יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

"הלוואי שמעולם לא הייתי מיניקה את התינוק שלי"

"הלוואי ומעולם לא הייתי מיניקה את התינוק שלי", כך מתחיל פוסט של כוכבת ריאלטי אמריקאית שהצליחה לעורר מהומה ברשת השבוע. הפוסט שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה מתאר את הקשיים שחוותה בעקבות ההנקה. "הצהרה חזקה שהרבה יתנגדו אליה", היא כותבת, "אבל זו הסיבה לכך… 3 שבועות לאחר שהפסקתי להניק את התינוק שלי בן ה-4 חודשים, אני אדם שונה לגמרי. אני אמא טובה יותר ואישה טובה יותר. יש לי יותר אנרגיה. פתאום יש פערים שבוב לא עלי ואני זוכה להתגעגע אליו קצת. יש לי יותר זמן בשביל הבן השני שלי. אני יותר נמצאת שם בשביל בעלי. אני לא פוחדת לצאת החוצה. אני נהנית מהבגדים שלי שוב, ואני לא דולפת כל הזמן וצריכה ללבוש חזיות הנקה. אני מוסגלת לצאת מהבית בלי שאקבל חרדה. אני מסוגלת ללכת שוב למכון הכושר. אני יודעת שאקבל הרבה תגובות שליליות על הפוסט הזה, אבל אני חושבת שחשוב שאימהות ידעו שיש להן בחירה. יש כל כך הרבה דרכים שונות לאימהות. אבל מה שאימהות רבות שוכחות זה שגם הן צריכות להיות מאושרות".

הפוסט כמובן זכה להמון תגובות, חלקן מזדהות וחלקן, באופן לא מפתיע, ביקורתיות. הפוסט פורסם בהרבה אתרי הורות והצליח לעורר סערה לא קטנה ברשת. התגובות הביקורתיות שהפוסט קיבל היו כי טקסט כזה יוצר אנטי להנקה ומעודד נשים שמתקשות להפסיק מבלי לתת לזה הזדמנות, מן הצד השני טענו תגובות רבות כי בדבר אחד היא בטוח צודקת, וללא קשר להנקה – כל אחת צריכה לעשות מה שטוב לה. ומה דעתכן?

I wish I never breastfed my baby. A strong statement and many would disagree but here's why… 3 weeks post stopping breastfeeding with my 4 month old I am a completely different person. I'm a better mum and better wife. I have more energy. I actually have gaps where bub is NOT on my body so I get to miss him a little. I have more time for my other son. I am more affectionate towards my husband. I don't dread going out in public. I enjoy my clothes again as I'm not leaking everywhere or having to wear uncomfortable maternity bras. I'm able to leave the house by myself without getting anxiety. I'm able to go to the gym again. I know I will cop alot of negative comments about this post but I think its important for mums to know that they have choices. There are so many different ways to be a mum. But what many mums forget is that MUM HAS TO BE HAPPY TOO. #breastfeeding #bottlefed #mum #baby

A post shared by Maddi & Lloyd (@maddi_and_lloyd) on

 

מכורה לקניות ברשת? רוצה לקבל המלצות והטבות? הצטרפי אלינו. כל הפרטים כאן.

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960