יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

האמא שסוף סוף אומרת את מה שצריך להיאמר לגבי הנקה בציבור

מה לא נאמר על הנקה בציבור? סרטונים, מחאות בפייסבוק, מחאות במקומות ציבוריים – כמעט ואין דרך אפשרית בה לא נלחמו נשים מניקות באופן בו הן נתפסות בחברה ובהערות שהן מקבלות מהסביבה. ג'ניפר טיילור, אמא טרייה בת 21 מלאס וגאס, פרסמה תמונה בעמוד הפייסבוק שלה בה היא מניקה את בתה בת השנה, אליה מלווה הכיתוב הבא:

My face when people stare at me feeding my child. Females walk around with their titties damn near popping out their shirt for attention, but the moment I pull my breast out to feed my daughter it's a problem? Mind your own tits bitches and let me nourish my daughter.

12063294_893992234018069_1836812765300746903_n

ובתרגום פשוט: "זה הפרצוף שלי כשאנשים בוהים בי מאכילה את התינוקת שלי. נשים רבות הולכות עם החזה שלהן חשוף כדי למשוך תשומת לב, אבל ברגע שאני חולצת שד כדי להניק את הבת שלי זו בעיה? תתעסקו בעיניינים שלכם (באנגלית זה נשמע יותר טוב) ותנו לי להזין את הבת שלי".

הפוסט, שכרגע מסתמן כהכי פשוט ולעניין שקראנו בנושא, כבר גרף עשרות אלפי חיבובים ושיתופים.

זוהי לא הפעם הראשונה בה אושית הפייסבוק הצעירה מנסה לזעזע באופן תמציתי ביותר עניינים הקשורים לאימהות טריות. לפני כחודש עשתה זאת בנוגע לסימני מתיחה והעלתה את הסרטון הזה, בו היא חושפת את סימני המתיחה שלה תחת הכיתוב:So fucking tired of immature people talking about stretch marks.. Get a good look bitch because I'm showing all.

אהבת? אז תעשי לייק, מה אכפת לך?

עוד באתר:

הנקה – כל הכתבות
צפו: למה נשים לא צריכות להניק בפומבי
הערה קצרה על מפורסמות והנקה
מיתוסים על הנקה ושינה

כך תכיני את עצמך להנקה

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960