יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות שינה
שינה

המלצות חדשות: הנקה בשכיבה – מותרת, שינה בחדר ההורים עד גיל שנה

מדי תקופה, מרענן ארגון רופאי הילדים האמריקני, ה-AAP, את הנחיותיו להורים טריים בעניין שנת תינוקות, במטרה להקטין סיכון למוות פתאומי (מוות בעריסה) מתוך שינה. ההנחיות העדכניות של ארגון רופאי הילדים האמריקני, ה-AAP, פורסמו בנובמבר שנת 2011, ולפי פרסום ב"וול סטריט ג'ורנל" צפוי עדכון בקרוב.

בעוד שמרבית ההנחיות נותרות כשהיו, שתיים מהנחיות הארגון שונו באופן מהפכני – ההמלצה ללינה באותו חדר עם ההורים תוארך, ככל הנראה, מתקופה של חצי שנה לתקופה של שנה, ו'היתר' להנקה בשכיבה, בשעות הלילה או בזמנים בהם האם עייפה מאוד, זאת בניגוד לעמדתו הקודמת של הארגון, אשר שלל הנקה בשכיבה מחשש להירדמות האם ושמיטת התינוק או מחיצתו, כך פורסם אמש ב-ynet.

צילום: pixabay
צילום: pixabay

ההנחה החדשה עדיין מתירה כוללת שינה משותפת אלא, ככל הנראה, הנקת התינוק במיטת האם והשבתו למיטתו מיד לאחריה. בעבר הובעה התנגדות להנקה שכובה מחשש שכאשר האם רדומה היא עלולה להתגלגל על התינוק ולמעוך אותו או שיפול מהמיטה.

לגבי שינה בחדר ההורים – ההמלצה היא על שינה בחדר משותף  אך במיטה נפרדת, המזרן צריך להיות קשיח, המיטה עצמה – נקייה מחפצים נוספים דוגמת כריות, בובות רכות, שמיכות וכיוב') ותנוחת השכיבה צריכה להיות על הגב בלבד.

שינה   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960