יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות תוכן מקודם
תוכן מקודם

ג'ינג'ר, מנטה וטרמפיסט ייחודי: מהדורה חדשה לעגלת הYOYO

אחרי שזכתה לאחרונה במוצר השנה בפרס החדשנות 2017, על פי סקר מוצר השנה, עגלת +Yoyo של Babyzen מציגה חידושים נוספים, וכהרגלה, מושלמים ביותר.

אחד המאפיינים הבולטים של ה- Yoyo, כלומר חוץ מזה שהיא קלה כמו נוצה, קומפקטית במיוחד, הכי מושלמת שיש מכל בחינה, הוא הסטייל והשיק המיוחדים שלה. אז כדי להמשיך לעמוד בסטנדרטים אלה, מגיעה עכשיו העגלה המעולה הזו בשני צבעים חדשים ולא שגרתיים במיוחד – ג'ינג'ר ומנטה.

יויו+ ניובורן - ג'ינג'ר
יויו+ ניובורן – ג'ינג'ר

החידוש הנוסף שמצטרף הוא בורד טרמפיסט לישיבה או עמידה, שכמה מפתיע, ממש כמו העגלה גם הוא קל משקל ונוסע בשלמות. אין צורך במתאמים בשבילו, הוא מתחבר בקליק עם יד אחת על ידי מערכת חיבור בלעדית הרשומה כפטנט.

טרמפיסט הוא פתרון אידיאלי ובטיחותי לשני ילדים, בטח עם מרווחים קרובים. העניין הוא, שיש טרמפיסטים מגושמים וגדולים מדי שעד שמחברים ומפרקים אותם כבר עדיף בלעדיהם. שלא לדבר על זה שכשרוצים להוציא אותם, וזאת מעבר לעובדה שהוא תופס עוד מקום בבית שגם ככה טובע ממוצרי תינוקות, אם נניח הורדתם את הגדול בגן והמשכתם עם העגלה, לגמרי נתקעתם עם הטרמפיסט. אבל ב- Yoyo, כמו ב- Yoyo, חשבו על הכל מראש. כשהטרמפיסט לא בשימוש ניתן להרימו לשתי אופציות אחסון. ואם זה לא מספיק, הטרמפיסט של ה- Yoyo יכול לשאת עד 20 ק"ג.

אחד היתרונות שהופכים את ה-Yoyo לעגלה אהובה כל כך זה היכולת לעלות אתה על מטוס. עכשיו תוסיפו לכל החוויה הזו טרמפיסט לגדול ודמיינו את עצמכם משוטטים ברחובות אירופה, כשבכל רגע נתון כשנמאס לגדול ללכת קצת אתם פשוט מחברים בשניה את הטרמפיסט. עכשיו תפסיקו לדמיין. מי אמר שטיול בחו"ל עם קטנטנים זו לא חופשה?

יויו+ ניובורן - מנטה ובורד טרמפיסט
יויו+ ניובורן – מנטה ובורד טרמפיסט

העגלה, כידוע, מתקפלת כמקשה אחת ובקלות רבה, היא בעלת עריסה ייחודית המתאימה מגיל לידה, ובגיל חצי שנה בערך, ניתן להחליף את העריסה בערכת הטיולון, שזכה להצלחה חסרת תקדים בארץ ובעולם. היא קומפקטית (מתקפלת בקלות ובקושי תופסת מקום), קלת משקל (5.8 ק"ג בלבד!), וכפי שהזכרנו קודם – מושלמת לנסיעות (מורשית עלייה למטוס), בעלת אפשרות קיפול ביד אחת (נהיגה נוחה ביד אחת) והיא בעלת ידית לנשיאה נוחה על הכתף. איזו עוד עגלה תוכלו לסחוב בקלות על הכתף?!

יויו+ טיולון - מנטה
יויו+ טיולון – מנטה

אז את העובדה שזו העגלה המושלמת הבנו כבר מזמן. גם את העובדה שהעגלה הזו פשוט מקלה על החיים עם תינוק. עכשיו היא גם בעלת הטרמפיסט המושלם ועם קולקציה חדשה ומטריפה. אגב, ניתן לשלב צבעים שונים לערכת הניובורן וערכת הטיולון.

יויו+ טיולון - ג'ינג'ר
יויו+ טיולון – ג'ינג'ר

עגלת Yoyo+, ניתן להשיג באולם התצוגה של IBB GROUP, יבואנית בוגבו, בייבי ביורן ובייביזן, הנביאים 55 רמת השרון ואצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ. לפרטים נוספים על העגלה ולרכישה אונליין לחצו כאן.


*הכתבה נכתבה בשיתוף IBB GROUP

 

תוכן מקודם   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט