יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות כללי
כללי

הופ, הופ טרללה: 10 טיפים לחגיגות יום הולדת שנה

יש משהו בימי הולדת שמאז ומעולם תמיד ריגש אותי. במיוחד יום הולדת ראשון. תחשבו על זה רגע – המסיבה הראשונה של אדם בחייו. תקראו לי רומנטית, אבל אותי זה מרגש עד דמעות. תוסיפו לזה את המשיכה שלי ליצור יש מאין, וכמובן את האהבה האינסופית לקטנים שלי ותקבלו חוויית יום הולדת מהסרטים.

לשם אני מכוונת – לחוויה. מהרגע הראשון שנכנסים לתוך האירוע נשאבים מיד לאווירה החגיגית.
אז אחרי שברזומה שלי 2 ימי הולדת ראשונים ומכובדים עד כה, הנה 10 טיפים לחגיגת יום הולדת שנה.

1. בחירת הנושא
צעד ראשון בכל אירוע שאני מפיקה למעשה, הוא בחירת נושא מרכזי. סביב זה אני בונה את כל הרעיון. זה יכול להיות כל דבר, והכי חשוב, שיתאים לילד/ת יום ההולדת. כלומר, אהבות, אופי, תחומי עניין (תתפלאו, גם לבני שנה יש דברים שהם הכי אוהבים – ספר, משחק, דמות).

unnamed (1)

2. לוח השראה
שלב שני, שיטוט ברחבי הרשת ובעיקר בפינטרסט. אני נוהגת לשמור כל תמונה, כתבה או צילום שמהם אני יכולה לשאוב רעיונות תומכים לנושא המרכזי.

3. בחירת צבעים
פועל יוצא של לוח ההשראה. בחירת צבעים חשובה כדי שלא יהיה "בלאגן בעיניים". היא גם ממקדת אותי ונותנת נופך אלגנטי לאירוע.

unnamed (7)

4. מי האורחים שלי
שאלה חשובה שיש לענות עליה. אני מעדיפה ביום הולדת שנה במיוחד, להזמין רק אנשים שמשמעותיים בחייו של הזאטוט. המאורע יכול לעורר לחץ אצל חלק מהתינוקות (הגדול שלי היה בהלם כל האירוע הראשון שלו, הקטן היה בהתרגשות שיא) ולכן אני ממליצה על מעט ואיכותי. כמו כן יש להתאים את האירוע לאורחים, אם הזמנתם ילדים קטנים, יש לדאוג לפעילות מותאמת עבורם (פינת משחקים, יצירה וכו').

5. מוקדי עניין חזותיים
המרכזי בהם תמיד יהיה שולחן יום ההולדת. אחרי שהחלטתם אם בופה או ישיבה סביב השולחן, בחירת הנושא והצבעים נכנסת לתוקף. מכלי האוכל ועד "מיצגים" שקשורים לנושא. זה יכול להיות שלטים קטנים המתארים את המנות על השולחן, דמויות שעומדות בין הצלחות, סידור מיוחד למפיות. עיצוב השולחן הוא עולם ומלואו.

unnamed (2)

6. עוגת יום ההולדת
אני אוהבת שהיא קשורה לנושא. זה לא חובה אבל זה מוסיף המון. מה זה אומר? צורה, צבע, קישוט שקשור לנושא שנבחר. אני באופן אישי, לא אוהבת עוגות שאי אפשר לאכול (קרי עוגות מבצק סוכר. זה פשוט לא טעים) ולכן, עם השנים פיתחתי עוגות יום הולדת יפות יפות וטעימות טעימות (לפעמים אני מצליחה לעשות אותן בריאות יחסית).

unnamed

7. כסא לילד/ת יום ההולדת
כל ילד/ת יום הולדת צריך כיסא! זה בסיסי. במקרה שלנו מדובר בכיסא תינוק. ממשיכים את הקו העיצובי גם בקישוט הכיסא. בונוס נוסף, זו הדרך היחידה להצליח לצלם את הזאטוט החמקן.

8. להפוך את יום ההולדת לאישי
קיר "תראו איך גדלתי" עם תמונות מגיל חודש ועד שנה, שלט עם השם של הקטן או כל דבר שאפשר לחשוב עליו שהוא רק של ילד יום ההולדת ובשבילו.

unnamed (6)

 

unnamed (5)
9. מתנה לקחת הביתה 
אני מאד אוהבת את הרעיון של מתנה לאורחים מהאירוע. ככה יש המשכיות מקסימה של יום ההולדת, מזכרת כיפית מיום מרגש. גם במקרה הזה, כדאי שתהיה קשורה בצורה מסוימת לנושא.

10. ילד יום ההולדת
זכרו תמיד מי במרכז ומה חשוב. גם אם כל ההשקעה וכל האמור לעיל, והעובדה שבא לך לשתף את כולם ולהראות את פרי עמלך, בסוף, האירוע הוא לקטנצ'יק, ואך ורק בשבילו. הדרך שלנו לחגוג את שנתו הראשונה בעולם ובמשפחה. ולכן, חשוב להתאים את יום ההולדת לתינוק, לערוך את האירוע בשעות שנוחות לו (מומלץ אחרי שינה שלא יהיה עייף וחסר סבלנות), לא ארוך מידי, חשיבה על רשימת המוזמנים, אוכל מותאם – בכל זאת טרחנו במיוחד בשבילו אז לפחות שיוכל לאכול מהכל, לא?

unnamed (4)
unnamed (3)

ובכלל, השתדלו לתת לקטן ליהנות במרחב. אל תילחצו אם הוא נוגע/קורע בקישוטים, או לוקח לק לא חוקי מהעוגה עם האצבע, או מלכלך את בגדי יום ההולדת שקנינו במיוחד ליום החגיגי. כל זה חשוב פחות מההנאה והאושר על פניו ביום הולדתו.

יעל גיל שרון, בת 33. אוהבת לגור בכרכור, אבל מתגעגעת מדי פעם לתל אביב. אמא לשניים, אבל שואפת לארבעה. יצירה ואסתטיקה תמיד היו בשבילה סיבה למסיבה.

כללי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960