יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות תוכן מקודםתגיות
תוכן מקודם

העגלה היחידה שאי פעם תצטרכו

העניין בבחירת עגלה הוא לדעת לבחור את זו שתלך אתכם מהרגע הראשון. שלא תחליפו אותה באמצע. עגלה שיש בה הכל: אמבטיה נוחה וטובה, טיולון קליל וכיפי, בטיחות, איכות, וכן, גם שיק.

ומה אם נגיד לכם שיש עגלה אחת שנותנת מענה לכל הדבר הזה? שהיא גם עגלת ניו בורן עם עריסה וגם הטיולון הכי נוח שקיים?

האמת שמדובר בעגלה שאין מי שלא מכירה. היא העגלה הכי קטנה בעולם, היא מתקפלת בשניה אחת וביד אחת (גם במצב ניו בורן!), היא קלה ממש והיא אפילו נכנסת בתא האחסון העליון במטוס – אין באמת צורך להציג, ברור שמדובר בעגלת YOYO.

יו יו פלוס. צילום: יח"צ
הפתרון המושלם. עגלת יו יו. צילום: יח"צ

במצב הניו בורן הYOYO מגיעה עם עריסה מרופדת בשכיבה של 180 מעלות, חגורת בטיחות עם 5 נקודות עיגון, גגון ארוך נגד קרינת השמש, בדים מסנני קרינה, כיסוי גשם, סל אחסון בנפח 5 ליטר, רצועת נשיאה מרופדת (כך שאת ממש יכולה לסחוב אותה על הכתף במצב מקופל!), פאוץ' אחסון בגב הטיולון, שלדה חזקה, עמידה ומשופרת, בדים הניתנים להסרה ולכביסה בקלות, 4 בולמי זעזועים – וכיאה לעגלה צרפתית יש לה שיק ששינה את פני העגלות בעולם והיא מגיעה במספר צבעים, אחד יותר מדהים מהשני.

0000102_-0000085_-

ולהשלמת החוויה יש לה כמה אקססוריז שווים כמו מתקן לכוס, שמשיות שיקיות – גם לקיץ וגם לחורף – ומתאמים חדשים לסל קל, משהו שעם תינוקות קטנים פשוט משדרג את החיים.

והרי כל אחת מאתנו רוצה שיהיה לה כמה שיותר כיף, נעים וקל עם התינוק. שזה בדיוק המהות של העגלה הזו. היא קלה כל כך בכל המובנים. קל להתנייד אתה, לטייל אתה, להרים אותה. וכמובן, לתינוק היא מושלמת מכל בחינה – בטיחות, נוחות ואיכות. אין ספק שמדובר בעגלה שהיא פשוט איכות חיים.

בניגוד להרבה עגלות אחרות בעלות שני מצבים, עריסה וטיולון, ב-YOYO המעבר בין הניו בורן לטיולון הוא פשוט קל ונוח. באמצעות החלפת ערכת הבדים בלבד, ניתן להחליף בקלות בין עגלת יויו ניובורן לגרסה של הטיולון, כשפני התינוק מופנים כלפי חוץ, מגיל חצי שנה. במצב הניו בורן פני התינוק מופנים כלפי ההורה.

*עגלת תינוק יויו + ניובורן בייביזן, העגלה היחידה שאי פעם תצטרכו, 2,950 ש"ח.

לפרטים נוספים על העגלה ולרכישה לחצו כאן.


*הכתבה נכתבה בשיתוף עם IBB GROUP יבואנית בייביזן, בייבי ביורן ובוגבו, משכית 14, הרצליה.

תוכן מקודם   תגיות: בייבי ביורן
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960