אמדה ראשי
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות 0-3, 3-6, 6-12, הנקה
הנקה

הכירו את המשאבה שתשנה לכן את חווית השאיבה

יכול להיות שעדיין לא שמעתן על משאבת אמדה, וחבל, כי מדובר במשאבה המומלצת ביותר בארצות הברית, ואשר למעלה מ -50% ממחלקות היולדות בבריטניה משתמשות בה, ואחרי שתקראו את השורות הבאות תבינו גם למה.

לפני יותר מ -70 שנה, איינר אגנל, מהנדס שוודי, הקים את מפעל חייו כדי לסייע לאימהות מניקות. לאחר שנים של מחקר, הוא יצר את משאבת השד הנוחה והיעילה הראשונה שמחקה את הקצב של התינוק היונק. תוך כדי כך, אנגל גם יצר את הסטנדרטים של הוואקום והשאיבה שעל פיהם אנשי מקצוע משתמשים ושופטים איכות של משאבת שד גם היום.

במחקר שנערך באפריל 2013 באילינוי, השתתפו 26 אימהות שילדו תינוקות פגים בין השבוע ה-26 ועד ה-32. כל משתתפת קיבלה שתי משאבות פלטינום של אמדה: אחת לשימוש בבית והשנייה לשימוש בבית החולים ליד מיטת התינוק. יועצות הנקה העבירו למשתתפות הדרכה מפורטת כדי להבטיח את השימוש הנכון של המשאבה.

לקטליין. אמדה
לקטליין. אמדה

בתוך 12 שעות מהלידה המשתתפות במחקר שאבו כבר 8 פעמים ביום כשהן דיווחו על מהירויות המחזור, זמן השאיבה, קלות השימוש וכמובן, כמות החלב ששאבו. המחקר נמשך כ-14 יום.

המחקר מצא כי כמות החלב היומית המקסימלית הממוצעת היתה 817 מיליליטר, כשהממוצע, אגב, עומד על 700 מ"ל. 62% מהמשתתפות הצליחו להפיק יותר מ -700 מ"ל ו -35% הצליחו אף להגיע לכמות של יותר מ -1,000 מ"ל.

ההסבר לתוצאות הללו הינו פשוט ביותר. למשאבה בוכנה מסתובבת פנימית שיוצרת יניקה חלקה ויעילה יותר. צורת גל קצבי זה הוכח כדרך היעילה ביותר לייצור חלב עבור פגים. כמו כן נמצא כי בזכות הטכנולוגיה המיוחדת שלה היא עוזרת לספק יניקה עקבית במהלך שאיבה יחידה כפולה. בעזרת מערכת מגני שד בהתאמה אישית שמגיעה עם המשאבה, את יכולה להתאים באופן אישי את הגדרות המשאבה לתגובת הגוף שלך ולהשיג את התפוקה הטובה ביותר.

משאבת אמדה
משאבת אמדה

באופן טבעי, תינוקות משנים את מהירות היניקה שלהם. למשאבת אמדה שאיבה כפולה ובקרת מהירות המאפשרת בחירה מתוך יותר מ-30 אפשרויות, כך את יכולה להגדיר מהירות גבוהה כדי לעזור לעורר פליטות חלב מרובות, ולשלבה במהירות נמוכה כדי לעזור לנקז את השד מספר פעמים. כמו כן, מחקרים הוכיחו כי שאיבה בהגדרת היניקה הנוחה והמותאמת לך באופן אישי מניבה יותר חלב. בתוך פרק זמן קצר החלב ניגר היישר לתוך הבקבוק בצורה נוחה וללא תחושת לחץ בשדיים. המשאבה היא גם דו צדדית, מה שמקצר בחצי את זמן השאיבה.

דבר נוסף שחייבים לציין לטובת משאבה זו היא העובדה שזו המשאבה היחידה בעולם ששומרת על סטריליות בין שאיבה לשאיבה. איך זה קורה? למשאבה דיאפרגמת סיליקון המשמשת כמחסום כדי להגן על חילופי האוויר. הדיאפרגמה מונעת מהאוויר שבמשאבה לבוא במגע עם החלב. אין צורך בניקוי צינורות צרים, והחלב שלך נשאר נקי וסטרילי. מערכת זו למעשה מבטלת את הצורך לבדיקת צינורות שיגרתי וטיפול, עומס עבודת צוות יורדת והסיכון הקשורים תינוקות בסכנה.

הערכה נוחה לשימוש. החלקים מתחברים ומתפרקים בקלות. רעש המנוע אינו חזק והערכה כולה אינה כבדה ומתאימה לנשיאה גם מחוץ לבית.

כל אלה הופכים את משאבת אמדה למשאבה המומלצת ביותר, ולא פלא כי הרבה יועצות הנקה מתחברות אליה יותר מאל כל משאבה אחרת.

לרכישת המשאבה ולפרטים נוספים לחצו כאן.

*הכתבה נכתבה בשיתוף אמדה

ameda 960/180
הנקה   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180