

1. לא עוד תיק עגלה
הראשון בהם הוא תיק הנסיעות הנפלא הזה, שמאפשר לכם לארוז לתוכו את העגלה ולשאת אותה בקלות על הגב! לתיק רצועות נוחות לנשיאה על הגב, מתקפל בקלות וכולל גם כיס קדמי גדול שניתן אפילו לאחסן בו מחשב נייד. ואם חיפשתם עוד סיבה לכך שזו העגלה הכי גאונית לטוס אתה הנה לכם: רצועת הגב ניתנת לתלייה גם על מזוודה, וכשהוא אינו בשימוש, הוא מתקפל בקלות למצב שטוח ונכנס בקלות לסל האחסון התחתון של העגלה. התיק מתאים גם לעגלת ניובורן וגם לטיולון. והנה לכם אפילו עוד פטנט גאוני של העגלה הזו שיקל עליכם כל נסיעה עם קטנטנים.

תיק נסיעות לעגלת יויו+
תיק נסיעות לעגלת יויו+

2. רשת יתושים
אין באמת צורך להרחיב על מכת היתושים, ברחשים ומגוון שמעופפים שמבקרים בקיץ בארץ. מכה שלא פוסחת על אף גיל, ועם כמה שאותנו זה משגע תחשבו על הקטנים האלה עם עקיצות מגרדות. הנה לכם פתרון גאוני. רשת יתושים אווירירית ודקה שמתלבשת בקלות על העלגה והקטנצי'ק כמובן יכול גם לישון בה בבטחה, וגם לראות בה את כל העולם כשהוא יושב לו בעגלה. הרשת קלה להתקנה והיא מגיעה בגרסה המיועדת לעגלת הניובורן וגרסה נוספת לטיולון.

רשת נגד יתושים לעגלות יויו פלוס
רשת נגד יתושים לעגלות יויו פלוס

3. מתקן לכוס.
קפה חם, קר, שייק, בירה או כל מה שעושה לכם את זה – בכל טיול שכונתי, או בכלל, חובה לקחת אתכם מתקן לכוס שנצמד לעגלה, משאיר לכם ידיים חופשיות ונותן לכם ליהנות מהמשקה שלכם בשקט. אם אתם לא מספיקים אף פעם לשתות את הקפה החם בבית, כי ידוע שתינוקות תמיד מתעוררים כשההורים שלהם מכינים קפה, ככה בטוח תוכלו. המתקן מגיע עם ידית נוחה המתחברת בקלות לכל אורך כידון הנסיעה, וניתן להתקינו עבור ההורה על הידית, או נמוך יותר עבור התינוק – ככה כל אחד יכול ליהנות מהמשקה שלו.

4. בורד טרמפיסט
אז אלה שם שאחראים על המצאת העגלה הכי נוחה בעולם חייבים לחשוב על פתרונות בהתאם וגם הטרמפיסט של היו יו הוא גאוני לא פחות מהעגלה עצמה. את הבורד טרמפיסט של בייביזן ניתן להתקין על העגלה נחשו איך? כמובן! בלחיצה אחת ועם יד אחת בלבד (בזכות מערכת חיבור בלעדית הרשומה כפטנט מוגן, הוא אינו דורש מתאמים מיוחדים). הוא מיועד לילדים מגיל שנתיים ועד 20 ק"ג! והרי כשיש עוד פעוט בבית, אין יותר גאוני מטרמפיסט לעגלה. מבחינתו הוא לפחות בלונה פארק, ולכם הכי קל שיש. כשהוא אינו בשימוש ניתן להרימו לשתי אופציות אחסון קומפקטיות ונוחות. חשוב לציין כי השימוש בבורד טרמפיסט יויו פלוס מתאים אך ורק לשימוש בעגלת יויו פלוס ניובורן (+0) וטיולון יויו פלוס 6 חודשים.

בורד טרמפיסט לעגלת יויו פלוס בייביזן
בורד טרמפיסט לעגלת יויו פלוס בייביזן

5. שמשייה לעגלה.
כן כן, בישראל. לא רק באירופה. כן, יש פה שמש לא רק ביולי אוגוסט. האמת שכמעט כל השנה יש לנו שמש. כן, גם בחורף. כן, שמש היא שמש היא שמש. וכדאי להתגונן מפניה. בטח לקטנטנים. אז אל תגידו זה לא ישראלי, כי שמש זה הכי ישראלי. וגם הסטייל ההורס הזה. השמשייה עשויה מבד המגן מקרני השמש ברמה של 50 + UPF, מעניקה צל רחב, ומגיעה בצבעי שחור או אפור. מה שנקרא תעופו על זה.

לפרטים נוספים על העגלה והאקססוריז הנלווים לחצו כאן.


 

*הכתבה נכתבה בשיתוף עם IBB GROUP יבואנית בייביזן, בייבי ביורן ובוגבו, משכית 14, הרצליה.

יו יו 2018 בינוני
תוכן מקודם   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


יו יו 2018 בינוני