יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות מגזין
מגזין

הביתה משלהן: אימהוּת חברוּת והום סטיילינג

דנה אלון, עדי מנור ותמר לביא התחברו אחרי לידת הילד השלישי. די מהר הן החליטו שמאסו במה שעסקו קודם, ושהן רוצות לעשות משהו משלהן. דנה, גרה בבנימינה, בעבר עבדה בחברות גדולות בתחום ייבוא וייצוא ומשאבי אנוש, עדי, מגבעת עדה, מעצבת גרפית ומתמחה במיתוג ותמר, גם היא מבנימינה, בעבר עבדה בעיצוב ושווק מוצרים לתינוקות וילדים.

הביתה – לכל הפרטים

"בהתחלה בכלל חשבנו על חנות פיזית באזור שלנו, שתשלב לצד מכירה של פריטים לבית גם פעילויות תוכן ומפגש חברתי. ידענו איך אנחנו רוצות פחות או יותר שהיא תראה ובעיקר איך אנחנו רוצות שזה ירגיש. אחרי שקצת בדקנו, ושוב ושוב נפגשנו והפרחנו רעיונות ומחשבות, החלטנו שהכי מתאים לנו לפתוח חנות אינטרנטית.

העסק שעמדנו לפתוח הוא חנות באינטרנט שתשלב תמהיל אקלקטי של חפצים לבית. בלי שום ניסיון או מושג מעבר לבסיסי ביותר בתחום הזה. ובכל זאת, המחשבה שנוכל לצלול וללמוד תחום חדש ומרגש. שאנחנו מאמינות שהוא הדבר הבא. המחשבה על הגמישות שלנו כאימהות לשלושה ילדים קטנים, לעומת חוסר הגמישות בשעות חנות שפתוחה משעה מסוימת ועד סגירה. היכולת להגיע לכל מקום בארץ ואולי בעולם לעומת פרדס חנה כרכור".

unnamed (6)
מימין למשאל: תמר לביא, דנה אלון ועדי מנור

אז, מה זה הביתה בכלל?
הביתה זה חנות אינטרנטית שמכילה ריהוט, אביזרים, מוצרי טקסטיל, תמונות ותאורה, בלוג על בתים מעניינים ואישיים מרחבי הארץ וגם העולם ושירות הום סטיילינג – ללקוחות פרטיים ועסקים.

הבתים שלכן גם נראים כאילו נלקחו מקטלוג
"הבית שלי (תמר) ושל דנה היו כבר קיימים כשהתחלנו את "הביתה", וחלק גדול מהעניין והניסיון של ההתחלה נובע מהחוויה האישית הזאת. להכיר ולהבין את התהליך, לחפש ולמצוא את בעלי המקצוע וחנויות מעניינות. הבית של עדי היה כבר פרויקט שאמנם היה אישי שלה ושל משפחתה אבל עם מעורבות מאד גבוהה שלנו כ"הביתה". החל משלב התכניות ועד הלבשת הבית. מבחינתנו עיצוב וטיפוח הבית הוא לא משהו שנגמר כשמסיימים לבנות ולעצב את הבית, אלא השתקפות של השינויים בחיים שלנו כל הזמן. חלק נובעים באופן טבעי מכך שהילדים גדלים והצרכים שלהם משתנים ולכן גם חדריהם וחללים נוספים בבית משתנים. חלק מהשינויים נובעים מההשראות שאנחנו נחשפות אליהם כל הזמן בעבודה ומשלבות אותם בבתים שלנו. זה גם הבסיס שאנחנו מאמינות בו בעבודה המשותפת שלנו עם הלקוחות בעיצוב והום סטיילינג".

unnamed (4)
אתר הביתה. צילום: הגר דופלט

מה בדיוק אתן מציעות?
אנחנו מציעות כמה מסלולים שיתאימו לכל אחד מהלקוחות באופן הכי מדויק לצרכים שלו. מליווי מלא וצמוד של כל התהליך משלב התכניות עד להלבשת הבית במקרים של בניה או שיפוץ כללי. ימי קניות משותפים או פגישת ייעוץ של 4 שעות בבית הלקוחה שבה אנחנו בונות יחד תכנית עבודה כללית עם בחירה וקישורים לחנויות רלוונטיות ובעלי מקצוע – פגישות הייעוץ הן מאד אינטנסיביות ועושות סדר בראש אחרי 4 שעות מרוכזות.

בנינו את ביתנו כשהילדים היו קטנים מאד ומאז נולדו לנו תינוקות חדשים, כך שהשקענו מחשבה רבה איך הבית יהיה גם נח וידידותי לילדים וגם יישאר שלנו, מסודר נח ומזמין.

אפרופו ילדים, יש לכן עצה לאימהות צעירות איך לא להפוך את הבית לג'ימבורי?
"תמצאו ארגזי עץ יפים או סלים מדליקים שיכילו את צעצועי הילדים וכל מה שצריך להיות נגיש , כך שכשהם לא משחקים או נמצאים בסלון כל הצעצועים נכנסים למכלי האחסון היפים שלהם ומוסתרים שם".

גם הביתה ישתתפו במאמא ליידיג מורנינג, בוקר של חופשת לידה אמיתית שיתקיים ב-20.4 בקפה תפוז בפארק הרצליה. כל המשתתפות יוכלו ליהנות מהנחות מיוחדות:
הנחה של 10% על פגישת ייעוץ הום סטיילינג, הנחה של 40% על כל התמונות (במכירה בארוע), שרשרת דגלים לבנים או בנות ב 79 ₪ במקום 119 ש"ח.

לכל הפרטים לחצו כאן.

unnamed (5)
אתר הביתה. צילום: עדי מנור
מגזין   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180