יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

ההורים שיתפו את רגעיו האחרונים של התינוק שלהם בתקווה להעביר מסר חשוב

הם היו אמורים לחגוג לו יום הולדת שנה בקרוב, אבל במקום זה קתרין וגרג הוגס מאוסטרליה שיתפו בפייסבוק את רגעיו האחרונים של התינוק הקטן שלהם בתקוה להעביר מסר חשוב להורים על חיסון נגד שעלת. הפוסט שהעלו כולל סרטון וידאו בו שומעים את בנם משתעל, וכך כותבת אמו קתרין בעמוד הפייסבוק שהקימו לזכרו, Light for Riley.

אלה קטעי הוידאו האחרונים של בננו היפה ריילי שמת משעלת ב-17 במרץ 2015.

תמיד שמרתי את הסרטונים הללו, אשר גורמים לדם שלי לקפוא כל שאני שומעת את בני היפה משתעל כך, לעצמי. אבל החלטנו לשתף זאת בתקוה שזה ישכנע עוד אמא הרה להגן על התינוק שלה מפני המחלה הזו. הלוואי וידעתי על החיסון הזה כשהייתי בהריון עם ריילי. 

בהתחלה לריילי לא היה את "הסאונד" הזה של השיעול, אבל זה ככל הנראה התפתח אחרי שהיה בבית חולים. אם התינוק שלכם משתעל והוא צעיר מכדי להתחסן בבקשה קחו אותם להיבדק. אבחנה מוקדמת יכולה לעזור. 

אהבתי להיות אמא של ריילי ב4 שבועות הללו. אבל וזה היה נמשך יותר. בבקשה שתפו זאת כדי שלא ימותו עוד תינוקות מהמחלה הזו, שהלוואי ויום אחד תופיע רק בספרי ההיסטוריה.

אמא שלי ריילי.

ריילי היה בסך הכל בן 32 ימים כשמת מהמחלה. לאחר שהוא מת הוריו החלו להפיץ את המסר שלהם לגבי חיסון השעלת. היום, כתוצאה ישירה ממותו של ריילי, בכל מקום באוסטרליה ניתן חיסון חינם נגד שעלת לנשים הרות. בעמוד הפייסבוק שהקימו לזכרו של ריילי ולמען העלאת המודעות לחיסון יש עשרות אלפי עוקבים, ולשם העלו בימים האחרונים את הסרטון ותמונות מימיו האחרונים. בסרטון שומעים את ריילי משתעל וכמובן שמדובר באחד הדברים הקשים והעצובים ביותר שיש. בחרנו שלא להעלות אותו לכאן, אבל אם אתם רוצים לשמוע ולשתף את הפוסט המלא לחצו כאן.

עוד בנושא:
זהירות, שעלת: עליה במספר החולים בארץ
לג'ימי קימל יש הודעה חשובה להורים שלא מחסנים

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט