יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות חופרות
חופרות

"הורות זו בדיחה חולנית"

אנחנו כבר מזמן טענו שכל התמונות המושלמות האלה של ילדים ותינוקות אינסטגרמיים יכולות להטעות משהו. פוסט כנה במיוחד של אמא טריה, שהצליח לככב בתקשורת בשבוע האחרון, מדבר בדיוק על זה. את הפוסט כתבה סטורם מנאה אליאט, אם צעירה מאוסטרליה, לאחר יום לא מוצלח במיוחד עם בנה בן החמישה חודשים, ובו היא המספרת על הפער בין מה שהיא חשבה שיהיה לפני למה שקורה בפועל. מי מזדהה? הנה הפוסט:

״זה מרגיש כמו בדיחה חולנית שלא הבנתי אותה עד עכשיו. כל המודעות החמודות בעיתון, הפרסומות בטלוויזיה, הנעליים הזעירות של נייקי, המתנות המקסימות מהחברות לפני הלידה, תמונות התינוקות באינסטגרם, אני מרגישה שכולם שיקרו לי. פעם אחת לא ראיתי תמונה של אמא נעולה במזווה ובוכה בפיג׳מה בת שלושה ימים המכוסה בקיא וזיעה, ומתפללת לכל אל שעולה בראשה לכוח וסבלנות על מנת לחזור למופע האימים שהפך להיות חייה. פעם הייתי אישה רגועה ואצילית, יכולתי להכין קוקטייל, לקלל כמו מלח ולרקוד עד אור הבוקר, והיום אני לא מצליחה אפילו להחזיק שיחה בלי שהעיניים שלי יעצמו או יתמלאו דמעות מכל ה׳אושר׳ החדש שנכנס לחיי״.

״והאירוניה, שכולם שונאים את ההורות בשלב כזה או אחר" כותבת אליאט. "אבל כולם מעלים תמונה קלישאתית עם האשטג קלישאתי וכשאנשים שואלים משהו עונים להם בנמרצות של שעתיים שינה: זה הדבר הכי מדהים שקרה לי בחיים. כשהמצלמות כבות ואף אחד לא שם כדי לשפוט, צריך לשחרר את הFUUUCKKK YOOOOUUUU הכי גדול בעולם, אפשר לצרוח אותו לתוך הכרית, כי הקטנטנים סוף סוף נרדמו. ואז אנחנו איכשהו אוספים את השברים מהרצפה ומנסים להדביק מחדש משהו שדומה לאדם, ומנסים שוב.

אני מרימה כוסית לכל ההורים המדהימים שמנקים כל יום את האבק ומנסים שוב, בחיוך ואלפי קללות, בנפש מרוסקת אבל עם איזו כוס קפה או יין ביד. אתם האנשים שלי".

 

חופרות   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180