יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

היום בו גיליתי שהמטפלת מתעללת בבת שלי

החודשים האחרונים הרגישו כמו שיא של מקרי התעללות בתינוקות וילדים. לפני כחודשיים נפטר תינוק בן 4 חודשים כשעל פי החשד טולטל בידי המטפלת שלו. תינוק נוסף, גם הוא בן 4 חודשים בלבד אושפז במצב קשה בבית החולים עקב אותו חשד בדיוק. רק לפני כמה ימים פורסמו צילומים בתקשורת של גננת שבועטת בפעוטות. המקרים מתגברים, והפחד שלנו, ההורים, הוא כבר בלתי נתפס. הרגע שאנחנו חוזרים לעבודה ו"עוזבים" את הבייבי שלנו בידי מישהו אחר שאמור לדאוג לו ולטפל בו הכי טוב שיש, הוא הרגע הכי קשה כהורים טריים. זה מתחיל מזה שאין לנו מושג בכלל איך לחפש גן או מטפלת, איך יודעים על מי לסמוך ובסופו של דבר אחרי שאנחנו עושים את כל השיקולים הרלוונטיים, אנחנו בעיקר פועלים על פי אינטואציות ובאמת מקווים כי בחרנו בטוב ביותר.

אך המקרים הרבים לאחרונה, שהם כל כך בלתי נתפסים, הרי איך אפשר להזיק ליצור כל כך קטן, לא יכולים שלא לערער אותנו ולפחד כל בוקר מחדש כשאנחנו יוצאים לעבודה. ויש מה לעשות בנידון. על גנים פרטיים אין פיקוח. אין דרישת סף. חופשת הלידה בארץ היא קצרה מדי. יש המון דברים שניתן לשנות. כמובן שיש מי שהתמזל מזלו ומצא את המטפלת/הגננת/סבאסבתא וכו' הטובים ביותר שאפשר, אבל תמיד יש מי שגם לא. וזה לא אומר שהוא לא חיפש הכי טוב שאפשר ובדק כמה שניתן.


עוד בנושא:
התינוק מת ביום הראשון לגן, והאם שואלת למה נאלצה לעזוב אותו כל כך מהר
16 דברים שכדאי לשים לב אליהם בבחירת מסגרת לתינוק


אמש פורסם ברשת פוסט של אם ישראלית, לינור, אשר מספרת את הסיפור המצמרר שלה. הפוסט כמובן הפך כבר לויראלי והחלק הבאמת מקומם בו זה העבודה שגם אחרי שהוגשה תלונה לא נעשה דבר עם המקרה. הנה חלק מהפוסט, שהלוואי ויגרום להתקוממות של ההורים ולשינוי אמיתי במצב:

"מכירים את זה שיש כתבה בחדשות על מטפלת שהתעללה בתינוק?

כולם מזדעזעים, לא מבינים, כועסים.

יש מקרה מסויים שאתם זוכרים את פרטי הכתבה חודש לאחר שפורסמה?

יש מקרה שעקבתם אחריו כדי לבדוק מה קרה עם העונש? בכמה מקרים נתקלתם ששם האישה המתעללת הותר לפרסום?

בואו אספר לכם מה זה להיות מאחרי הקלעים, מה זה להיות האמא, שהילד שנפגע בהקלטות או בצילומים זה הילד שלו.

מה זאת אומרת הילד שלו? הילדה שלי?

התינוקת שלי הקטנה שרק לפני כמה חודשים יצאתי איתה מבית החולים והבטחתי לשמור עליה כל חיי…. התינוקת הקטנה שלי הפרטית שלי, הטהורה קודש הקודשים מישהי פגעה בה, לא סתם מישהי, מישהי שאני בחרתי, מישהי שאני שילמתי לה כל חודש. מישהי שסמכתי עליה מבין אופציות אחרות לשמור לי על הדבר היקר ביותר שלי כשאני הולכת לעבודה.

מישהו מצליח להבין את השבר? כנראה שלא.

ביום שאני גיליתי את ההקלטה בה נשמעת ביתי זועקת כמו שמעולם לא שמעתי אותה, בוכה בכי קורע לב, מובסת מול אישה שאין לה שום רחמים, חרב עליי עולמי.

לשמוע את הבת שלי בידיים זרות חוטפת ובוכה, שומעת קללות ולא מבינה מה אומרים לה בכלל. והיא צורחת ואיפה הייתי???? איך לא שמעתי אותה איך לא רצתי לעזור לה? חשבתי שהיא בידיים טובות.

ברגע הזה באמת באמת השמיים נופלים עלייך. כלום לא יהיה אותו דבר. אני שכל כך מפחדת שהבת שלי תקבל מכה מהפינה של השולחן שמתי אותה מידי בוקר אצל מפלצת עשיתי לה שלום ויצאתי ל8 שעות עבודה, 8 שעות שהבת שלי סבלה והיא לא יכלה להגיד לי בבוקר שרע לה כאן שלא אשאיר אותה".

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960